Muziek / Nieuws / Led Zeppelin - eenmalige reünie
zoeken in:
0
Sheplays
geplaatst: 13 september 2007, 18:39 uur
Robert Plant, Jimmy Page en John Paul Jones zullen op 26 november in de Londense O2 Arena spelen als onderdeel van een concert waarop Ahmet Ertegun, de vorig jaar overleden oprichter van Atlantic Records, wordt herdacht.
Ertegun gaf Led Zeppelin altijd volledige artistieke vrijheid.
De baten van het concert gaan naar studentenbeurzen in Engeland, de VS en Ertegun's geboorteland, Turkije.
Led Zeppelin zal een hele set spelen met op drums Jason Bonham, zoon van John.
Bron: Het Parool
Ertegun gaf Led Zeppelin altijd volledige artistieke vrijheid.
De baten van het concert gaan naar studentenbeurzen in Engeland, de VS en Ertegun's geboorteland, Turkije.
Led Zeppelin zal een hele set spelen met op drums Jason Bonham, zoon van John.
Bron: Het Parool
0
geplaatst: 13 september 2007, 19:22 uur
0
geplaatst: 14 september 2007, 10:34 uur
Ik zou het er wel voor over hebben. Maar de kans dat ik aan een kaartje zou komen voor die prijs acht ik niet zo hoog eigenlijk, omdat het dus éénmalig is.
Of denken jullie dat de eenmalige reünie hun zo goed zal bevallen dat ze nog een tour gaan maken?
Of denken jullie dat de eenmalige reünie hun zo goed zal bevallen dat ze nog een tour gaan maken?
0
geplaatst: 14 september 2007, 10:37 uur
Ik denk dat ze eerst iedereen een belachelijke prijs laten betalen om daarna doodleuk een stadiontoer aan te kondigen.
Een vriend en ik hebben zich overigens ook ingeschreven voor kaarten. We zullen eens zien...
Een vriend en ik hebben zich overigens ook ingeschreven voor kaarten. We zullen eens zien...
0
geplaatst: 14 september 2007, 10:57 uur
Ingeschreven? Waar?
LOL check de prijzen hier.
http://www.topeventtickets.com/Led_Zeppelin_concert_Londen_arrangement_losse_tickets
http://www.topeventtickets.com/Led_Zeppelin_concert_Londen_arrangement_losse_tickets
0
geplaatst: 14 september 2007, 11:16 uur
Exfrozen schreef:
Ingeschreven? Waar?
Ingeschreven? Waar?
Hier. Je moet je inschrijven, waarna er geloot wordt. De gelukkigen mogen kaarten kopen.
Exfrozen schreef:
Mocht ik dus aan kaarten komen, en ik ga niet, dan lijkt het me geen slechte investering...

0
geplaatst: 14 september 2007, 11:35 uur
Cygnus schreef:
Ik denk dat ze eerst iedereen een belachelijke prijs laten betalen om daarna doodleuk een stadiontoer aan te kondigen.
Precies, dat vermoeden heb ik dus ook maar ach het is voor een goed doel dus dokken maar.
Ik geloof het overigens verder wel en draai wel een DVDtje van ze. Stel je eens voor: Led Zeppelin in de Arena. Dat moet pijn aan de oren doen zeg !
0
geplaatst: 14 september 2007, 11:36 uur
Cygnus schreef:
Hier. Je moet je inschrijven, waarna er geloot wordt. De gelukkigen mogen kaarten kopen.
Ik ben hartstikke gelukkig!
Maar bedankt heb me ingeschreven.Cygnus schreef:
Mocht ik dus aan kaarten komen, en ik ga niet, dan lijkt het me geen slechte investering...

