MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Party Like the 90's KO

zoeken in:

Johnny Marr schreef:
(quote)

Nee want mobiel een nieuwe battle plaatsen gaat moeilijk.
Dat is toch wel zulke flauwe kul. Dan weet jij waarschijnlijk niet goed hoe met je telefoon om te gaan?

Edgar18 schreef:
(quote)
Dat is toch wel zulke flauwe kul. Dan weet jij waarschijnlijk niet goed hoe met je telefoon om te gaan?

Toch wel maar het is veel tijdrovender en dat vind ik het toch wel niet waard.

Johnny Marr schreef:
Toch wel maar het is veel tijdrovender en dat vind ik het toch wel niet waard.
Als je dat zegt krijg ik toch het idee dat je niet goed weet hoe even een nieuwe battle te plaatsen. Mijn ervaring is namelijk dat het geen moeite is en net zo vlot gaat als op de computer.

Verder totaal niet relevant overigens. Ik zie in dit - en andere topics - de laatste dagen weer vaak de vraag voorbij komen of mensen een nieuwe battle willen plaatsen. Soms is hier er vast een goede rede waarom dat even niet lukt maar het zijn toch wel opvallend vaak dezelfde mensen die geen nieuwe battle plaatsen. En GrafGantz tegen wie ik de opmerking plaatste is er daar wat mij betreft één van. Ik vind dat als je de moeite neemt om te stemmen je ook wel de moeite kan nemen een nieuwe battle te plaatsen.

2-4

Geen discussie

183 DJ Kool - Let Me Clear My Throat vs. 2Pac ft. Dr. Dre - California Love

0-1

2-4

3-4 vaste prik op 90`s feestjes nog steeds

johannesA
3-5

184 Republica - Ready to Go vs. Ce Ce Peniston - Finally

0-1

1-3

1-4 Republica vind ik echt verschrikkelijk.

2-4

185 Dune - Hand in hand vs. The Cure - Friday I'm In Love

0-1

1-1

Gast
geplaatst: vandaag om 13:28 uur

geplaatst: vandaag om 13:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.