MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / Genesis weer bij elkaar ?

zoeken in:
Nee. Jij?

Zonder Peter Gabriel en met Phil Collins??

En God Schiep een doof hersenloos mediamonster.

Zonder Gabriel in die graftombe

Waarom de Arena, welke gek heeft dat bedacht. Het maakt ook niet uit ook overal waar ik ze kan horen zou mooi zijn.
Kaarten zijn ook wel heel goedkoop moet ik zeggen.

Ik heb mijn kaartje in ieder geval geregeld voor 1 juli.

huh nou al geen kaartjes meer te krijgen voor 1 juli ???

Zonde van het geld, mike rutherford gitaar horen spelen...

Hoorde vandaag op de radio dat er zelfs een nieuw album is opgenomen

Hoi mensen,

Premonition schreef:
Hoorde vandaag op de radio dat er zelfs een nieuw album is opgenomen

Dat lijkt me sterk. Op de perconferentie is daar niets over gezegd en zelfs het forum op de genesiswebsite http://www.genesis-music.com/ vertelt er niets over.

Tijdens de Tour " Turn it on agian" worden er songs uit alle periodes vanaf 1973 ten gehoren gebracht. Dus alle Genesis liefhebbers komen aan hun trekken.

Omayyad
sqounk schreef:
Dus alle Genesis liefhebbers komen aan hun trekken.

Ze slaan dus het beste album al over...

Omayyad schreef:
(quote)

Ze slaan dus het beste album al over...

niks van Abacab?!?!?!

charlezzz schreef:
(quote)

niks van Abacab?!?!?!

Vorig jaar ben ik naar The Musical Box geweest. Een hele goede Genesis cover band. Ik meen me te herinneren dat ik eens ergens een keer iets gelezen heb dat Gabriel eens een keer gezegt heeft dat ze The Musical Box nooit meer kunnen overtreffen. En dat een reunie er daarom alleen al niet meer in zit..

beaster1256
ja, musical box 2 jaar geleden gezien met the lamb , was fantastisch , enne een reunie zonder gabriel is geen reunie , en dat zal nooit gebeuren !!!

Gast
geplaatst: vandaag om 04:43 uur

geplaatst: vandaag om 04:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.