MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Waardeloze bands met geweldige zangers

zoeken in:
Joy
barst maar los mensen

Joy
foei lin, snel je reactie weghalen!

god, moet zelf ook ff nadenken, uehm.....

tja, ik denk niet dat er bands zijn met geweldige zangers, en een waardeloze band aangezien iedere hippie die een paar jaartjes heeft geoefend het niveau van de meeste top 40 muziek makkelijk haalt. (denk ik)

Lin
Joy schreef:
foei lin, snel je reactie weghalen!

god, moet zelf ook ff nadenken, uehm.....

hahaha, ja ik vond t zo lullig staan, dat even denken
ben nog steeds aan t denken trouwens

gemaster

Hoewel Mercury zijn stem ook niet echt goed gebruikt trouwens.

Wham maar George Michael is een geweldig goede zanger. Live mogelijk nog beter dan op studio albums.

Joy
queen?

ken me geen moer schelen dat freddy zijn stem niet goed gebruikt het klinkt als een klok, en de rest van de band waardeloos vinden, nah, klopt niet

wham? das geen groep

ff een groepdefinitie, meer dan 2

Lin, wat wordt het? tijd genoeg gehad nu

ik weet er zelf nog steeds geen

Joy schreef:
queen?

ken me geen moer schelen dat freddy zijn stem niet goed gebruikt het klinkt als een klok, en de rest van de band waardeloos vinden, nah, klopt niet

wham? das geen groep

Wham vinden velen wel een groep.
Nu heb ik op jouw topic gereageerd. Leek me leuk maar met dit soort reacties zul je weinig enthousiasme voor jouw topic krijgen.

Lin
Joy schreef:
queen?

wham? das geen groep

ik durf niet erg meer

Joy
godallemachtig

kijk der heb je het al

zo krijg ik natuurlijk helemala geen reacties meer

moet bijna huilen (snif)

enfin, ik heb er stevig over nagedacht en ik heb nog steeds geen band gevonden die ruk is met een geweldige zanger

'typical'

Type O Negative.

Nickelback

Paramore is best een zwakke band maar als leadzangeres kan Haley Williams best wel wat. Zoals ze ook laat horen op 'Airplanes' van B.o.B op het refrein. Zou haar liever in een andere band of solo zien.

The Sex Pistols.

De beste heer Rotten klinkt natuurlijk nergens naar, maar z'n stem straalt ongelofelijk veel persoonlijkheid uit. Een positieve waarde.

The Beach Boys. Geweldige harmoniezangers. Maar wat een überblije huppelmuziek.

Op de keeper beschouwd is zo'n topic totaal niet te doen.

Had er gister een minuut of 10 voor nodig (pakweg) om ergens bij op te komen... hehe..

Gast
geplaatst: vandaag om 19:25 uur

geplaatst: vandaag om 19:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.