Muziek / Algemeen / Waardeloze bands met geweldige zangers
zoeken in:
0
Joy
geplaatst: 27 december 2006, 18:01 uur
foei lin, snel je reactie weghalen!

god, moet zelf ook ff nadenken, uehm.....

god, moet zelf ook ff nadenken, uehm.....
0
geplaatst: 27 december 2006, 18:43 uur
tja, ik denk niet dat er bands zijn met geweldige zangers, en een waardeloze band aangezien iedere hippie die een paar jaartjes heeft geoefend het niveau van de meeste top 40 muziek makkelijk haalt. (denk ik)
0
geplaatst: 27 december 2006, 18:57 uur
hahaha, ja ik vond t zo lullig staan, dat even denken

ben nog steeds aan t denken trouwens

0
geplaatst: 27 december 2006, 20:28 uur
0
geplaatst: 27 december 2006, 20:53 uur
Wham maar George Michael is een geweldig goede zanger. Live mogelijk nog beter dan op studio albums.
0
Joy
geplaatst: 28 december 2006, 02:21 uur
queen?
ken me geen moer schelen dat freddy zijn stem niet goed gebruikt het klinkt als een klok, en de rest van de band waardeloos vinden, nah, klopt niet
wham? das geen groep
ff een groepdefinitie, meer dan 2
Lin, wat wordt het? tijd genoeg gehad nu
ik weet er zelf nog steeds geen
ken me geen moer schelen dat freddy zijn stem niet goed gebruikt het klinkt als een klok, en de rest van de band waardeloos vinden, nah, klopt niet
wham? das geen groep

0
geplaatst: 29 december 2006, 15:35 uur
Joy schreef:
queen?
wham? das geen groep
queen?
wham? das geen groep

Wham vinden velen wel een groep.
Nu heb ik op jouw topic gereageerd. Leek me leuk maar met dit soort reacties zul je weinig enthousiasme voor jouw topic krijgen.

0
geplaatst: 29 december 2006, 19:46 uur
Joy schreef:
queen?
wham? das geen groep
queen?
wham? das geen groep

ik durf niet erg meer

0
Joy
geplaatst: 30 december 2006, 16:44 uur
godallemachtig
kijk der heb je het al
zo krijg ik natuurlijk helemala geen reacties meer
moet bijna huilen (snif)
enfin, ik heb er stevig over nagedacht en ik heb nog steeds geen band gevonden die ruk is met een geweldige zanger
'typical'

kijk der heb je het al
zo krijg ik natuurlijk helemala geen reacties meer
moet bijna huilen (snif)

enfin, ik heb er stevig over nagedacht en ik heb nog steeds geen band gevonden die ruk is met een geweldige zanger
'typical'

0
geplaatst: 1 augustus 2010, 11:49 uur
Paramore is best een zwakke band maar als leadzangeres kan Haley Williams best wel wat. Zoals ze ook laat horen op 'Airplanes' van B.o.B op het refrein. Zou haar liever in een andere band of solo zien.
0
geplaatst: 1 augustus 2010, 13:32 uur
The Sex Pistols.
De beste heer Rotten klinkt natuurlijk nergens naar, maar z'n stem straalt ongelofelijk veel persoonlijkheid uit. Een positieve waarde.
De beste heer Rotten klinkt natuurlijk nergens naar, maar z'n stem straalt ongelofelijk veel persoonlijkheid uit. Een positieve waarde.
0
geplaatst: 1 augustus 2010, 14:12 uur
The Beach Boys. Geweldige harmoniezangers. Maar wat een überblije huppelmuziek.
0
geplaatst: 2 augustus 2010, 14:42 uur
Op de keeper beschouwd is zo'n topic totaal niet te doen.
Had er gister een minuut of 10 voor nodig (pakweg) om ergens bij op te komen... hehe..
Had er gister een minuut of 10 voor nodig (pakweg) om ergens bij op te komen... hehe..

* denotes required fields.