MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Song Festival: Behave. Hoe pijn doen jouw oren nu?

zoeken in:
Sietse
Ik zit momenteel bij mijn ouders en daar staat het songfestival op.

Daar is nu een band aan het spelen die Behave heet. Hoe pijn doet dit aan jouw oren en hoe hard heb je gelachen bij iedere uithaal van de zanger?

ps. dit doet echt pijn.

en nee ik vind het song festival niet leuk....verplicht heh

SelmaDuim
Zo slecht vond ik het niet eens.
Maar niks voor het Songfestival in ieder geval.

ps. ik schaam me niet hoor, voor dat ik dit kijk.

Was echt heel heel verschrikkelijk inderdaad.

SelmaDuim
Alles beter dan Maud.

Helaas (?) niet gezien. Ik ben nog aan het natrillen van Idols. Dít er nog eens bij en mijn wekend is echt naar de gallemiezen.

Sietse
maar Maud ziet er dan nog lekker uit.

Sietse
ohh en de stem is ook wel iets beter hoor....

SelmaDuim
Geef mij dat toch maar die jongens van Behave.

Wat je maar lekker vindt.

Vind je? Ze is 25 jaar te laat met die disco-look.

Ach, ik overleef het valse gezang van Nick Cave of Marc Almond ook wel

Nee, even los van alle gekkigheid. Ik heb toch liever wat "gedurfders" dan de flauwe doorsnee van Maud. En Treble.......ja lekker popie, maar alweer die trommels he
En dat Behave dan vals zingt; iemand ooit het Songfestival gezien en gehoord? Daar hoor je niet anders.
Vorig jaar gingen vals zingende trommelaars door en mocht een zuiver zingende Glennis Grace naar huis. Het zegt allemaal niks.

Ach, misschien moeten we ´s overwegen de Josti Band te sturen. Dan valt Nederland in ieder geval op.

SelmaDuim
Misschien had Tasha's World op het podium moeten gaan staan ipv in het publiek te zitten.

SelmaDuim schreef:
Misschien had Tasha's World op het podium moeten gaan staan ipv in het publiek te zitten.

Op basis van de fragentjes heeft de jury in ieder geval bij alledrie het beste nummer gekozen. Dat tweede nummer van Treble klonk als The Kelly Family, in het tweede van Behave ging het heel erg mis met de zang. Maar laten we vooral niet Maud sturen, dan overleven we de halve finale zeker niet.

Ach, misschien moeten we ´s overwegen de Josti Band te sturen. Dan valt Nederland in ieder geval op.

Ik ben bang dat we dan inderdaad serieus kans gaan maken.

Dus hoe stemt MuMe?

aERo: blanco (maar niet Maud)

Sietse
voor hen die het gemist hebben, nu een herkansing...

SelmaDuim
Behave is het leukst. Treble past het best. En Maud is drie keer niks. Ook blanco dan maar.

Sietse
ik stem voor teble, omdat ze het drie lekkere meisjes zijn. Muzikaal laat ik mij verder niet voor uit....

Ik stem ook voor Treble, vond dat een best aardig nummer.

Behave toch maar, al is Treble het kansrijkst

Treble wint met 72% van de stemmen!

Ik stem dat Paul de Leeuw zijn hoofd houdt.

Allmusic
Echt een songfestivalliedje, vrééééselijk. En dan dat Djemninaoliaanse taaltje

Over vals zingen gesproken: ik start mijn i-pod op en Nick Cave begint met King Kong Kitchee Kitchee Ki-Mi-O.

Wow!!! Dat moeten we uitzenden: perfecte songfestival titel ook en een veeeeeeeeeeeeeeel beter nummer

Cave

3FM wordt voor mij ook steeds meer een non-muziek zender. Schijnbaar hadden ze Behave al "ondekt".

Oh ja, mijn stem gaat naar Treble. Zij waren met kop en schouders de minst slechste.

Mag ik een bord tegen de kop van Giel Beelen gooien?

Yak
L_T_B schreef:
Oh ja, mijn stem gaat naar Treble. Zij waren met kop en schouders de minst slechste.

LOL!

aERodynamIC schreef:
Over vals zingen gesproken: ik start mijn i-pod op en Nick Cave begint met King Kong Kitchee Kitchee Ki-Mi-O.

Wow!!! Dat moeten we uitzenden: perfecte songfestival titel ook en een veeeeeeeeeeeeeeel beter nummer

Cave

Denk jij dat Cave door de naturalisatietest komt. Ik ook niet.

Ik vond Treble dan wel de beste van de drie. Ik vind dat ze best wel leuk klinken met die trommels. En ze zingen leuk.

Beter dan Maud.

En ik had een stukje van Behave gezien, maar wat zong die zanger vals!

Gelukkig heeft Treble gewonnen ^^.

rayman schreef:
(quote)

Denk jij dat Cave door de naturalisatietest komt. Ik ook niet.

Het hoeft geen Nederlander te zijn om voor Nederland uit te komen op het songfestival hoor

Oei. Mag dat van Verdonk dan.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:59 uur

geplaatst: vandaag om 18:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.