menu

Muziek / Nieuws / Nieuwe plaat My Bloody Valentine?

zoeken in:
Volgens Kevin Shields komt ie er! (ooit)?

fastpulseboy
mja dat zegt ie al sinds '92.....
als ie het nou ook nog es deed.

paranoidandroid
het zou het beste ooit kunnen zijn

Sietse
ik geloof er geen drol van

Eindelijk weer eens een échte alternatieve plaat! Maar hij komt er toch niet denk ik..

orbit schreef:
Eindelijk weer eens een échte alternatieve plaat!

Care to explain?

bubbachups schreef:
(quote)

Care to explain?

Ik vind veel platen nu voortborduren op bekende oude grondleggers of een marktje aanboren wat lekker ligt. MBV was m.i. écht vooruitstrevend in die tijd door iets te maken wat eigenlijk nog niet bestond. Natuurlijk had je wel verwante bands, maar zij hadden een totaal uniek concept. Dat mis ik wel een beetje bij een groot aantal bandjes van nu.

Sietse
ik denk dat ik wel voor bubba mag spreken...
je luistert waarschijnlijk naar de verkeerde dingen en mist blijkbaar heel veel alternatieve dingen die uitkomen die WEL origineel zijn.

echter zal bubba het allemaal wat beter genuanceerd neerzetten...das meer iets voor hem denk ik zo

Ik zal wel naar de verkeerde dingen luisteren ja.. en jullie weten het vast beter. Ik verkondig ook niet van ieder wereldwonder op de hoogte te zijn. Maar op het gebied van gitaarbands zou ik wel iets willen weten dat hier dan in de buurt komt. Enlighten me.

Sietse
in de buurt komen, das natuurlijk het verkeerde idee. Maar enkele gitaar dingen die mij nogal wat hebben gedaan de afgelopen jaren en vooral op het toch wel speciale karakter van de muziek...
Chris Corsano en Ben Chasny, Good House Stuff, Charalambides, My Cat is an Alien, Brothers of the Occult Sisterhood, Sunburned Hand of the Man...gewoon wat dingen die nu zo direct in me opkomen die erg bijzonder zijn, niet echt te vergelijken zijn met veel van de andere dingen die je momenteel hoort en allemaal en erg eigen geluid hebben.
Ze zullen wellicht nooit de status krijgen die MBV heeft gekregen, maar te tijden zijn in dat opzicht ook gewoon totaal veranderd...

(ik hou het hier alleen bij gitaar muziek, ga het niet over electronica hebben)

orbit schreef:
(quote)

Ik vind veel platen nu voortborduren op bekende oude grondleggers of een marktje aanboren wat lekker ligt. MBV was m.i. écht vooruitstrevend in die tijd door iets te maken wat eigenlijk nog niet bestond.

Heb je dan zoveel vertrouwen in Kevin Shields dat je denkt dat dit hem nog een keer lukt?

Hmm, ik zal de Charalambides eens beluisteren, dat lijkt me wel een aardig bandje. Bedankt Sietse

herman schreef:
(quote)

Heb je dan zoveel vertrouwen in Kevin Shields dat je denkt dat dit hem nog een keer lukt?

Waarschijnlijk niet nee. But there is always hope

Sietse
maar, uhm, geloven jullie het echt?

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.musicmeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://www.phillyist.com/attachments/philly_jim/i-want-to-believe.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

En hij is er hoor! Goede recencies tot nu toe. Te beluisteren o.a. via Youtube: my bloody valentine - YouTube

itchy schreef:
Volgens Kevin Shields komt ie er! (ooit)?

Haha, na 5 jaar kan er een slotje op deze post!

Ja, of een moderator haalt het vraagtekentje even weg.

In het kader van de correcte geschiedschrijving laat ik het maar zo.

Wanneer komt er nou ein-de-lijk eens een opvolger voor M B V...?

Tussen Is'n Anything en Loveless zat 3 jaar. Tussen Loveless en M B V 22 jaar. Als deze trend zich voortzet kunnen we de volgende plaat in maart 2174 verwachten.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:01 uur

geplaatst: vandaag om 10:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.