MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Songs en artiesten met sterrebeelden in de titel of naam

zoeken in:
hier zijn we weer !
De 4e Stardust Popquiz staat in de stijgers en we zoeken weer leuke fragmenten.
Dit jaar trappen we af met een horoscoop-ronde : ttz : 12 fragmenten met in elk fragment, ofwel in de titel ofwel in de naam van de uitvoerder, een sterrebeeld.

We beginnen met RAM Jam (Black Betty), dan komt BULL in the heather van Sonic Youth, the LION sleeps tonight, Like a VIRGIN, Rock LOBSTER, Tasmin ARCHER

Heb je 'm?

Ik heb voor elk sterrebeeld wel al iets, maar op dit forum heb ik al enkele schitterende ideeën opgedaan, dus shoot !
Mag in NL zijn, mag ook de Latijnse naam zijn, of gewoonweg de Engelse (of Franse of Duitse) vertaling.

fredpit
aquarius - party animals

Archers of Loaf - Web in Front

Zoek specifiek :
* Tweelingen :
kom hier niet verder dan de Thompson Twins
Gemini? Een andere groep of nummer met 'twins'.

* Weegschaal :
Depeche Mode : Get the BALANCE right.
Iemand iets met Libra?

* Steenbok :
Motorhead heeft een nummer dat 'Capricorn' heet, iemand een ander idee?

* Vissen :
Spinvis, An Emotional Fish, keuze genoeg, maar zoek een echt goeie afsluiter.

sq
Ik heb een maxisingle van de groep Capricorn, die heet ook gewoon ´capricorn´. Snoeiharde disco.

In ´Float on´ van The Floaters komen veel sterrenbeelden voor; elke solozanger stelt zich voor met zijn sterrenbeeld.

sq
Kreeft is trouwens ´Cancer´ en geen Lobster. Maar dan ben je wel dat mooie B-52s nummer kwijt.

titan (crew)
Er is een nummer van Hessel dat Brother sagittarius heet.

sq schreef:
Kreeft is trouwens ´Cancer´ en geen Lobster.
Dan kloppen Ram, Bull, Virgin en Archers ook niet hoor. Dat zou dan Aries, Taurus, Virgo en Sagittarius moeten zijn

het mag gewoon de Engelse vertaling zijn hoor, het moet niet bepaald Gemini of Sagittarius zijn... het is gewoon een kapstok die ik nodig heb om een leuke ronde te maken

In dat geval:
The Cure - Siamese TWINS
Eels - CANCER for the Cure
Bob Marley & The Wailers - Iron LION Zion
Toto - Caught in the BALANCE
Within Temptation - AQUARIUS
Scooter - How much is the FISH?

Gast
geplaatst: vandaag om 06:51 uur

geplaatst: vandaag om 06:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.