Muziek / Algemeen / Dierengeluiden in nummers
zoeken in:
0
geplaatst: 14 december 2006, 12:58 uur
Mensen, ik ben op zoek naar nummers met dierengeluiden in
Muziek in de trant van Who Let the Dogs Out van Baha Men (je kent dat nummer zeker wel). Het is om kinderen van 6 à 10 jaar mee te entertainen (dus geen Animals van Pink Floyd bijvoorbeeld)
.
Muziek in de trant van Who Let the Dogs Out van Baha Men (je kent dat nummer zeker wel). Het is om kinderen van 6 à 10 jaar mee te entertainen (dus geen Animals van Pink Floyd bijvoorbeeld)
.
0
geplaatst: 14 december 2006, 13:36 uur
Auf der Maur - Skin Receiver (paardengehinnik). Geweldige over-the-top rocksong trouwens.
0
geplaatst: 14 december 2006, 13:58 uur
Several Species of Small Furry Animals van pink floyd plaat umma gumma lijkt op dieren maar is Rogers Water's stem ...
0
geplaatst: 14 december 2006, 14:01 uur
Arno schreef:
Het is om kinderen van 6 à 10 jaar mee te entertainen (dus geen Animals van Pink Floyd bijvoorbeeld)
.
Het is om kinderen van 6 à 10 jaar mee te entertainen (dus geen Animals van Pink Floyd bijvoorbeeld)
.oeps...dan heb ik niets gezegd

0
geplaatst: 14 december 2006, 15:57 uur
Avalanches - Frontier Psychiatrist
Paardengehinnik en een pratende papegaai (hello, hello, hello). Is dat nummer geschikt voor 6 à 10 jaar? Ik weet het niet goed, het is wel een "raar" nummer, een beetje te raar, vrees ik.
En natuurlijk Ik Ben Mijn Lieve Hondje Kwijt van Sesamstraat/Bert en Ernie, waarin Bert op zoek gaat naar het hondje van Ernie, maar verschillende dieren ontdekt die volgens Ernie niet zijn hondje zijn.
Paardengehinnik en een pratende papegaai (hello, hello, hello). Is dat nummer geschikt voor 6 à 10 jaar? Ik weet het niet goed, het is wel een "raar" nummer, een beetje te raar, vrees ik.
En natuurlijk Ik Ben Mijn Lieve Hondje Kwijt van Sesamstraat/Bert en Ernie, waarin Bert op zoek gaat naar het hondje van Ernie, maar verschillende dieren ontdekt die volgens Ernie niet zijn hondje zijn.

0
geplaatst: 14 december 2006, 18:42 uur
Olifantjes in:
Andre Kraml - Safari
Aphex Twin - The Elephant Song
Andre Kraml - Safari
Aphex Twin - The Elephant Song
0
geplaatst: 21 december 2006, 16:18 uur
Mojo Pin schreef:
The House of the Rising Sun
The House of the Rising Sun

Famer Jason (Jason Ringenberg) heeft dit jaar een tweede album uitgebracht met liedjes over de boerderij. Zo staat op het eerste album bijvoorbeeld The Doggie Dance en The Tractor Goes Chug Chug Chug. Op zijn tweede album gaat Jason het bos in en bezingt hij het leven aldaar in onder andere The Old Oak Tree en He's a Moose on the Loose. Op beide albums komen vele dierengeluiden voor. Enige nadeel misschien is het feit dat het engelstalige albums zijn. Maar dat zal de pret niet drukken.

Hier zie je Jason in actie.

0
geplaatst: 21 februari 2007, 14:37 uur
Old MacDonald had a Farm........(?)
Of deze:
Jethro Tull: Bungle in the Jungle
Of deze:
Jethro Tull: Bungle in the Jungle
0
geplaatst: 21 februari 2007, 15:10 uur
Je kunt natuurlijk ook muziek downloaden van "JungleBook".....
0
geplaatst: 21 februari 2007, 15:12 uur
Fools - Psycho Chicken
(parodie op Psycho Killer van Talking Heads)
(parodie op Psycho Killer van Talking Heads)
0
titan (crew)
geplaatst: 21 februari 2007, 15:27 uur
Diverse dieren in Onomatopoeia van Todd Rundgren.
0
geplaatst: 21 februari 2007, 21:14 uur
Kate Bush - Moving (van ´the Kick Inside´)
begint met Walvis-geluiden
begint met Walvis-geluiden
0
geplaatst: 21 februari 2007, 21:27 uur
El Chombo - Chacarron
Hoor je iedere keer een Japanse makaak door blèren
Hoor je iedere keer een Japanse makaak door blèren

0
Harco
geplaatst: 21 februari 2007, 21:36 uur
Sean Price - Monkey Barz.
Frankie Goes to Hollywood - Welcome to the Pleasuredome.
Frankie Goes to Hollywood - Welcome to the Pleasuredome.
0
geplaatst: 21 februari 2007, 21:41 uur
The Beatles - Good Morning, Good Morning (een haan die kraait e.d.)
0
geplaatst: 22 februari 2007, 00:17 uur
N.E.R.D. - Volgens mij begint She Wants To Move met hondengeluiden
* denotes required fields.