Muziek / Nieuws / Axl Rose noemt Slash een kankergezwel
zoeken in:
0
flebbie
geplaatst: 8 maart 2009, 15:51 uur
Het aantal interviews dat Axl afgelopen decennium gaf zijn op 1 hand te tellen. Gelukkig heeft ie dan wel atijd wat leuks te melden, zo ook onlangs in AOL's Spinner magazine:
"There's zero possibility of me having anything to do with Slash other than by ambush, and that wouldn't be pretty. He either should not have been in Guns to begin with or should have left after "Lies." In a nutshell, personally I consider him a cancer and better removed, avoided -- and the less anyone heard of him or his supporters the better."
Wat een grote vent is het toch he.. zijn uitspraken blijven op de een of andere manier altijd iets hebben van het kaliber "ik ga je na schooltijd opwachten en dan pak ik je". Ook de vele hilarische youtube filmpjes roepen een beeld op van een klein kind dat stampvoetend afdruipt zodra het zijn zin niet krijgt. Zal Axl ooit volwassen worden? Ik hoop van niet.
"There's zero possibility of me having anything to do with Slash other than by ambush, and that wouldn't be pretty. He either should not have been in Guns to begin with or should have left after "Lies." In a nutshell, personally I consider him a cancer and better removed, avoided -- and the less anyone heard of him or his supporters the better."
Wat een grote vent is het toch he.. zijn uitspraken blijven op de een of andere manier altijd iets hebben van het kaliber "ik ga je na schooltijd opwachten en dan pak ik je". Ook de vele hilarische youtube filmpjes roepen een beeld op van een klein kind dat stampvoetend afdruipt zodra het zijn zin niet krijgt. Zal Axl ooit volwassen worden? Ik hoop van niet.

0
geplaatst: 9 maart 2009, 13:20 uur
Laat em eerst maar weer eens een hit scoren, dan mag hij een grote mond hebben. Nu vind ik het een zielige actie.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 9 maart 2009, 19:18 uur
Erg kinderachtig maarja dat is Axl hè.. Beiden stellen muzikaal echter al jaren niks meer voor, nogal triest dat dit de manier wordt om publiciteit te krijgen.
0
Sietse
geplaatst: 9 maart 2009, 20:15 uur
het bevestigt maar weer dat Axl Rose gewoon een sukkel is.
0
geplaatst: 11 maart 2009, 10:50 uur
Wat een misselijk ventje. Heb het altijd al een arrogante kwal gevonden 

0
geplaatst: 13 maart 2009, 05:06 uur
Jouw top10 bestaat louter uit arrogante kwallen, een school vol met Physalia physalis

0
geplaatst: 10 mei 2009, 10:45 uur
Wat een arrogantie, zonder Slash zou Guns n' Roses en Axl Rose nooit zijn doorgebroken!
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 10 mei 2009, 10:50 uur
Axl Rose is een klein kind, nooit volwassen geworden en levend in een andere tijd en dimensie. Beiden mogen elkaar en de andere groepsleden op hun blote knieën bedanken voor de korte maar hevige succesperiode. Iemand een kankergezwel noemen, mooie praat is dat...
0
geplaatst: 10 mei 2009, 16:19 uur
LucM schreef:
Wat een arrogantie, zonder Slash zou Guns n' Roses en Axl Rose nooit zijn doorgebroken!
Met Slash in de band stelde GnR tenminste nog iets voor. Ik vond Axl al vanaf dag 1 de zwakke schakel en z'n persoonlijkheid maakt het nog een treetje of duizend erger... Het zou maar familie van je wezen.

