Muziek / Algemeen / Song Festival: Behave. Hoe pijn doen jouw oren nu?
zoeken in:
0
Sietse
geplaatst: 12 maart 2006, 23:22 uur
vast niet...maar misschien moeten we haar uitzenden...gaat het publiek misschien met flessen gooien en als ze dan goed richten komt ze nooit meer terug 

0
geplaatst: 13 maart 2006, 00:06 uur
And the winner of this year's Eurovision Song Contest is............................. Netherlands, King Kong Kitchee Kitchee Ki-Mi-O, Nick Caaaaaaaaaavvvvveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee 

0
geplaatst: 13 maart 2006, 15:24 uur
Sietse schreef:
Ik zit momenteel bij mijn ouders en daar staat het songfestival op.
Daar is nu een band aan het spelen die Behave heet. Hoe pijn doet dit aan jouw oren en hoe hard heb je gelachen bij iedere uithaal van de zanger?
ps. dit doet echt pijn.
en nee ik vind het song festival niet leuk....verplicht heh
Ik zit momenteel bij mijn ouders en daar staat het songfestival op.
Daar is nu een band aan het spelen die Behave heet. Hoe pijn doet dit aan jouw oren en hoe hard heb je gelachen bij iedere uithaal van de zanger?
ps. dit doet echt pijn.
en nee ik vind het song festival niet leuk....verplicht heh

Hahahahaha, ik was op bezoek bij opa en oma, en daar stond het ook op. Het was echt hilarisch.

0
geplaatst: 13 maart 2006, 17:36 uur
Het toppunt vond ik nog wel dat de zanger het nodig vond om in de camera te knipogen...
0
moviefreak#1
geplaatst: 13 maart 2006, 18:07 uur
Het stond hier toevallig op omdat Studio Voetbal erna kwam dus ik heb het winnende lied nog meegekregen.
Mag ik even braken
Word het niet eens tijd dat we wat fatsoenlijks sturen, winnen doen we door die vriendjespolitiek toch niet dus dan kunnen we net zo goed iets goeds sturen in plaats van mee te doen met de malaise.
Ik snap ook wel dat dit nu juist de nummers zijn die kans maken (als het zou uitkomen voor een oostblokland) maar als je vooraf gewoon kansloos bent, en als je eerlijk bent ben je dat ook, stuur dan op z'n minst iets fatsoenlijks.
Mag ik even braken
Word het niet eens tijd dat we wat fatsoenlijks sturen, winnen doen we door die vriendjespolitiek toch niet dus dan kunnen we net zo goed iets goeds sturen in plaats van mee te doen met de malaise.
Ik snap ook wel dat dit nu juist de nummers zijn die kans maken (als het zou uitkomen voor een oostblokland) maar als je vooraf gewoon kansloos bent, en als je eerlijk bent ben je dat ook, stuur dan op z'n minst iets fatsoenlijks.
0
geplaatst: 14 maart 2006, 00:26 uur
Ik heb het gezien vanaf de drie liedjes van Maud. Maud was dramatisch slecht, net als - helemaal ongelooflijk - haar achtergrondkoor. Ik dacht zelf dat de feedback stuk moest zijn of zo, maar heb daar niets over gehoord. De winnende liedjes van Behave en Treble vond ik allebei leuk, zeker voor een songfestivalsong.
Treble zou qua song en presentatie zomaar kunnen winnen, lijkt me. Maar helaas maken we toch geen kans omdat we niet of nauwelijks bevriende buurlanden hebben.
Vond hem juist in topvorm.
Treble zou qua song en presentatie zomaar kunnen winnen, lijkt me. Maar helaas maken we toch geen kans omdat we niet of nauwelijks bevriende buurlanden hebben.
rayman schreef:
Ik stem dat Paul de Leeuw zijn hoofd houdt.
Ik stem dat Paul de Leeuw zijn hoofd houdt.
Vond hem juist in topvorm.
0
geplaatst: 14 maart 2006, 10:07 uur
Goh, songfestival liedjes die sucken, wie had dat kunnen denken...
.
.
0
geplaatst: 14 maart 2006, 11:03 uur
moviefreak#1 schreef:
Altijd dat gezeur over de Oostbloklanden. Enig idee hoeveel Oostbloklanden vorig jaar in de halve finales zijn gestrand...?
Israel heeft een aantal jaar geleden ook gewonnen, terwijl ook zij het niet moeten hebben van bevriende volkeren.
Het songfestival is gewoon voor de grote massa die een liedje binnen één luisterbeurt positief moet beoordelen. Nummers als de Macarena, ketchup Song, Vengaboys etc. zijn dan héél geschikt. Treble gaat dus een goede kans maken om buiten de middenmoot te blijven. Maar het kan net zo goed laatste zijn als een top 5.
Ben in ieder geval blij dat Giel Beelen nog een beetje lef over heeft en weigerde om iets positiefs te zeggen over Maud die werkelijk de meest gruwelijke cliché nummers (en ook barslechte performance) neerzette! Behave sloeg ook de plank volkomen mis met nummers die al 1.000 keer gemaakt zijn, maar dan beter. Treble dus de terechte winnaar (of de minst slechte).
0
geplaatst: 14 maart 2006, 12:56 uur
bloempje24 schreef:
Het songfestival is gewoon voor de grote massa die een liedje binnen één luisterbeurt positief moet beoordelen. Nummers als de Macarena, ketchup Song, Vengaboys etc. zijn dan héél geschikt.
Het songfestival is gewoon voor de grote massa die een liedje binnen één luisterbeurt positief moet beoordelen. Nummers als de Macarena, ketchup Song, Vengaboys etc. zijn dan héél geschikt.
En daarom gaan de Ketchup Girls (geen idee hoe de band heet) ook voor Spanje naar het Songfestival.

bloempje24 schreef:
Treble dus de terechte winnaar (of de minst slechte).
Treble dus de terechte winnaar (of de minst slechte).
Altijd leuk op gequote te worden.
* denotes required fields.