Muziek / Algemeen / Mannen met baarden
zoeken in:
0
geplaatst: 21 mei 2007, 15:10 uur
volgende week quiz, maar heb in extremis nog een extra-fotoronde nodig.
Daarvoor zoek foto's van groepen of artiesten met baarden.
Niet dat ik geen artiesten met baarden weet, maar misschien brengen jullie mij - zoals al ettelijke keren eerder - terug op goede ideeën !
(ik zoek trouwens een foto van een vrouw met baard, Pink of Lil Kim of zo heeft eens zo'n foto laten nemen, weet iemand dat?)
Daarvoor zoek foto's van groepen of artiesten met baarden.
Niet dat ik geen artiesten met baarden weet, maar misschien brengen jullie mij - zoals al ettelijke keren eerder - terug op goede ideeën !
(ik zoek trouwens een foto van een vrouw met baard, Pink of Lil Kim of zo heeft eens zo'n foto laten nemen, weet iemand dat?)
0
geplaatst: 21 mei 2007, 15:14 uur

Droon heeft een mooie baard. En nog enkele andere redelijk karakteristieke kenmerken.
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 21 mei 2007, 15:53 uur

Geen artiest maar er worden wel liedjes 'over' hem gezongen.
0
geplaatst: 21 mei 2007, 17:30 uur
Wat een stelletje pummels.. mannen met baarden zijn echt afgrijselijk! Tenzij in epische films ofzo als barbaar of dwerg 

0
geplaatst: 21 mei 2007, 18:36 uur
Och ja, die opmerkingen van orbit lees je wel vaker bij mannen die na een week slechts een donslaagje op de wangen hebben.
Nog enkele baardmansen.
Sage Francis

Venetian Snares

Salah Edin

Nog enkele baardmansen.
Sage Francis

Venetian Snares

Salah Edin

0
geplaatst: 21 mei 2007, 18:36 uur

Guy Tavares, oprichter van het illustere Bunker Label en lid van Unit Moebius, begin jaren 90 bekend als duistere acid/electro/punk-formatie. Kon zijn eerste releases op Bunker uitbrengen door de verkoop van LSD, tegenwoordig zien we hem niet veel meer op de voorgrond. Naast zijn baard zijn ook zijn kleren bekend, na 1978 lijkt hij geen kledingwinkel meer van binnen gezien te hebben

0
geplaatst: 21 mei 2007, 19:03 uur
mooi, al enkele bruikbare exemplaren !
Doe maar nog ... kennen jullie geen paar foute baarden uit de 70s of 80s of zo... genre Kayak of Piet Veerman of zo ...
Doe maar nog ... kennen jullie geen paar foute baarden uit de 70s of 80s of zo... genre Kayak of Piet Veerman of zo ...
0
geplaatst: 21 mei 2007, 19:25 uur
BoordAppel schreef:
Och ja, die opmerkingen van orbit lees je wel vaker bij mannen die na een week slechts een donslaagje op de wangen hebben.
Nog enkele baardmansen.
Sage Francis
(afbeelding)
Venetian Snares
(afbeelding)
Salah Edin
(afbeelding)
Nog enkele baardmansen.
Sage Francis
(afbeelding)
Venetian Snares
(afbeelding)
Salah Edin
(afbeelding)
Wou je daar deze ongeschoren apen onder scharen dan
Mijn god man, wat een stel neanderthalers bij elkaar 
Die onderste lijkt verdacht veel op Mohammed B trouwens..

0
geplaatst: 21 mei 2007, 19:33 uur

Zou ik deze wansmakelijke clown tegenkomen, ik zou niet aarzelen om er een vlammenwerper op los te laten..
0
geplaatst: 21 mei 2007, 19:49 uur
orbit schreef:
(afbeelding)
Zou ik deze wansmakelijke clown tegenkomen, ik zou niet aarzelen om er een vlammenwerper op los te laten..
(afbeelding)
Hahaha, dat zal flink gaan stinken zeg

0
geplaatst: 22 mei 2007, 00:46 uur
lijkt me meer een Tull-erig geval; doorgaans reagerend op de achternaam Anderson
* denotes required fields.