MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / Led Zeppelin - eenmalige reünie

zoeken in:
Sietse
ik zie ze liever niet.

Sheplays schreef:
Jullie bent echte brave hollanders hoor, lekker zunig!

Gerry Jungen op Arrow Rock Radio wist te melden dat er 20 miljoen aanvragen voor kaarten binnen zijn gekomen.

Running On Empty schreef:
Gerry Jungen op Arrow Rock Radio wist te melden dat er 20 miljoen aanvragen voor kaarten binnen zijn gekomen.

De bejaarde rockfans vechten elkaar de scootmobiel uit voor een kaartje

nicolas
Ondertussen waren er zelfs 30 miljoen, maar op 1 oktober is de registratie voorgoed afgelopen en zijn de gelukkigen bekend. 18000 kaartjes voor 30 miljoen geregistreerden, wel dan heb je 0,06 % kans om erbij te zitten. Of als je je, zoals ik heb gedaan, onder 10 verschillende namen hebt geregistreerd: 0,06000002000000666666888888962963 %

Led Zeppelin have announced that they will postpone their reunion show due to an injury to guitarist Jimmy Page's finger.

The show, which was originally scheduled for November 26 at London's 02 Arena, has been rescheduled for December 10.

Page's injury occurred last weekend, and will prevent him from playing guitar for three weeks

http://www.huffingtonpost.com/2007/11/01/jimmy-page-injured-led-z_n_70802.html

Jeremie
"The legends WILL play more dates...
Led Zeppelin will tour in 2008, the band who have been booked as their tour support have revealed.
Ian Astbury, lead singer of The Cult, has confirmed that they have been roped in to support the recently-reformed band on a jaunt next year.
According to Billboard, during a gig in Cincinnati on November 17, Astbury said: "We'll be back next year, because we're opening for a band you may have heard of. The name starts with an 'L' and has a 'Z' in it."
Hearing the announcement, a fan in the audience shouted, "Led Zeppelin." Astbury nodded an affirmative response, and raised an arm into the air.
Led Zeppelin are yet to announce official details of any new tours."

(bron: NME.com)

Als dit waar zou zijn... Zouden de tickets wel eens duur kunnen zijn, zullen de concerten direct uitverkocht geraken, maar het zou toch heel goed nieuws zijn.

Ik zou ze nu niet meer willen zien,toen waren ze goed en dat moet je zo houden.
IK geloof wel dat Jones en Page nog wel goed kunnen spelen ,maar Plant heeft allang zijn beste tijd gehad.
Na 1973 is zijn stem alleen maar slechter geworden.nu heeft hij een bagger slechte stem, hij kan die nummers niet meer goed zingen.
OP live aid vond ik ze al slecht,en Page speelde ook slecht,behalve Jones was goed.

Zouden ze niet beter de legende laten leven?

mmmmmm ja wel dillema zeg. Enerzijds is dat de band van wie ik alleen maar kon dromen hoe een live concert zou zijn om mee te maken. Anderzijds is het risico dat het niet veel meer is. Uiteindelijk zijn het 60ers. Laten we allen 10 december maar eens afwachten en dan gaa youtuben om te kunnen oordelen.

Aansluitend op eerdere discussie in dit topic; als de heren dan toch in vorm zijn, vind ik het zeer zeker waard wat ik maar kan missen! We hebben het hier over de meest legendarische band in de harde rock! Uitgevonden en verbeterd, zoals men dan placht te zeggen

Setlist Led Zeppelin:

"Good Times, Bad Times"
"Ramble On"
"Black Dog"
"In My Time of Dying"
"For Your Life" (first time ever played live)
"Trampled Underfoot"
"Nobody's Fault But Mine"
"No Quarter"
"Since I've Been Lovin' You"
"Dazed and Confused"
"Stairway To Heaven"
"The Song Remains the Same"
"Misty Mountain Hop"
"Kashmir" ("They're starting to look tired now but that riff is still big enough to fill the 02," says a spy inside)

Encore:
"Whole Lotta Love" ("The crowd is going ballistic," says our source)
"Rock and Roll"

http://billboard.blogs.com/jadedinsider/

Unbelievable, de reviews zijn allemaal positief en ook de beelden op Youtube zien er geweldig uit. Nu maar bidden voor een tournee. Ik ben sceptisch want to nog toe heeft alleen Page zich er over uitgelaten. En die wil altijd wel, gezien de geschiedenis. Plant is degene die er geen trek in heeft.

Kos
Zag er op het journaal net prima uit.

Sheplays

impressie van de london gig

Interview met Page over eventuele tour..

Stairway To Heaven

Black Dog

Good Times Bad Times

Since I've Been Loving You

Krijg zelfs van deze kwalitatief matige beelden al de kriebels; misschien dat een wereldtour toch niet zo'n slecht idee is....

Weet iemand misschien of er een dvd wordt uitgebracht?

Volgens de Engelse Wikipedia komt er een DVD van dit legendarische optreden. I quote: "The show was filmed for a future dvd-release".

De video's op youtube: 733.000 op 2 dagen.

De laatste comments:
3 seconds ago
56 seconds ago
1 minute ago
2 minutes ago
2 minutes ago
...

Youtube: Kashmir, WAUW!!!!!!

Sheplays
heicro schreef:
Weet iemand misschien of er een dvd wordt uitgebracht?

Zie bericht hier van Harald.

Kos
Please God, laat ze op Arrow Classic Rock komen in de Goffert. .

Kos schreef:
Please God, laat ze op Arrow Classic Rock komen in de Goffert. .

de heer G heeft het druk deze dagen, dus ik zou het hem na de kerstdagen nog eens vragen.

Sheplays
HMH, Ins'allah

( en dat ik dan een kaartje heb )

Gast
geplaatst: vandaag om 03:12 uur

geplaatst: vandaag om 03:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.