Muziek / Algemeen / Hype 2007
zoeken in:
0
geplaatst: 30 januari 2007, 15:36 uur
Ik denk dat de muziekwereld er heel anders had uitgezien als alle bands met The ervoor er nooit geweest waren.
0
geplaatst: 30 januari 2007, 16:30 uur
Ja, dat zou geinig geweest zijn
Ik weet mij te herinnering dat ik ook een clip van 'sum 41' zag waarin ze zich zelf omtoverden tot 'the sums'... Als ik daar nog even commentaar op mag geven; van slecht tot erger.
Ik weet mij te herinnering dat ik ook een clip van 'sum 41' zag waarin ze zich zelf omtoverden tot 'the sums'... Als ik daar nog even commentaar op mag geven; van slecht tot erger.
0
geplaatst: 30 januari 2007, 17:53 uur
Of Milburn.

The Comrades...ik zie dit nog een bandnaam worden.
0
geplaatst: 30 januari 2007, 19:06 uur
luc011190 schreef:
Wat tipt NME dan voor de komende maanden ?
(quote)
Wat tipt NME dan voor de komende maanden ?

*bladert*
Hun "soundtrack of 2007":
The View
The Twang
Blood Red Shoes
Mumm-Ra
The Pigeon Detectives
Enter Shikari
Cold War Kids
Tokyo Police Club
Paramore
The Enemy
En ook, maar in iets mindere mate:
Los Campesinos!, Air Traffic, Annuals, Jack Penate, Ripcord, Gallows, Mika, Kate Nash, Foals, Pull Tiger Tail.
Persoonlijk ben ik van niks ECHT onder de indruk, terwijl sommige dingen worden binnengehaalt als nieuwe Strokes, Libertines en "missing link between Faithless and Slayer". Ik denk dat dit jaar het gaat hebben van opvolgers van debuutalbums, en das misschien wel even fijn

0
Mojo Pin
geplaatst: 30 januari 2007, 19:22 uur
Het album van The View is wel leuk, voornamelijk door de singles. Maar goed, we zullen wel zien wat het jaar ons brengt.
0
geplaatst: 30 januari 2007, 19:48 uur
Elle Milano is hier nog niet genoemd. Die mogen van mij heel groot worden.
0
geplaatst: 30 januari 2007, 21:45 uur
Comrade schreef:
Of Milburn.
(quote)
Of Milburn.

Milburn was toch al meer van 2006 of niet
??
0
geplaatst: 30 januari 2007, 22:04 uur
Ik hoop dat de aanstormende Nederlandse pop/rockband Dog Called Phenix http://www.musicmeter.nl/album/67296 in 2007 zal doorbreken. Echt een hele goeie band met als hoogtepunt Give Her A Go. 

* denotes required fields.