MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs Alfabet: R

zoeken in:

4. Rattlesnakes - Lloyd Cole & The Commotions vs. Radio - Supersister

1-0

5. Run Like Hell - Pink Floyd vs. Rosie - Tom Waits

1-0

4-2

6. Raga Jog - Ravi Shankar vs. Radioaktivität - Kraftwerk

1-0 tot de vier, dan kun je de uitslagen wel van tevoren invullen aangezien zo'n beetje altijd dezelfde mensen online zijn overdag...

Edgar18 schreef:

1-0 tot de vier, dan kun je de uitslagen wel van tevoren invullen aangezien zo'n beetje altijd dezelfde mensen online zijn overdag...

Klopt inderdaad voor de meeste uitslagen, maar dat probleem houdt je altijd bij het soort knock-out spellen waar we op het beste nummer stemmen.

Veelal heb je bij een k.o. min of meer 2 kampen die radicaal anders stemmen. Overdag is Kamp 2 meestal in de meerderheid.

1-3, kampen zie ik niet zo, zijn toch vooral individuele keuzes.

Vreemde uitspraak van Edgar, wat kort door de bocht ook.

Tis net de Turkijerel hier

luigifort schreef:
Tis net de Turkijerel hier

Vreemde uitspraak, wat kort door de bocht ook.

Johnny Marr schreef:
(quote)

Vreemde uitspraak, wat kort door de bocht ook.

Vreemde herhaling

johan de witt schreef:
1-3, kampen zie ik niet zo, zijn toch vooral individuele keuzes.

Uiteraard blijven de stemmen individuele keuzes. Ik bedoel met kampen ook niet dat het om enige vorm van samenwerking zou gaan, maar meer dat de smaak van die users behoorlijk overeenkomt. Wat tot gevolg heeft dat zij in 9 van de 10 gevallen op hetzelfde nummer stemmen.

1-4

7. Rosalita (Come Out Tonight) - Bruce Springsteen vs. Rebirth of Slick (Cool Like Dat) - Digable Planets

Gretz schreef:

Uiteraard blijven de stemmen individuele keuzes. Ik bedoel met kampen ook niet dat het om enige vorm van samenwerking zou gaan, maar meer dat de smaak van die users behoorlijk overeenkomt. Wat tot gevolg heeft dat zij in 9 van de 10 gevallen op hetzelfde nummer stemmen.

Maar dat zie ik ook niet eerlijk gezegd. Je weet wel vaak van tevoren individueel welke users waarop gaan stemmen, maar ik heb daar vooralsnog geen kampen in kunnen ontdekken, en als ze er al zijn, dan zeker niet slechts twee. Misschien kan iemand er eens een studie naar doen

1-1

johan de witt schreef:
Maar dat zie ik ook niet eerlijk gezegd. Je weet wel vaak van tevoren individueel welke users waarop gaan stemmen, maar ik heb daar vooralsnog geen kampen in kunnen ontdekken, en als ze er al zijn, dan zeker niet slechts twee. Misschien kan iemand er eens een studie naar doen
Ben ik wel met je eens. Je weet vaak van tevoren wie waarop stemt maar dit is zeker niet in twee kampen op te delen. Maar, er zijn wel twee hele belangrijke hoofdstromingen, oud vs. nieuw, met andere woorden klassiek (pop/rock) vs. modern (hiphop/electro) en helaas zijn overdag de 'klassiek' stemmers vaak in de meerderheid.

3-2

PS. Jouw Digable Planets stem had ik niet aan zien komen!

4-2

Dan zit ik in beide hoofdstromingen. Twee toffe nummers dit!

8. Runaway - The National vs. Rustig, Martha, Het Is Allemaal Voorbij. Er Is Geen Enkel Gevaar Meer. - Jan Swerts

0-1

Jammerlijke loting. Allebei hartverscheurend mooi Maar Runaway vind ik dan toch wel het minst geniale nummer op High Violet als ik er echt één moest kiezen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:24 uur

geplaatst: vandaag om 16:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.