MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / CD's die aandacht verdienen

zoeken in:
Ik vind trouwens een berichtje bij de geluisterde CD zelf (bij de stem dan) ook geen overbodige luxe, maar dat ben ik dan weer

Duidelijk !

Maar hoe je het ook went of keert: wees vooraf duidelijk wat je wilt (hoe spontaan de ingeving ook), dan voorkom je onduidelijkheden .

Ik moet wel zeggen dat ik deze lijstjes van 3 niet echt nodig heb, omdat ik sowieso erg veel ontdek op MuMe en daar heb ik heel eerlijk gezegd dan geen lijstje van 3 voor nodig. Veel mensen hebben mij onbewust heel erg enthousiast weten te maken voor cd's waar ik anders nooit op gekomen zou zijn. En ik merk dat ik toch bepaalde mensen volg met hun meningen en vrees een beetje dat hier iets te veel mensen komen die (met alle respect) een wel heel andere voorkeur hebben dan ik. Voor mij is dat niet zo interessant, voor anderen waarschijnlijk wel en die raad ik aan om in dit topic zeker actief te blijven, want het initiatief vind ik wel heel erg goed !

De reden dat ik me met dit topic bemoeide was trouwens meer de speelsheid ervan (en dat was naar ik begrijp niet de bedoeling ).

titan (crew)
Allemaal leuk en aardig, maar denk voortaan gewoon eerst ff over de spelregels na voordat je iets begint.

Zonder de bijvoorbeeld door Hobbes geopperde termijn van 24 uur kan het een eeuwigheid duren voor er weer een nieuw album bij komt. Vandaar mijn opmerking dat er dan geen vaart in zou zitten. Niet dat dat moet (dat zeg ik ook niet), maar dat lijkt me leuker. Vandaar dat ik me maar met het steunfonds ga bezighouden en niet met dit topic .

Je kunt je best met beide topics bezig houden. Vind een beetje dat je er wat te zwaar aan tilt

back on-topic:

Marianne Faithfull is beluisterd en ik denk dat m'n recensie genoeg zegt (zo uitgebreid genoeg Onderhond? ).

Maar door alle onduidelijkheid weet ik niet meer of ik nou een nieuwe mag kiezen of niet Roep 't maar, ik heb iig geen spijt van 't beluisteren van Marianne Faithfull.

Tja lastig nu he.......ik ga maar niet weer regels aanpassen want anders gaan er mensen stuiteren Misschien kun je nog 1 van het oorspronkelijke lijstje gaan beluisteren!

Kitty Wu - The rules of transportation
Marillion - Marillion.com
Josh Martinez - Buck Up Princess

Oh, als ik er aan kan komen dan zal ik 't zeker doen En ik heb al een album er in kunnen zetten dus zó erg is 't niet.

Oh ja, hou je wel een lijst bij met albums die voorbij komen? Misschien is 't handiger om dat nu te doen dan straks 30 pagina's door te crossen om te knippen en plakken

Hobbes: flink hoor

Tssss. Had ik die drie cd's hierboven mooi op een briefje geschreven voor ik naar de bib vertrok, heb ik dat natuulijk thuis vergeten. En geen van de namen schoot me nog te binnen (ja ik wist 'Wu' nog, maar daar kom je niet ver mee op zo'n cataloguszoekmachine) Het zal dus voor volgende maand zijn

Die laatste heeft je bieb niet, dat kan ik je verzekeren. Misschien kan dit je aan een van die cd's helpen.

Het wordt bijna hopeloos hoor, zowel in Antwerpen als in Leuven hebben ze geen van deze drie cd's. Dat programmatje hierboven werkt niet op het universiteit-internet, maar ik zal het thuis eens proberen. Kwestie van dit topic niet te laten uitsterven, want ik vind het een schitterend idee.

Ja, ik had het bijna al opgegeven met mijn topic...ga ik vanavond josh martinez maar even downen. Kan er weer wat nieuws in! Misschien kun je me even influisteren wat jij er in wilt hebben Freud.....:)

Liefst iets dat niet té moeilijk te vinden is, voor de rest kan het me weinig schelen. Maar als je er hiphop gaat inzetten vrees ik dat ik het niet zo erg ga waarderen...

