MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / MP3's op straat over een tijdje verboden?

zoeken in:
Ik snap niet waar deze idiote regel heen wil. Als je, zoals ik, het geluid vrij zacht hebt staan zodat je nog geluiden uit de omgeving kunt horen, wat is er dan mis? Ook doe ik vaak maar een oortje in.

Je belemmert alleen maar je bewustzijn als je je ogen kwijt bent en je oren. Alsof er dopjes bestaan om op je ogen te doen.

Weer die Amerikanen, wijsneuzen. Volgens mij hebben ze nooit gehoord van stoplichten daar of de beleefdheid anderen niet voor de voeten te lopen. :S

teutoon
Dit overkomt natuurlijk alleen de domme mensen in de samenleving, kortom Darwin theorie in werking. Dan moet je niet de normale mensen er lastig mee vallen die toevallig wel muziek kunnen luisteren en opletten wanneer ze oversteken.

Frank, geweldig

Lindaa schreef:
Dan moet ik dus bijna 1 uur op de fiets zitten zónder muziek? Wanneer moet je dan naar je mp3 luisteren? als je thuis op de bank zit ofzo

mee eens waar bemoeit iedereen zich mee vooral de amerikanen met hun ipod gedrag, en landje pik gedrag....alsof er geen belangrijkere dingen in het leven zijn

dit is niet meer dan lachwekkend. Een apparaat wat volledig geintigreerd is in de westerse samenleving verbieden?! haha, dit gaat nooit lukken. ik ben het er helemaal mee eens dat als je word overeden terwijl je je mp3 speler beluisterd niet gemaakt bent voor het stadsleven.

MattDamon2
Ik kijk altijd om me heen als ik me mp3 speler op heb en in de stad loopt, dat geeft me een catchie gevoel , net een soundtrack hahaha

Mojo Pin

MattDamon2
Ja lach maar mijn punt op die post was...

Mensen die hun mp3 opzetten horen het verkeer niet, dat is de reden waarom deze topic is geopend GET IT?!

MattDamon2 je postst zullen wel niks zijn ! is altijd zo al geweest, ook bij posts van jou zie je steeds onbelangrijke dingen, en ook wat me opvalt is de inhoud zijn stommer, en het argumenten noem ik nou ook geen argumenteren meer, trouwens heeft dit met wel met muziek te maken, ik vindt het niet belangrijk, vooral voor deze topic, het moest gewoon snel gemaakt worden.

mp3's op straat verbieden?
Oei, ik heb niet zo'n ver bereik met mijn draadloze koptelefoon; moet ik dan een verlengsnoer aan mijn stereo aan sluiten?

Mp3 spelers op straat verbieden, no way. Onderweg naar werk luister ik altijd mijn nieuwe aankopen die ik gelijk op mijn iPod zet. Thuis heb ik er meestal geen tijd voor.
Wat ze wel moeten verbieden zijn de jongemannetjes die de tram in komen zetten met de meest slechte r&b of jumpstyle op hun telefoon en die op hard volume zonder oortjes of koptelefoon door de tram tettert. Daar erger ik me echt dood aan en dat zou ook best wel een groter gevaar kunnen zijn voor de samenleving, want ik val er nog een keertje eentje aan... gek ik word ik ervan. Dat moet verboden worden, Mp3 spelers met oortjes hoeft niet verboden te worden.

sq
Ik ben bang dat als ze de 'oortjes' gaan verbieden voor fietsers of lopers (de mp3 verbieden lijkt me onmogelijk) dat er onderweg vaker muziek over telefoon afgespeeld gaat worden, of dat je mp3 spelers met speakers krijgt omdat dat wel mag. Inderdaad voorwaar geen vooruitgang.

Als je iemand half swingend met muziek op (wel netjes met oortjes, anders krijg ik het aan de stok met GraveyardJunkie) over straat ziet lopen dan kan ik dat best eens zijn.

Muziek, muziek, altijd en overal muziek. Belachelijk om het te verbieden. Er bestaat immers ook nog zoiets als eigen verantwoordelijkheid. Ik ben nooit zó afgeleid door m'n muziek dat ik het verkeer niet in de gaten hou. Dat het überhaupt gebeurd is dat iemand aangereden is . Onbegrijpelijk dom.

Slowchat verwijderd.

GraveyardJunkie schreef:
Mp3 spelers op straat verbieden, no way. Onderweg naar werk luister ik altijd mijn nieuwe aankopen die ik gelijk op mijn iPod zet. Thuis heb ik er meestal geen tijd voor.
Wat ze wel moeten verbieden zijn de jongemannetjes die de tram in komen zetten met de meest slechte r&b of jumpstyle op hun telefoon en die op hard volume zonder oortjes of koptelefoon door de tram tettert. Daar erger ik me echt dood aan en dat zou ook best wel een groter gevaar kunnen zijn voor de samenleving, want ik val er nog een keertje eentje aan... gek ik word ik ervan. Dat moet verboden worden, Mp3 spelers met oortjes hoeft niet verboden te worden.

Helemaal mee eens

het duurt niet lang meer dan mag je over straat niet meer lopen.
ze willen het roken in cafe`s ook al verbieden .

lang leve de regering

Yak
Bericht verwijderd.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:42 uur

geplaatst: vandaag om 08:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.