MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Party Like the 90's KO

zoeken in:

GrafGantz schreef:
Waarschijnlijk doelt hij op verjaardagsfeestjes van de lagere school

Vergeet je niet te stemmen? ?

4-5

42 2 Unlimited - Jump for Joy vs. Felix - Don't You Want Me (Hooj Mix)

Kom wat laat achter dit topic, maar doe graag mee gezien al het jeugdsentiment

1-5

43 The Soup Dragons - I'm Free vs. DJ Rolando a.k.a. The Aztec Mystic - Jaguar

JoaMuse schreef:
(quote)
Er is wel een vrij populaire remix van geloof ik, althans ik heb (een stuk van) Wonderwall de voorbije jaren wel eens op een feestje voorbij horen komen.

Die verschrikkelijke hardstyle-remix inderdaad Nog tenenkrommender dan het origineel vind ik dat

vigil schreef:
Zo sprak de jaren 90 partypopper (die in 1985 geboren is )
Vergeet niet dat ik dus 'al' in '97 naar de middelbare school en bijbehorende feestjes ging .

johan de witt schreef:
Ah, we stemmen op wat er te horen was op feesten in de jaren 90
Dat zou inderdaad heel vreemd zijn in een spel dat party like the 90's heet

1-2

Ik stem op wat ik graag hoorde op die feesten, niet op wat er te horen was

Als jij het hoorde op een feest dan was het toch sowieso te horen op een feest? Anders kon je het ook niet horen...

Edgar18 schreef:
Als jij het hoorde op een feest dan was het toch sowieso te horen op een feest? Anders kon je het ook niet horen...
Johan maakte die opmerking bij de battle La Tribu de Dana - Wonderwall, denk dat hij vooral bedoelde dat die nummers in deze K.O. niet helemaal thuishoren.

JoaMuse schreef:
Johan maakte die opmerking bij de battle La Tribu de Dana - Wonderwall, denk dat hij vooral bedoelde dat die nummers in deze K.O. niet helemaal thuishoren.
Dat denk ik eigenlijk niet. Maar, ik kan niet voor Johan spreken .

pfff...

44 Silk - Freak Me vs. Madonna – Beautiful Stranger

Wat voor feestje gaat t worden?

0-1 (beiden niet echt mijn soort feestje )

vigil schreef:
pfff...

Wat nou pffff... Het betere en grotere partynummer heeft gewonnen. Goed gestemd, guyz! Heerlijk toch, deze KO, lekker veel drama.

0-2 uiteraard

Johnny Marr schreef:

Wat nou pffff... Het betere nummer en het grotere partynummer heeft gewonnen. Goed gestemd, guyz! Heerlijk toch, deze KO, lekker veel drama.

uiteraard uwe hoogheid...

Gast
geplaatst: vandaag om 16:56 uur

geplaatst: vandaag om 16:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.