menu

Muziek / Nieuws / Wist je al.....

zoeken in:
avatar van Oldfart
...dat Lou Reed een levertransplantatie heeft gehad?
Zie hier het bericht in de Guardian
Zonder zou hij dus dood zijn geweest .

avatar van vigil
Nee dat wist ik niet...

avatar van Oldfart
..wat bedoelt was als een poging om muziek gerelateerd nieuws of wetenswaardigheden te melden, wat ergens anders niet zo snel ondergebracht kon worden, ontaard in een flauw gedoe.
Zie dat Cured de keutel van vanochtend ook al heeft ingetrokken....
Jammer

Cured
Oldfart schreef:
..wat bedoelt was als een poging om muziek gerelateerd nieuws of wetenswaardigheden te melden, wat ergens anders niet zo snel ondergebracht kon worden, ontaard in een flauw gedoe.
Zie dat Cured de keutel van vanochtend ook al heeft ingetrokken....
Jammer
Je hebt helemaal gelijk Oldfahrt, het is gezeik van de bovenste orde. Ik heb er tabak van die zooi hier. Dat uitgerekend Thelion nog eens een opmerking plaatst over nutteloosheid, is dan wel weer zeer komisch: hij is wel de laatste die zijn mond open moet doen , omdat hij zelf met zinlozere posts zijn berichtenaantal aan het opkrikken is . Bovendien komt Rob weer met een nog inhoudslozer bericht en dat mag allemaal maar, die slowchat. De groeten dus.

avatar van Justus18
Niet nodig om dit topic te torpederen.


Dit lijkt me een mooi topic om nieuwtjes te melden. Verdere discussies kunnen dan in het betreffende topic (als dat er is) gevoerd worden. Het zou wat mij betreft in de rubriek nieuws wel een sticky mogen worden.
Zo wist ik niet
Oldfart schreef:
...dat Lou Reed een levertransplantatie heeft gehad?

De rest lees ik dan wel op de artiestenpagina (wat in dit geval weinig lezenswaardig is, maar dat had gekund)

Zo was ik vandaag op zoek naar reacties op het bericht dat Thom Yorke zijn muziek weghaalt bij Spotify. Dat kun je dus hier vinden. Er is nog geen reactie op de artiestenpagina's.

avatar van vleertje
Dat Amanda Palmer een behoorlijk geniale open brief aan de Daily Mail gezongen heeft. Dit alles naar aanleiding van haar ontblote borst op Glastonbury.

[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=RRWp4B0qsW8#at=153[/embed]

avatar van herman
edit 0:38: Geniaal

...en wist je dat Amanda Palmer sowieso een inspiratie is?



avatar van vleertje
Ja dat wist ik al prima ted talk.

avatar van Sandokan-veld
Haha Amanda Palmer

avatar van Edwynn
...dat Burzumbaas Varg Vikernes weer opgepakt schijnt te zijn. Iets met explosieven, aanslag en beramen. Hij hield er al een tijdje een gezellig blogje op na.

avatar van Onweerwolf
(quote)


.....ik wil dat niet weten. Wat een verschrikkelijk oninteressant onmens en tenenkrommend slechte muzikant. As-te-blief zeg...




De man heeft ontelbare mensen geïnspireerd met zijn muziek en een plaat als Filosofem wordt gezien als een enorme mijlpaal binnen het blackmetal genre. Dat Varg een rasmongool eerste klas is doet daar natuurlijk helemaal niets aan af.

avatar van Justus18
.....ik wil dat niet weten.


Prima, maar dat hoef ik niet te weten. Dit topic is (vind ik) bedoeld voor nieuwtjes en niet voor reacties.

avatar van Oldfart
...dat er een nieuwe manier is om vinyl en cd's aan te schaffen?

Benieuwd of het ook zo functioneert als men beweert, en dat de prijs ook werkelijk de inkoopprijs is.
En hoe het aanbod is natuurlijk.
Maar je moet wel €7,50 per maand betalen om de muziekdragers tegen inkoopprijs te kunnen kopen.
Wordt dit de definitieve doodssteek voor de platenzaak?

Stijn_Slayer
Ha, dat zijn echt geen inkoopprijzen. Ze zijn wel goedkoper, maar de inkoopprijzen liggen nog iets lager.

avatar van aERodynamIC
Ze zijn ietsje goedkoper maar tel daar dan weer de btw, verzendkosten en dat lidmaatschap bij op en dan is het toch minder interessant dan het lijkt.
Bovendien heb ik zelf moeite met zo'n lidmaatschap: dat voelt als zo'n ECI boekenclub... voor je gevoel 'moet' je dan blijven kopen bij hun terwijl ik keuzevrijheid wil hebben.

Stijn_Slayer
Een midprice die ze voor 6 verkopen is met BTW alweer €7,26. Kost bij Kroese €7,99. Tel uit je winst.

avatar van Rudi S
Maar ik zie daar toch ook wel veel nieuwe rond de Euro 16,- die ergens anders ruim over de Euro 20,- gaan.

avatar van Oldfart
Eens met Eric dat er een soort verplichtend karakter in zit, immers je betaalt maandelijks die 'contributie' . Ook niet mijn ding.

avatar van GrafGantz
Zag eerder vandaag dit bericht langskomen op FB van Sascha Ring (Apparat/Moderat):

I'm sorry,
after a motorcycle accident last Saturday i will have to cancel all Moderat shows. Considering the circumstances my girlfriend and i are ok but it'll take me a few months to learn how to walk again.

The alternate tour dates are already on the Moderat.fm page.
I hope to see you there!

In an interstellar burst,
I'm amazed that i survived.



Misterfool
an airbag saved her life?

avatar van Oldfart
...dat er op de site van the Guardian, de nieuwe video van Arcade Fire te zien is?
Bij de weg gemaakt door Anton Corbijn.

avatar van GrafGantz
Niet iets specifieks van The Guardian hoor, die linken gewoon naar de video op youtube
Maar ik wist niet dat hij door Corbijn is gemaakt, dus dank voor de extra info.



avatar van GrafGantz
Er was anders ook genoeg voor de Corona. Of bedoel je hiermee dat je het verschil tussen na en naar niet weet?

Gast
geplaatst: vandaag om 14:54 uur

geplaatst: vandaag om 14:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.