MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / platen uit je platenkast die je nog nooit hebt gedraaid

zoeken in:
Je moet ook niet alles meteen willen horen.

Er gaat niets boven een aantal verborgen juweeltjes in je eigen platenkast. Zo nu en dan op ontdekkingsreis tussen je eigen platen en cd's.

Sietse
ik ga niet beginnen aan de lijst, maar iig kan ik zeggen dat er wat ABBA, James Last, Montovani en meer van dat soort dingen tussen zit.

jowietje schreef:
Hahaha

Ik heb deze gekocht:

(afbeelding)

1 keer geluisterd en daarna noooooit meer, daar gaan m'n 20 euri's

ik vind die vrouw onuitstaanbaar!

titan (crew)
Precies 0.

Leela James - A Change Is Gonna Come

een stuk of 30...beetje achterstand

bewaar er ook altijd een paar waarvan ik zeker weet dat ik ze prachtig vind.....voor in barre tijden zeg maar. Zo heb ik al maanden de eerste twee van My Morning Jacket in huis en ik durf ze nog niet te draaien.

handsome_devil schreef:
Franz Ferdinand - You Could Have It So Much Better (of zoiets)
Deftones - Around The Fur
Radiohead - Kid A
Radiohead - The Bends
Radiohead - Amnesiac
Radiohead - Hail To The Thief
The Cure - Show (heb ik alleen paar liedjes van geluisterd)
Faith No More - This Is It
Morrissey - Southpaw Grammar

Mag ik dan die 4 cd's van Radiohead hebben? ...

Teveel om op te noemen eigenlijk.

handsome_devil
Meiss schreef:
(quote)

Mag ik dan die 4 cd's van Radiohead hebben? ...

Uhh nee Je mag ze niet eens van me kopen.

handsome_devil schreef:
(quote)

Uhh nee Je mag ze niet eens van me kopen.

Tja jammer, ik dacht ik probeer het ff ...

ik heb ooit voor m'n verjaardag een cd gekregen van Slagerij van Kampen, nooit gedraaid dus, en ik zag laatst ook een kerstverzamel cd nog in het folie zitten!!!( en die laten we ook in het folie zitten!!!)

patrick_p72
ja dank je glennton die had je dus beiden van mij gekregen ik ga nog een keer iets voor je kopen

patrick_p72 schreef:
ja dank je glennton die had je dus beiden van mij gekregen ik ga nog een keer iets voor je kopen

ja ja ik weet het , een gegeven paard moet je niet in de bek kijken, zal tzt met kerst die cd draaien en als ik een feestje heb die cd van Slagerij van Kampen draaien.

Snoop Dogg - R&G - Rhythm and Gangster: The Masterpiece

Robbie williams, zijn eerste album ergens. cadeautje, spijtig maar niet 1 keer gedraaid. Stom eigelijk, niet eens 1 keer de moeite genomen..

Als ik eeen album koop, luister ik hem...
Dus ik heb geen album die ik nog nooit geluisterd heb!

neo
Het is denk ik meer dat veel mensen waarbij het wel het geval is, niet maar 1 cd per keer kopen maar meerderen. Dat kan zich dan wat ophopen. Koop ik er eentje, dan luister ik die ook meteen.

Ja, precies. Maar ik koop er eigenlijk nooit meerdere tegelijk.

Ik maximum 3 tegelijk
Dan heb ik ruim de tijd om ze te beluisteren:)

Joy
leukste is plaatjes (vinyl)blind kopen, voor een euro of 2, omdat de hoes leuk is, of juist kompleet bagger, maakt mij newsgierig, geestelijke zelfkastijding, na 10 seconden al weten dat de plaat helemaal ruk is en toch afluisteren, dan ineens pareltjes ontdekken

sommige platen die ik niet heb beluisterd weet ik van dat ze goed zijn, maar gewoon geen zin in die betreffende muziek, komt vast wel een moment voor

Joy schreef:

sommige platen die ik niet heb beluisterd weet ik van dat ze goed zijn, maar gewoon geen zin in die betreffende muziek, komt vast wel een moment voor

eigenlijk heel logisch

Joy
thats me

Tot vannacht hoorde Rein Sanction met Broc's Cabin tot deze categorie. Me ongehoord aan laten praten door een bevriende platenboer: "Echt iets voor jou...."
Thuis 2 nummers gedraaid, daarna nooit meer.
Kan niet tegen die stemmen.
Net dus een tweede kans gegeven: en daar blijft het wat mij betreft nu definitief bij.
Iemand wel? Interesse?

Zephyr
Return To Forever - The Romantic Warrior
Frank Zappa - Joe's Garage act 1
Frank Zappa - Joe's Garage act 2 & 3
Camel - Breathless
Camel - I Can See Your House From Here
Pink Floyd - Ummagumma (de studioplaat )

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Magazine - Real Life
Herman Brood & his Wild Romance - Go Nutz
Normaal - Springleavend
Wang Chung - Points On The Curve
Pointer Sisters - Priority
Bob Seger & The Silver Bullet Band - Against The Wind
Status Qou - Live
REO Speedwagon - You Get What You Play For

2e deel zijn LP's die ik ooit van iemand kreeg toen die op CD's overschakelde, en deze platen niet goed vond. Dat snap ik ondertussen.............

Platen die ik aantref in mijn platenkast die ik niet wil draaien, die gaan weg. Het zijn maar spullen. Ik heb er wel een paar die ik niet draai omdat ik ze dubbel heb...

Gast
geplaatst: vandaag om 20:01 uur

geplaatst: vandaag om 20:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.