MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Hoesgelijkenissen

zoeken in:

CorvisChristi (crew)
CorvisChristi schreef:
(afbeelding)

(afbeelding)

Opnieuw geplaatst, als reactie op mijn bericht gepost op 16 november 2022 omdat de afbeelding van Cruelty and the Beast daar niet meer te zien was.

gigage schreef:
(afbeelding)
Before
(afbeelding)
After

Is het niet precies andersom?

Slowgaze schreef:
(quote)

Is het niet precies andersom?

Before: oud en verlaten
After: Haunted!

Ja, misschien toch andersom haha

dix
Omdat ik echt een exponent ben van de beeldcultuur hoop ik in dit topic altijd treffende gelijkenissen terug te vinden. Maar al te vaak zie ik echter parodieën op andere hoezen verschijnen, of een stel hoezen waarbij de gelijkenis volstrekt triviaal is. Zo af en toe zit er toch weer een posting tussen die wél raak is, dus ik blijf kijken.

Mssr Renard
dix schreef:
Omdat ik echt een exponent ben van de beeldcultuur hoop ik in dit topic altijd treffende gelijkenissen terug te vinden. Maar al te vaak zie ik echter parodieën op andere hoezen verschijnen, of een stel hoezen waarbij de gelijkenis volstrekt triviaal is. Zo af en toe zit er toch weer een posting tussen die wél raak is, dus ik blijf kijken.

Die laatste van mij is toch niet zo vergezocht, heel veel elementen komen wel overeen toch?

Meestal zie ik een hoes in de topic 'wat draai je nu?' en dan doet de hoes me erg denken aan een plaat die ik al ken, en dan check ik dat, en soms denk ik 'nee, toch niet', en soms 'denk ik, verrek die hebben wel heel veel overeenkomsten'.

De laatste twee vind ik best veel op elkaar lijken: zwarte achtergrond, een raster, een groene V die verwerkt is een grafiek-achtig iets. Beiden maken ook dezelfde muziek, maar dat is niet relevant.

Ik ga in ieder geval hierdoor Virginia Wolf featering Jason Bonham checken.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:04 uur

geplaatst: vandaag om 14:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.