0
geplaatst: 15 mei 2009, 10:54 uur
Misschien is Axl gewoon een beetje gefustreerd door het feit dat hij weet dat hij zonder Slash eigenlijk niets is.
0
geplaatst: 15 mei 2009, 23:08 uur
Axl is een eikel. Kan het zeker niet hebben dat z'n laatste album toch behoorlijk geflopt is.
0
geplaatst: 19 mei 2009, 17:45 uur
Geflopt of niet.
Ik vond de cd erg goed.
En raar maar waar maar die cd bevat solo's die zich kunnen meten met het beste werk van Slash.
Luister maar eens goed naar Chinese Democracy. Zo slecht is hij echt niet
Ik vond de cd erg goed.
En raar maar waar maar die cd bevat solo's die zich kunnen meten met het beste werk van Slash.
Luister maar eens goed naar Chinese Democracy. Zo slecht is hij echt niet
0
beaster1256
geplaatst: 26 juni 2009, 22:22 uur
axl is het kankergezwel , dat weet toch iedereen !
slash is een fenomenale gitarist , axl een zakkenvuller !
slash is een fenomenale gitarist , axl een zakkenvuller !
0
Ravenous
geplaatst: 27 juni 2009, 20:40 uur
conspiracy schreef:
Geflopt of niet.
Ik vond de cd erg goed.
Geflopt of niet.
Ik vond de cd erg goed.
Ja, veel solo's zijn ingespeeld door Buckethead, die ik sowieso veel beter vind dan meneer Slash.
0
geplaatst: 27 juni 2009, 23:03 uur
0
geplaatst: 5 augustus 2009, 20:57 uur
Guns & Roses is in mijn oren altijd een hele matige band geweest. Slash was de enige die zijn instrument bovengemiddeld beheerste en Axl is wel de slechtste zanger uit de rockgeschiedenis. Alles wat deze band heeft voortgebracht komt in mijn oren op het conto van Slash en wat Axl muzikaal of verbaal (zowel qua zang als qua uitspraken) te melden heeft is totaal oniteressant. Hij heeft geen talent, is geen persoonlijkheid en kan het beste nooit meer op een podium klimmen. Compleet waardeloos figuur.
0
geplaatst: 6 augustus 2009, 08:19 uur
Tja, die mening kan ik maar half delen, dat Slash meer invloed had en meer virtuoos is kan ik mij goed inbeelden en is in mijn ogen ook zo maar een album releasen is ook wel een groepsproces dus Axl zal hier ook zeker zijn steentje in bij hebben gedragen.
Nu heeft Axl het allemaal nietmeer omdat hij zijn band niet heeft, maar hoor jij nog iets van Axl of een ander Guns lid?
Nu heeft Axl het allemaal nietmeer omdat hij zijn band niet heeft, maar hoor jij nog iets van Axl of een ander Guns lid?
0
geplaatst: 28 oktober 2009, 08:01 uur
Hehe, nuja daarin lijken ze dus op de broertjes Gallagher. Ze zijn ook beiden niet op hun mondje gevallen, toch zeker Axl niet....
0
geplaatst: 2 januari 2010, 13:54 uur
Dat Axl niet helemaal spoort en dat deze uitspraak niet netjes is geef ik natuurlijk toe, maar ook Slash kan er wat van hoor. Ze hebben allebei genoeg over en weer geroepen.
Bovendien doet ook Slash tegenwoordig maar weinig goeds wat muziek betreft en was hij zeker niet verantwoordelijk voor alle goede muziek van de Guns. Dat hij gitaar speelt wil natuurlijk niet zeggen dat hij ook alles in zijn eentje heeft bedacht. Zonder Axl zouden we nu liedjes als "Sweet Child of Mine", toch een van hun grootste hits, niet hebben. Bovendien wordt Axl door de "rockkenners" toch gezien als de controlfreak die misschien wel het grootste aandeel had in het schrijven van de meeste nummers. Veel mensen lopen Slash altijd op te hemelen (fenomenale gitarist, bla bla bla) maar wat heeft hij nou neergezet na Guns & Roses?
De kracht lag in het collectief en omdat dat er nu niet meer is bakken de meesten er nog maar weinig van vergeleken met hun eerdere werk.
Bovendien doet ook Slash tegenwoordig maar weinig goeds wat muziek betreft en was hij zeker niet verantwoordelijk voor alle goede muziek van de Guns. Dat hij gitaar speelt wil natuurlijk niet zeggen dat hij ook alles in zijn eentje heeft bedacht. Zonder Axl zouden we nu liedjes als "Sweet Child of Mine", toch een van hun grootste hits, niet hebben. Bovendien wordt Axl door de "rockkenners" toch gezien als de controlfreak die misschien wel het grootste aandeel had in het schrijven van de meeste nummers. Veel mensen lopen Slash altijd op te hemelen (fenomenale gitarist, bla bla bla) maar wat heeft hij nou neergezet na Guns & Roses?
De kracht lag in het collectief en omdat dat er nu niet meer is bakken de meesten er nog maar weinig van vergeleken met hun eerdere werk.
0
Elvis Presley
geplaatst: 3 januari 2010, 13:21 uur
Geef mij maar Izzy.
(niet dat ik verder iets heb met Guns & Roses)
(niet dat ik verder iets heb met Guns & Roses)
0
geplaatst: 22 januari 2010, 21:27 uur
kaztor schreef:
Met Slash in de band stelde GnR tenminste nog iets voor. Ik vond Axl al vanaf dag 1 de zwakke schakel en z'n persoonlijkheid maakt het nog een treetje of duizend erger... Het zou maar familie van je wezen.
(quote)
Ik zou me dood schamen. Wat een reactie! Appetite was één van m'n eerste cd's en ik vond het altijd wel een zeer goeie cd. Waarschijnlijk het enige échte hoogtepunt geweest uit hun carrière. Slash is een zeer goeie gitarist en Axl vond ik het niet slecht doen dus om dáár nou kritiek op te geven...
Het gaat mij meer om hoe ziekelijk z'n actie was. Mafkees, dat soort mensen moeten gewoon genegeerd worden. Hij realiseert zich waarschijnlijk niet dat ie niet één persoon kwetst maar meerderen.
0
geplaatst: 17 juli 2010, 13:54 uur
Slash was Guns N' Roses. Axl vind ik echt een kneus.
Verschrikkelijk hoe ie over Kurt Cobain sprak
Gelukkig heeft Kurt hem daarna wel teruggepakt

0
geplaatst: 19 juli 2010, 13:04 uur
Demon. schreef:

Hoe exact?
0
geplaatst: 19 juli 2010, 15:15 uur
Ik geloof dat hij hem na de laatste les op het schoolplein opgewacht heeft. Daar heeft hij toen al z'n knikkers afgepakt.
* denotes required fields.