Zelfs op Soulseek vind ik die cd's niet, behalve dan die van Josh Martinez maar daar heb ik niet zo'n zin in. Ik denk dat dat het probleem is met dit topic: cd's die aandacht verdienen maar niet hebben, die heeft ook bijna niemand

Freud: de wishlist functie is je vriend in zo'n geval. Gewoon Soulseek een dagje of twee laten draaien en je hebt ze wel te pakken

Ik heb josh martinez in de zoekmachine gestopt.......nog iemand een idee om dit topic op gang te krijgen....en het idee moet wel blijven dat je cd's gaat luisteren, aan de hand van dit topic, die je nog niet kent! En dat je vervolgens een cd kunt plaatsen die je graag met een ander wilt delen.....voorstel lijstje aanvullen tot 10 cd's....vervolgens dezelfde spelregels als eerder. Tot de 10 graag 1 toevoeging per persoon!

1. Kitty Wu - The rules of transportation
2. Marillion - Marillion.com
3. Josh Martinez - Buck up princess
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Goed initiatief. Zo zal het aanbod ook wat verbreden, zodat wat meer mensen zich met dit topic kunnen bezighouden

4. Somatic Responses - Augmented Lines
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Ik heb gekozen voor Somatic Responses - Augmented Lines. Prachtig album, dat met z'n 4 stemmen niet bekend genoeg is volgens mij, en daarbij ook relatief makkelijk te verkrijgen moet zijn.

JonnieBrasco
5. Joe Satriani - Strange Beautiful Music
6.
7.
8.
9.
10.

6. BLUEBOB - BLUEBOB
7.
8.
9.
10.

Cd die volgens mij gewoon niemand kent, maar echt wel goed: David Lynch en vriend John Neff die wat op gitaren beuken met leuke teksten erbij. Een aantal nummers hiervan staan ook op de soundtrack van Mulholland Drive, maar het is vooral de 'gezongen' tekst die het zo goed maakt, samen met het repetitieve karakter van de begeleiding.

6. BLUEBOB - BLUEBOB
7.Xploding Plastix - Amateur Girlfriends Go Proskirt Agents
8.
9.
10.

Ik denk dat de mensen die Cinematic Orchestra, Jaga Jazzist en Aphex Twin goed vinden, Xploding Plastix 's moeten uitproberen. Goed initiatief trouwens, dit topic op deze manier weer tot leven wekken.

Zijn er al mensen die wat aan het draaien zijn, van het lijstje wat er staat.....anders hebben we straks het zelfde probleem weer! ........Joe Satriani is playing

Somatic Responses is aan t benedenladen. Wilde al eerder aan dat album beginnen maar was het alweer vergeten. Zal er straks een nieuwe neerzetten.

BoordAppel schreef:
Somatic Responses is aan t benedenladen.
.

Waar heb je deze gevonden, had hem vanmorgen ook al gezocht! ...toevoeging......als ik somatic intyp ipv van somantic scheelt het al erg veel

Geen typefouten maken doet idd wonderen .

Uhm, voor de niet-ingewijden ... let een beetje op met mijn toevoegingen hier. (zat net bono's stemgedrag uit te pluizen, vandaar)

SR is binnen en zal ik vanavond beluisteren. Dit is nu het nieuwe lijstje:

4. Cee-Lo - Cee-Lo Green Is the Soul Machine
6. BLUEBOB - BLUEBOB
8.
9.
10.

Joe Satriani knalt uit mijn boxen....zal hem hier vervangen. Blanche komt er voor in de plaats!

4. Cee-Lo - Cee-Lo Green Is the Soul Machine
5. Blanche - If we Cant trust the doctors
6. BLUEBOB - BLUEBOB
8.
9.
10.

Nummer 5 reserveer ik, die hebben ze hier om de hoek in de bib, en het lijkt me nog wel iets ook

Nog een tip: als je er een uitneemt, kun je dan de nieuwe achteraan laten aansluiten, dat is overzichtelijker. En als nummer een dan maandenlang blijft staan merk je dat ook ineens

Freud schreef:
...die hebben ze hier om de hoek in de bib...

Tsss, uitgeleend
Ik neem de vrijheid om mijn reservatie nog een weekje te laten staan, protest hiertegen kan in overweging genomen worden.

Freud schreef:

Tsss, uitgeleend

Het is ook wat met die bieb Freud...toch maar wat muziek naar benedenhalen:)

Gast
geplaatst: vandaag om 07:32 uur

geplaatst: vandaag om 07:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.