MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / Orbital kapt ermee

zoeken in:
Yak
De broertjes Hartnoll houden het voor gezien. Hier mijn eigen geleuter, meer leesvoer hier en hier.

Mixed feelings. Ik zag ze één keer live ('99) en dat was prachtig. Ze hebben platen gemaakt die ik als de allerbeste elektronische albums ooit beschouw. Maar ik heb wel het idee dat hun tijd gekomen is. The altogether was zo dramatisch beroerd dat ik eigenlijk meteen alle hoop kwijt was dat het ooit nog echt wat zou worden met ze. Ergens waren ze voor mij al uit elkaar.

ik had anders graag nog een paar albums van ze willen horen, want ze hebben het gewoon in ze om briljante platen te maken. En ''The Altogether" is gewoon een foutje van ze, zoals zoveel artiesten wel eens een waardeloos album uitbrengen...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAArrrrrrrcccchhhhhhhhh............
@#*^%@#@#@#"{})(*&&^^%!!!!!!!??????!!!!!

E-J
dat ja, ondertussen oud nieuws maar ik vind het zeker jammer!! ben blij dat ik bijna alles van deze heren ondertussen in mijn kast heb staan.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:08 uur

geplaatst: vandaag om 10:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.