MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / Sex Pistols - eenmalig concert

zoeken in:
Sheplays
De legendarische punkband The Sex Pistols, bestaande uit Johnny Rotten, Steve Jones, Paul Cook en Glen Matlock, geeft in november in de Brixton Academy in Londen een eenmalig concert om het 30 jarig jubileum te vieren van hun debuutalbum "Never Mind the Bollocks".
Bron: Het Parool

Ze hebben ondertussen nog wat meer datums vastgelegd dus het blijft niet bij één concert, ze willen nog een centje bijverdienen...hoe punk

tondeman
Lekker de zakken van de massa legen, zeer punk!

En eerst Sting afzeiken over de reunietour van The Police. Hij is geen steek veranderd, onze Johnny. Straks worden we ook nog verblijd met een nieuwe plaat

Ze staan ook op Sziget '08, dat was nogal een verrassing voor mij

Achja, Johnny heeft toch credits van mij vanwege zijn solo-carrière en het optreden in "I'm a Celebrity ... Get Me Out of Here!"

Gast
geplaatst: vandaag om 03:13 uur

geplaatst: vandaag om 03:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.