Muziek / Algemeen / Afgrijselijke reclamemuziek
zoeken in:
0
geplaatst: 6 augustus 2006, 15:41 uur
Ik schop iedere keer de poes, gooi mijn drankje over mijn kleren en kruip weg in een hoekje zodra ik dat takkeliedje hoor wat ze bij de Specsavers reclame gebruiken (iets met fly myself to the moon ofzo... deed die triangeljostie dat maar!). Zo kan ik nog wel honderden reclametunes opnoemen waar mijn haar van kleur is verschoten.
Welke liedjes zijn nog meer gruwelijk irritant?
Welke liedjes zijn nog meer gruwelijk irritant?
0
geplaatst: 6 augustus 2006, 16:48 uur
The Road Ahead voor een autoreclame (dacht ik) het werd godbetere het nog een joekel van een hit ook. Ver-schrik-ke-lijk nummer.
0
geplaatst: 6 augustus 2006, 17:00 uur
Ik heb een paar weken geleden een reclame gezien voor een parfum of een kledingmerk of zo, waar ze een vreselijke cover van Just Can't Get Enough van Depeche Mode gebruikten.
0
geplaatst: 6 augustus 2006, 17:05 uur
Soms kan een reclame een nummer ook mooier maken. Ik denk aan Delta Lloyd/Modern Talking 

0
geplaatst: 6 augustus 2006, 17:09 uur
Ik vind de reclamemuziek tegenwoordig steeds leuker worden, heb dan ook geen enkele reclame waar de muziek me stoort.
0
geplaatst: 6 augustus 2006, 18:17 uur
Bij die Lipton Ice Tea reclames zit ook zo'n 'gemaakt' chill funk popdeuntje van een paar bleekscheten op een opnamezoldertje.. afgrijselijk 

0
geplaatst: 6 augustus 2006, 18:27 uur
Zo'n beetje elke reclame.
Ik kijk al bijna nooit tv, maar reclame zet ik sowieso altijd weg.
Ik kijk al bijna nooit tv, maar reclame zet ik sowieso altijd weg.
0
geplaatst: 6 augustus 2006, 19:00 uur
Die trol die 'Everlasting love' verkracht. Ik kan haar werkelijk niet zien, noch aanhoren.
0
geplaatst: 13 augustus 2006, 08:49 uur
Ik kan tegenwoordig niet meer naar Heroes van Bowie luisteren zonder dat ik complete volkstammen mee hoor zingen.
Uit protest zet ik zelf op het werk de duitse versie op van Heroes/Helden, zodat mijn collega's het tenminste niet in hun hoofd halen mee te zingen.
Snap niet dat Bowie ooit met deze verkrachting van zijn topnummer akkoord is gegaan......bah
Uit protest zet ik zelf op het werk de duitse versie op van Heroes/Helden, zodat mijn collega's het tenminste niet in hun hoofd halen mee te zingen.
Snap niet dat Bowie ooit met deze verkrachting van zijn topnummer akkoord is gegaan......bah
0
geplaatst: 21 augustus 2006, 15:26 uur
"ik mis je, ik mis je
dus stuur ik je'n berichtje
om je even te zeggen
dat ik van je hououououo"
Als ik die gast uit die Hi-reclame tegenkom mag tie dat tegen z'n uitgemepte tanden zingen (stond net voor schut toen ik dit tegen het kopieer apparaat stond te zingen, grrrrr)
dus stuur ik je'n berichtje
om je even te zeggen
dat ik van je hououououo"
Als ik die gast uit die Hi-reclame tegenkom mag tie dat tegen z'n uitgemepte tanden zingen (stond net voor schut toen ik dit tegen het kopieer apparaat stond te zingen, grrrrr)
0
geplaatst: 21 augustus 2006, 15:35 uur
Arno schreef:
Ik heb een paar weken geleden een reclame gezien voor een parfum of een kledingmerk of zo, waar ze een vreselijke cover van Just Can't Get Enough van Depeche Mode gebruikten.
H&M

0
geplaatst: 21 augustus 2006, 16:13 uur
starbright boy schreef:
The Road Ahead voor een autoreclame (dacht ik) het werd godbetere het nog een joekel van een hit ook. Ver-schrik-ke-lijk nummer.
Echt heel erg idd.
0
geplaatst: 21 augustus 2006, 16:17 uur
tnf schreef:
Die trol die 'Everlasting love' verkracht.
Die trol die 'Everlasting love' verkracht.
Nou.....ze is best leuk om aan te zien, dus een trol zou ik haar niet noemen, maar het is wel godvergeten achterlijk dat ze ineens dat nummer gaat zingen. Als ik in die kroeg zou zitten en mijn vriendin begint ineens spontaan te zingen zorg ik dat ik naar buiten ren om mezelf voor de eerste de beste bus te werpen.

