MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / Oasis split

zoeken in:
Stijn_Slayer schreef:
Maar daar hoort deze sukkel niet bij.

Daar hoort hij dus wel bij, anders zou hij echt geen miljoenen fans hebben en superrijk zijn. Trouwens, sinds wanneer bestaat oasis enkel uit de zogezegd arrogante Liam?

Het filmpje is trouwens zwak

Ja, dat filmpje is wel een beetje afgezaagd. Volgens mij al de 6de variant die ik voorbij zie komen van dit filmpje.

Ik ben ook niet meer zo'n Oasis-fan als vroeger (ben in '96 een beetje afgehaakt), maar je kan er toch niet omheen dat ze een aantal fantastische platen hebben gemaakt.

Antonio
Jelgher schreef:

Het filmpje is trouwens zwak

Deze beter ?

Stijn_Slayer
Jelgher schreef:
(quote)

anders zou hij echt geen miljoenen fans hebben en superrijk zijn.

Dat geldt toch ook voor Britney Spears?

Ja, idd superrijk en talentvol zijn heeft niet altijd met elkaar te maken...

Btw eerste filmpje is echt zwak, bestaat een beter filmpje over een bowlinguitstapje met dezelfde beelden uit der Untergang...

Stijn_Slayer schreef:
(quote)

Dat geldt toch ook voor Britney Spears?

Oasis vergelijken met Britney Spears? Het is ver gekomen in deze wereld. Trouwens, misschien is Britney Spears in haar genre wel de betere? Wie zijn jullie om te zeggen dat ze geen talent heeft? Het is zinloos om over een band of persoon te zeggen dat ze slecht zijn. Voor jou kan dat wel zo zijn, andere personen denken daar anders over. Volgens mij, als je zo beroemd bent, heb je talent en daar kan je niet omheen.

Het filmpje is nog steeds zwak, en waar is de link met deze topic?

beaster1256
zonder noel was liam nu een platzakke football hooligan , want liam stelt niks maar dan ook niks voor !

beaster1256 schreef:
zonder noel was liam nu een platzakke football hooligan , want liam stelt niks maar dan ook niks voor !

Ben het met je eens dat Noel het grote muzikale brein was achter Oasis, maar ik durf met enige zekerheid te zeggen dat Oasis ook nooit zo groot zou zijn geworden zonder Liam..

Ik denk toch dat het Liams stem is die de groep echt kenmerkt. Trouwens, Liam heeft ook liedjes geschreven voor de band, die weldegelijk ook goed zijn.

Nian
Het heeft nooit goed gelukt tussen deze 2. Het was wel te verwachten.

beaster1256
liam zingt gelijk een meeuw , onverstoorbaar , voortdreinend , zonder gevoel , tegenstekend en ik vind er niks aan !

liam zingt gelijk een meeuw , onverstoorbaar , voortdreinend , zonder gevoel , tegenstekend en ik vind het geweldig!

beaster1256
ja, als je graag van die meeuwen hoort , daar kan ik niks aan doen , ieder zijn mening en zijn zin denk ik dan maar

Gast
geplaatst: vandaag om 01:28 uur

geplaatst: vandaag om 01:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.