MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Nederpop audiences

zoeken in:
Hi guys,

I am a writer with the Amsterdam Weekly newspaper in Amsterdam and we are doing a story on Nederpop audiences. I want to interview people who are hugggee fans of Golden Earring and Anouk. If you've attended loads of concerts, love their music and want to see your picture in the paper, please write to me in English immediately at [email protected].

Cheers

Sietse
Sulak, good luck...though maybe this is the incorrect place at this forum...up to a moderator to decide on this one

/Edit: voor hen die het niet weten...

The Amsterdam Newspaper is een krant/magazine speciaal gericht expats en andere niet Nederlandse mensen in Amsterdam en omgeving. Het richt zich met name op mensen die bij grote bedrijven werken met een tijdelijke aanstelling in Nederland die ook in interesse hebben in de Nederlandse cultuur.

(als ik het allemaal goed heb begrepen uit wat ik er over heb gelezen)

Sulak, I've moved your question to a new topic, because it didn't belong in the topic where you posted it ("Feedback, klachten en andere opmerkingen" is a topic about feedback, complaints and other suggestions from users concerning the site in general)

I wish you the best of luck in getting some feedback from the users on this site...

Gast
geplaatst: vandaag om 08:47 uur

geplaatst: vandaag om 08:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.