MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Muziek voor op zondag

zoeken in:
The Commodores - Easy
Beetje cliché zeker?

Jazz, klassiek, rustige folk of zoals nu Dead Can Dance en Yonderboi.

Kos
Langs de Lijn. .

Lin
vandaag toch een The Cure dagje ivm het concert dinsdag, verder draai ik normaal gesproken op zondag niet veel anders dan anders... nu trouwens even helemaal niets op... voor mij het ultieme zondagsgevoel, stilte, regen, met een boekje op de bank

Als je in Limbabwe, Brabistan of Belgenland woont: Rowwen Hèze - Zondag in het zuiden

Als het april is: Tineke Schouten - Zondag in april

Harald
Jesus Christ Superstar

tnf
Ik heb altijd de neiging om op zondagochtend die ene internetzender http://www.radio0511.com aan te zetten. Allemaal oudjes, voornamelijk uit de jaren 60 en 70. Soms ietwat oubollig, maar dat heeft ook zo z'n charme.

Als je niet zeker weet of het al wel zondag is: IOS - Zaterdagnacht, Zondagmorgen

Easter - Marrillion

Gast
geplaatst: vandaag om 18:35 uur

geplaatst: vandaag om 18:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.