Muziek / Muziekgames / Party Like the 90's KO
zoeken in:
0
geplaatst: 20 februari 2017, 17:09 uur
4-5 
42 2 Unlimited - Jump for Joy vs. Felix - Don't You Want Me (Hooj Mix)

42 2 Unlimited - Jump for Joy vs. Felix - Don't You Want Me (Hooj Mix)
0
geplaatst: 20 februari 2017, 17:27 uur
Kom wat laat achter dit topic, maar doe graag mee gezien al het jeugdsentiment 
1-5
43 The Soup Dragons - I'm Free vs. DJ Rolando a.k.a. The Aztec Mystic - Jaguar

1-5
43 The Soup Dragons - I'm Free vs. DJ Rolando a.k.a. The Aztec Mystic - Jaguar
0
geplaatst: 20 februari 2017, 17:44 uur
JoaMuse schreef:
(quote)
Er is wel een vrij populaire remix van geloof ik, althans ik heb (een stuk van) Wonderwall de voorbije jaren wel eens op een feestje voorbij horen komen. Die verschrikkelijke hardstyle-remix inderdaad
Nog tenenkrommender dan het origineel vind ik dat 
1
geplaatst: 20 februari 2017, 17:49 uur
Vergeet niet dat ik dus 'al' in '97 naar de middelbare school en bijbehorende feestjes ging
.
Dat zou inderdaad heel vreemd zijn in een spel dat party like the 90's heet
1-2
.Dat zou inderdaad heel vreemd zijn in een spel dat party like the 90's heet

1-2
0
geplaatst: 20 februari 2017, 17:57 uur
Ik stem op wat ik graag hoorde op die feesten, niet op wat er te horen was 

0
geplaatst: 20 februari 2017, 17:58 uur
Als jij het hoorde op een feest dan was het toch sowieso te horen op een feest? Anders kon je het ook niet horen... 

0
geplaatst: 20 februari 2017, 18:03 uur
Edgar18 schreef:
Als jij het hoorde op een feest dan was het toch sowieso te horen op een feest? Anders kon je het ook niet horen...
Johan maakte die opmerking bij de battle La Tribu de Dana - Wonderwall, denk dat hij vooral bedoelde dat die nummers in deze K.O. niet helemaal thuishoren.Als jij het hoorde op een feest dan was het toch sowieso te horen op een feest? Anders kon je het ook niet horen...
0
geplaatst: 20 februari 2017, 18:56 uur
JoaMuse schreef:
Johan maakte die opmerking bij de battle La Tribu de Dana - Wonderwall, denk dat hij vooral bedoelde dat die nummers in deze K.O. niet helemaal thuishoren.
Dat denk ik eigenlijk niet. Maar, ik kan niet voor Johan spreken Johan maakte die opmerking bij de battle La Tribu de Dana - Wonderwall, denk dat hij vooral bedoelde dat die nummers in deze K.O. niet helemaal thuishoren.
.
0
geplaatst: 20 februari 2017, 20:38 uur
pfff...
44 Silk - Freak Me vs. Madonna – Beautiful Stranger
Wat voor feestje gaat t worden?
44 Silk - Freak Me vs. Madonna – Beautiful Stranger
Wat voor feestje gaat t worden?
0
geplaatst: 20 februari 2017, 20:41 uur
vigil schreef:
pfff...
pfff...
Wat nou pffff... Het betere en grotere partynummer heeft gewonnen. Goed gestemd, guyz! Heerlijk toch, deze KO, lekker veel drama.
0-2 uiteraard
1
geplaatst: 20 februari 2017, 20:43 uur
Johnny Marr schreef:
Wat nou pffff... Het betere nummer en het grotere partynummer heeft gewonnen. Goed gestemd, guyz! Heerlijk toch, deze KO, lekker veel drama.
Wat nou pffff... Het betere nummer en het grotere partynummer heeft gewonnen. Goed gestemd, guyz! Heerlijk toch, deze KO, lekker veel drama.
uiteraard uwe hoogheid...
* denotes required fields.