0
geplaatst: 21 augustus 2006, 16:20 uur
Lukas schreef:
Soms kan een reclame een nummer ook mooier maken. Ik denk aan Delta Lloyd/Modern Talking

Daarnaast vond ik ook bij een Delta Loyd reclame 'No more Heroes' erg goed werken. Daar hebben ze een stel goede reclame-makers.
0
geplaatst: 21 augustus 2006, 16:20 uur
Jeanicious schreef:
Nou.....ze is best leuk om aan te zien, dus een trol zou ik haar niet noemen, maar het is wel godvergeten achterlijk dat ze ineens dat nummer gaat zingen. Als ik in die kroeg zou zitten en mijn vriendin begint ineens spontaan te zingen zorg ik dat ik naar buiten ren om mezelf voor de eerste de beste bus te werpen.
(quote)

0
geplaatst: 21 augustus 2006, 16:35 uur
Jeanicious schreef:
(quote)

WAAROM???Ik vind het juist wel leuk, zo'n soort kinderdroom- je zingt spontaan mee en iedereen is onder de indruk...
Ik dacht dat mijn vriend de enige lomperd was, die dreigde na mijn gezwijmel en een (in mijn oren geweldige) imitatie ook al dat hij zoiets zou doen als ik het ooit in mijn hoofd zou halen... Daar gaat mijn droom

0
geplaatst: 22 augustus 2006, 14:21 uur
haakje schreef:
WAAROM???Ik vind het juist wel leuk, zo'n soort kinderdroom- je zingt spontaan mee en iedereen is onder de indruk...
Ik dacht dat mijn vriend de enige lomperd was, die dreigde na mijn gezwijmel en een (in mijn oren geweldige) imitatie ook al dat hij zoiets zou doen als ik het ooit in mijn hoofd zou halen... Daar gaat mijn droom

Ik denk dat jou vriend en ik beide een schurfthekel hebben aan musicals. Daar beginnen ze ook op de vreemdste momenten spontaan te zingen. Dat gevoel heb ik dus ook bij die reclame. Ik heb het in mindere mate met Bollywood films. Maar daar kunnen ze er ook wat van, vooral als een jongen de liefde moet winnen van een meisje dan gaan ze vaak met een heleboel toeters en bellen een lied inzetten om het meisje te imponeren.

0
geplaatst: 22 augustus 2006, 15:37 uur
Jeanicious schreef:
Ik denk dat jou vriend en ik beide een schurfthekel hebben aan musicals. Daar beginnen ze ook op de vreemdste momenten spontaan te zingen. Dat gevoel heb ik dus ook bij die reclame. Ik heb het in mindere mate met Bollywood films. Maar daar kunnen ze er ook wat van, vooral als een jongen de liefde moet winnen van een meisje dan gaan ze vaak met een heleboel toeters en bellen een lied inzetten om het meisje te imponeren.
(quote)

owww, dan mag je blij zijn dat je mij als puber nooit hebt meegemaakt (om verschillende redenen).
Ik had een "best gay" friend en wij vonden het geweldig om alles in toepasselijke songteksten te vertalen en liepen dan luid zingend rond. En we vonden iedereen die dat niet leuk vond echt humorloos

0
geplaatst: 23 augustus 2006, 10:06 uur
Haha.. Mijn vriendin en ik vertalen de teksten van Iron Maiden vaak naar het nederlands, en zingen het dan in ABN op musical-achtige wijze mee. Is een leuk tijverdrijf als je lange auto ritten moet maken.
Ren naar de heueueueuevels, ren voor je lééééven...
Compleet met musical-gebaren ( in dit geval wenken we de mensen naar de heuvels ).
Twee...minuten...tot miiiiiiiiidernacht,
om de ongeborene in de baarmoeder te doden...
Ren naar de heueueueuevels, ren voor je lééééven...
Compleet met musical-gebaren ( in dit geval wenken we de mensen naar de heuvels ).
0
geplaatst: 23 augustus 2006, 11:39 uur
Jeanicious schreef:

0
geplaatst: 23 augustus 2006, 12:29 uur
tnf schreef:
Die trol die 'Everlasting love' verkracht. Ik kan haar werkelijk niet zien, noch aanhoren.
Gelukkig is die reclame inmiddels niet meer op tv (?), maar ik zette het geluid meteen op mute wanneer die reclame kwam. Verder zijn alle hi-reclames en die ringtonemuziek ook verschrikkelijk

0
geplaatst: 2 september 2008, 01:46 uur
wat dachten jullie van die reclame van HI.
met die skieende mannetjes in zo,n nep-Tirol landschap.
De tekst ging van:meeeet je telefoon.....
nooooit alleen gewoon!......
met z,n allen op een lijn,want samen bellen is zo reuze fijn.
ook reuze lollig!!
met die skieende mannetjes in zo,n nep-Tirol landschap.
De tekst ging van:meeeet je telefoon.....
nooooit alleen gewoon!......
met z,n allen op een lijn,want samen bellen is zo reuze fijn.
ook reuze lollig!!
0
geplaatst: 2 september 2008, 11:02 uur
Status Seeker schreef:
Gelukkig is die reclame inmiddels niet meer op tv (?), maar ik zette het geluid meteen op mute wanneer die reclame kwam. Verder zijn alle hi-reclames en die ringtonemuziek ook verschrikkelijk
(quote)

Hetzelfde doe ik uiteraard bij de kreeft die op mineraalwater leeft

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 2 september 2008, 18:00 uur
Die ene (geloof een autoreclame) waarin je zo'n vrouw Blowin' in the wind hoort zingen vind ik ook aardig vervelend. Niet dat ze het slecht zingt, maar ze moeten er gewoon vanaf blijven.
* denotes required fields.