Muziek / Nieuws / Beste popsongs
zoeken in:
0
geplaatst: 6 september 2005, 22:27 uur
avdj schreef:
@gemaster
Kun je uitleggen waarom je Brian May de meest overschatte gitarist aller tijden vind?
@gemaster
Kun je uitleggen waarom je Brian May de meest overschatte gitarist aller tijden vind?
Ik vind zijn gitaarspel degelijk, maar er zit niks nieuws in. Een enkele uitschieter heeft ie wel natuurlijk. Zo vind ik de solo in 'It's A Kind Of Magic' retegaaf.
0
geplaatst: 7 september 2005, 15:07 uur
Ja die vind ik ook erg goed 
Maar als het niet verniewend is kan het toch evengoed knap gespeeld zijn?
@Paalhaas
Helemaal mee eens
Trouwens opvallend dat Child in Time en November Rain niet genoteerd staan op AcclaimedMusic. Waar Child in Time jatwerk is voor "Bombay Calling" heb ik echt geen idee waarom November Rain niet genoteerd staat.

@Paalhaas
Helemaal mee eens
Trouwens opvallend dat Child in Time en November Rain niet genoteerd staan op AcclaimedMusic. Waar Child in Time jatwerk is voor "Bombay Calling" heb ik echt geen idee waarom November Rain niet genoteerd staat.
0
geplaatst: 7 september 2005, 15:14 uur
Volgens mij omdat het in Amerika/Engeland niet zo'n grote hit was.. maar ik kan het natuurlijk mis hebben.
0
geplaatst: 7 september 2005, 20:14 uur
avdj schreef:

Knap gespeeld vind ik niet genoeg. Ik mis gewoon creativiteit bij onze ruimbehaarde vrind.
0
geplaatst: 8 september 2005, 19:43 uur
Oke, dat mag je vinden.
Maar wel opvallend dat hij in Engeland een CBE status heeft. Hoewel die lintjes daar even kwakkeloos worden uitgedeeld als in Nederland heeft Sir Paul bijvoorbeeld "slechts" een MBE status. Rare jongens die Engelsen 
Maar wel opvallend dat hij in Engeland een CBE status heeft. Hoewel die lintjes daar even kwakkeloos worden uitgedeeld als in Nederland heeft Sir Paul bijvoorbeeld "slechts" een MBE status. Rare jongens die Engelsen 
0
geplaatst: 8 september 2005, 19:44 uur
obsessed schreef:
Volgens mij omdat het in Amerika/Engeland niet zo'n grote hit was.. maar ik kan het natuurlijk mis hebben.
Ik denk dat je het inderdaad mis heb... er staan in die Top 2000 nummers die nooit een single waren

0
moviefreak#1
geplaatst: 8 september 2005, 22:12 uur
Stairway to Heaven om maar een voorbeeld te noemen.
0
geplaatst: 17 september 2010, 13:53 uur
Binsbergen schreef:
wat ben ik blij datik die ingekorte versie niet gehoord heb
ik vin november rain wel t beste nummer van guns n' roses, maar niet het beste nummer ooit gemaakt.
je hoort veel mensen zeggen, estranged van guns n' roses is van hetzelfde niveau als november rain
ik zie dat nummer nooit in welke lijst dan ook staan, niet eens op greatest hits van gnr
ik ben van 88, kan iemand me vertellen of dat nummer ooit wel in de top 40 is geweest?
wat ben ik blij datik die ingekorte versie niet gehoord heb
ik vin november rain wel t beste nummer van guns n' roses, maar niet het beste nummer ooit gemaakt.
je hoort veel mensen zeggen, estranged van guns n' roses is van hetzelfde niveau als november rain
ik zie dat nummer nooit in welke lijst dan ook staan, niet eens op greatest hits van gnr
ik ben van 88, kan iemand me vertellen of dat nummer ooit wel in de top 40 is geweest?
Het was wel een single, maar kwam niet verder dan de tipparade. Zal wel komen omdat het de negende single (ofzo) was van de UYI-dubbelaar.
0
geplaatst: 22 september 2010, 18:02 uur
Kunnen ze niet gewoon een keer ophouden met "beste dit" en "beste dat"?
* denotes required fields.