MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Meest geslaagde/knappe comeback

zoeken in:
MetalDex
Ik ga ook voor Exodus, en voeg Celtic Frost er ook maar aan toe.

Down_By_Law
In Muziek > Toplijsten en favorieten > Chinese Democracy of The Cosmos Rocks?:

Twee langverwachte albums; Queen & Paul Rodgers - The Cosmos Rocks en Guns N' Roses - Chinese Democracy. Allebei werden ze negatief ontvangen door fans en critici. Er is hier vast wel een groot aantal mensen die ze allebei hebben gehoord.
Welke is naar jullie mening beter?

Ik vond het geen geweldige comeback, maar geef mij maar "The Cosmos Rocks"

Ik zou eerder een Chinsese Democracy VS Death Magnetic opzetten...

Johny Favourite
Joy schreef:
Wat mij betrefd John Frusciante

Wie hem heeft ' af zien dwalen' ergens in het befaamde interview met de vpro een jaar of wat terug, begrijpt waarom

Interviewer stelde een vraag:

Frusciante staarde daarop leeg en volledig de weg kwijt in het niets,pleurde zowat van zijn stoel, liet zijn hoofd enkele seconden gewoon hangen, er gebeurde een seconde of 10 gewoon niets, kwam weer bij en toen kwam zijn antwoord

Man wat dat zie kerel diep en ver weg

Gaat nu een stukje beter met hem

Dat interview met Bram van Splunteren? Daar is inderdaad een wegkwijnende, hologige, graatmagere schim van een man te zien. Facinerend op een morbide, voyeuristische manier en bovendien terug te zien op youtube.

Ben altijd bang dat Evan Dando ook een keer zo te zien is...

Wat betreft imposante comeback: Britney Spears. Voor het eerst in haar publieke leven (dat begon als peuter, volgens mij) lijkt zij in interviews haast op een mens. Blijkbaar moest zij eerst door het slijk, kaalgeschoren en tot het bot afgebrand worden om weer neer te vlijen tussen de rest van de mensheid.

De terugkeer van Britney natuurlijk!

Stijn_Slayer
B.B. King - One Kind Favor (2008)

Eindelijk weer eens een écht (en bovendien geweldig) album, sinds 2003, van deze koning van de blues

Antonio
De terugkeer van King Crimson, in 1981, met het fantastische album Discipline

Afgelopen jaar, was het jaar van de terugkeer van The Verve, Guns n Roses, Levellers, Claw Boys Claw en Anne Clark.

Elvis Presley
Elvis Presley, 1968 met de Comeback Special en 1969 met From Elvis in Memphis

Gast
geplaatst: vandaag om 14:14 uur

geplaatst: vandaag om 14:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.