MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Hype 2007

zoeken in:
Je moet toch iets hebben om over te discussieren

The Arctic Monkeys van 2007; The Ripps!

Mojo Pin
The View.

The
The
The
The

kudt indies

The KampF

KampF schreef:
The
The
The
The

kudt indies

The KampF

Ik denk dat de muziekwereld er heel anders had uitgezien als alle bands met The ervoor er nooit geweest waren.

Ja, dat zou geinig geweest zijn Ik weet mij te herinnering dat ik ook een clip van 'sum 41' zag waarin ze zich zelf omtoverden tot 'the sums'... Als ik daar nog even commentaar op mag geven; van slecht tot erger.

L_T_B schreef:
The Arctic Monkeys van 2007; The Ripps!

Of Milburn.

The Comrades...ik zie dit nog een bandnaam worden.

luc011190 schreef:
(quote)

Wat tipt NME dan voor de komende maanden ?

*bladert*

Hun "soundtrack of 2007":

The View
The Twang
Blood Red Shoes
Mumm-Ra
The Pigeon Detectives
Enter Shikari
Cold War Kids
Tokyo Police Club
Paramore
The Enemy

En ook, maar in iets mindere mate:
Los Campesinos!, Air Traffic, Annuals, Jack Penate, Ripcord, Gallows, Mika, Kate Nash, Foals, Pull Tiger Tail.

Persoonlijk ben ik van niks ECHT onder de indruk, terwijl sommige dingen worden binnengehaalt als nieuwe Strokes, Libertines en "missing link between Faithless and Slayer". Ik denk dat dit jaar het gaat hebben van opvolgers van debuutalbums, en das misschien wel even fijn

Mojo Pin
Het album van The View is wel leuk, voornamelijk door de singles. Maar goed, we zullen wel zien wat het jaar ons brengt.

Elle Milano is hier nog niet genoemd. Die mogen van mij heel groot worden.

Comrade schreef:
(quote)

Of Milburn.

The Comrades...ik zie dit nog een bandnaam worden.

Milburn was toch al meer van 2006 of niet ??

Ik hoop dat de aanstormende Nederlandse pop/rockband Dog Called Phenix http://www.musicmeter.nl/album/67296 in 2007 zal doorbreken. Echt een hele goeie band met als hoogtepunt Give Her A Go.

Harco
KampF schreef:
The
The
The
The

kudt indies

The KampF

Haha, inderdaad.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:15 uur

geplaatst: vandaag om 14:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.