Een tijd geleden ging ik regelmatig kijken op een site waar het mogelijk was om een artiest/band in te voeren waarop je als output een soort van grafische luchtbellen met daarin artiesten te zien kreeg verbonden door middel van lijntjes .
zo kreeg je dan een mooi overzicht krijgt met welke artiesten muzikaal overeenkomen met datgene dat ingevoerd is. komt deze beschrijving iemand bekend voor? zo ja, geef dan even het adres. De site stond ooit in mijn favorieten maar bij een grondige schoonmaakbeurt van de harde schijf ben ik de site kwijtgeraakt.
dankjewel! Gelukkig begrijpt iemand wat ik bedoel!
Ik had wel een iets andere site in gedachten, in principe hetzelfde alleen met meer kleur en op deze site staan alleen de bekendere artiesten. De site die ik zoek zoekt ook de wat minder bekende artiesten op.
dankjewel! Gelukkig begrijpt iemand wat ik bedoel!
Ik had wel een iets andere site in gedachten, in principe hetzelfde alleen met meer kleur en op deze site staan alleen de bekendere artiesten. De site die ik zoek zoekt ook de wat minder bekende artiesten op.
www.music-map.com zoekt ook verbanden tussen de artiesten, alleen dan zonder de lijntjes. Staan wel vrij veel onbekende artiesten op (ik kende ze niet in ieder geval, maar dat zou ook aan mij kunnen liggen).
pet schreef: www.music-map.com zoekt ook verbanden tussen de artiesten, alleen dan zonder de lijntjes. Staan wel vrij veel onbekende artiesten op (ik kende ze niet in ieder geval, maar dat zou ook aan mij kunnen liggen).