MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Liedjes die je graag hoort - maar liever niet weet dat ze bestaan!

zoeken in:
80s
Hebben jullie dat ook wel is dat je een bepaald nummer wel mooi vind en erg kan waarderen..maar aan de andere kant vergeet je het liever..door de redenen hyperactief,intens,zenuwachtig etc.

Nee, het kan me niet intens en zenuwachtig genoeg zijn eigenlijk.

Yak
Ben ik nu de enige die niets van dat eerste bericht begrijpt?

Spijtoptant
Het bericht begrijp ik perfect, maar ik kan me er vooralsnog niets bij voorstellen, al doe ik mijn best zo'n liedje te bedenken.

80s schreef:
Hebben jullie dat ook wel is dat je een bepaald nummer wel mooi vind en erg kan waarderen..maar aan de andere kant vergeet je het liever..door de redenen hyperactief,intens,zenuwachtig etc.

Bij een hoop muziek wat ik luister kan ik me goed vinden in je laatste zin, althans de eerste luisterbeurten.
Maar de meer ik het luister de meer er alleen nog die eerste zin van je overblijft

lastig... lastig...

Zoiets als Guilty pleasures dus?
Pff...Kan even niks verzinnen

Er zijn wel nummers die ik eigenlijk heel erg mooi vind, maar vanwege bepaalde associaties met vervelende gebeurtenissen soms liever niet hoor. Soort van conditionering zeg maar.

Bedoel je zoiets?

80s
Jazper schreef:
Er zijn wel nummers die ik eigenlijk heel erg mooi vind, maar vanwege bepaalde associaties met vervelende gebeurtenissen soms liever niet hoor. Soort van conditionering zeg maar.

Bedoel je zoiets?

ja dat kan ook

EVANSHEWSON
Wat ben ik blij dat ik je niet vergeten ben, van Joost Nuissl, dàt vind ik een ongelooflijk lekker nummertje, een nummer vol liefde, en ja, het is met een hoempapa band, of een fanfare of zoiets, maar ik zal dat liefje altijd graag horen...

EVANSHEWSON
euh... lapsus : liefje moet liedje zijn natuurlijk, haha!

Disarm van Smashing Pumpkins.
Prachtig nummer, van mijn nummer 1 album. Maar omdat het op de begrafenis is gedraais van een vriend van me kan ik er moeilijk naar luisteren. Skipmomentje dus.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:12 uur

geplaatst: vandaag om 20:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.