Nee zeker geen slechte investering. Ik biedt alvast 200

0
geplaatst: 14 september 2007, 12:37 uur
Volgens mij hebben ze jou bericht gelezen!
Kleine prijsverhoging
0
geplaatst: 14 september 2007, 12:50 uur
Dan vraag ik me af: zijn er echt zoveel mensen zo gek om dat voor een concert neer te leggen?
0
geplaatst: 14 september 2007, 12:54 uur
redelijke prijzen in de markt van vraag een aanbod denk ik.
als je erheen wilt moet je niet miepen maar dokken.
was in 2005 ook even slikken maar 600 euro was achteraf een schijntje om floyd met z'n 4-en vanaf 20 meter te zien.
was in 2005 ook even slikken maar 600 euro was achteraf een schijntje om floyd met z'n 4-en vanaf 20 meter te zien.
0
geplaatst: 14 september 2007, 13:56 uur
Exfrozen schreef:
Kleine prijsverhoging
(quote)
Kleine prijsverhoging
Waren die niet in het programma KASSA destijds als zijnde een bende oplichters ??
0
geplaatst: 14 september 2007, 14:03 uur
Running On Empty schreef:
Waren die niet in het programma KASSA destijds als zijnde een bende oplichters ??
(quote)
Nou ja, het lijkt wel duur, maar je krijgt er wel mooi een stadsplattegrond van Londen bij.
0
geplaatst: 14 september 2007, 14:13 uur
charlezzz schreef:
Dat kan wel zo zijn, maar ik vind het toch een trieste bedoening dat handelaren die kaarten opkopen om ze voor zulke prijzen van de hand te doen.
0
geplaatst: 14 september 2007, 16:06 uur
Running On Empty schreef:
(quote)
Ja klopt heb ik ook gezien. Het zou heel goed 1 van deze websites kunnen zijn.
conclusie was dat ticketservice.nl de enige was die je zo'n beetje kon vertrouwen.
0
geplaatst: 14 september 2007, 20:47 uur
Dat heeft naar mijn mening niets meer met muziek te maken. Da's gewoon zeggen: wie het zich kan verloorloven kan erheen. Dan ga ik toch veel liever naar twintig andere concerten, die misschien wel even goed zijn.
0
Sheplays
geplaatst: 15 september 2007, 00:14 uur
Jullie bent echte brave hollanders hoor, lekker zunig! 
*edit: ipv verheugd te zijn over het feit gaat men hier een potje oh-en over geld, jemigdepemig

*edit: ipv verheugd te zijn over het feit gaat men hier een potje oh-en over geld, jemigdepemig
0
geplaatst: 15 september 2007, 06:09 uur
Het is eerder het probleem ze te krijgen, die kaartjes.
Gaat het eigenlijk om een concert van Zeppelein alleen, of komen er ook andere bands?
Natuurlijk zijn het hoge bedragen, maar als ik bijvoorbeeld de dvd van de Cream reunie concerten bekijk, dan had ik er best een paar honderd euro voor over gehad om daar ergens vooraan te mogen zitten.
Zoals zo vaak hoorde ik echter pas dat achteraf die concerten waren geweest
Gaat het eigenlijk om een concert van Zeppelein alleen, of komen er ook andere bands?
Natuurlijk zijn het hoge bedragen, maar als ik bijvoorbeeld de dvd van de Cream reunie concerten bekijk, dan had ik er best een paar honderd euro voor over gehad om daar ergens vooraan te mogen zitten.
Zoals zo vaak hoorde ik echter pas dat achteraf die concerten waren geweest

0
geplaatst: 15 september 2007, 06:16 uur
Ik lees net dit op het net:
Harvey Goldsmith, the promoter who helped launch Live Aid and the O2, and has promoted Led Zeppelin in the past, warned fans earlier this week not to buy tickets before events had been officially announced. He said: "We are concerned the public will be fleeced. The bottom line is unless official adverts have appeared, tickets are not for sale. Do not buy from unauthorised sources."
Harvey Goldsmith, the promoter who helped launch Live Aid and the O2, and has promoted Led Zeppelin in the past, warned fans earlier this week not to buy tickets before events had been officially announced. He said: "We are concerned the public will be fleeced. The bottom line is unless official adverts have appeared, tickets are not for sale. Do not buy from unauthorised sources."
0
geplaatst: 15 september 2007, 06:43 uur
Oeps:
VIP Seating : £ 1,250.00
Front Third Seating : £ 850.00
General Reserved Seats : £ 550.00
gezien op Ticket2bThere.com
VIP Seating : £ 1,250.00
Front Third Seating : £ 850.00
General Reserved Seats : £ 550.00
gezien op Ticket2bThere.com
0
geplaatst: 15 september 2007, 12:23 uur
Sheplays schreef:

Vooropgesteld dat ik geen ledzepfan ben vind ik een en ander wel vreemd in elkaar zitten:
- ledzep doet een eenmalig reünie-concert in Londen, met het zoontje van de baas op drums.
- tickets worden erg duur (laten we het daar toch over eens zijn)
- maar da's niet erg, want het is voor een goed doel.
- dat doel is: studentenbeurzen in Engeland, VS en Turkije (inderdaad, dit is een enorm globaal probleem
)- op internet ontstaan een heuse tickethausse, waarvan het nog maar afwachten is in hoeverre alles waar en legaal is, intussen zit men elkaar lekker gek te maken.
Ik vind het maar een raar verhaal waar ook weinig positiefs in te ontdekken valt.
0
Sietse
geplaatst: 15 september 2007, 13:11 uur
Precies dat wat Itchy zegt
Waar het uiteindelijk Led Zeppelin om te doen is, is echt niet dat benefiet gebeuren. Ik kan mij dat serieus niet voorstellen.
Waar het uiteindelijk Led Zeppelin om te doen is, is echt niet dat benefiet gebeuren. Ik kan mij dat serieus niet voorstellen.
0
geplaatst: 15 september 2007, 13:24 uur
Sheplays schreef:

mijn idee.
edit: men ziet ze liever voor 50 euro in een galmbak
* denotes required fields.