menu

Muziek / Algemeen / DJ-Sets van MuMe-leden

zoeken in:
avatar van panjoe
panjoe (moderator)
Ik heb maar weer eens wat gemixt:
Saṃsāra by Not Joe King - mixcloud.com

Dik anderhalf uur aan breaky ambient techno, Giegling style dubby house en rechttoe rechtaan deep house.

1. Four Tet - Ba Teaches Yoga
2. Ludwig A.F. Röhrscheid - Velocity
3. Oceanic - Drums [Instrumental]
4. Hugo Massien - Ursa Minor
5. Melatonin Man - My Head Is a Tornado
6. Joe Goddard - Human Touch [Dub]
7. Kettenkarussell - Brueder
8. Ludwig A.F. Röhrscheid - Helium
9. Leafar Legov - Our Love Is Strong
10. Project Pablo - Closer
11. Dubtribe Soundsystem - Do It Now
12. Da Kine - Sunshower
13. Kettenkarussell - Maybe
14. Fresh & Low - New Life
15. Unknown Artist - Ma Wonder
16. Realitycheck - Angst
17. The System - Find It in Your Eyes

avatar van panjoe
panjoe (moderator)
Vonden jullie er wat aan, Masimo en Cellulord?

avatar van Cellulord
panjoe
Heel goede mix met een lekker chilled sfeertje. Goede track keuze, ken er zo goed als niets van. Enkele echt diepe tracks. De laatste 20 minuten was (voor mij) iets minder. Misschien iets te housy voor mijn smaak. Ook ben ik iemand die niet zo'n fav. van al te lange albums/mixen is, mijn ideale llengte is 45min, max een uurtje, uitzonderingen daargelaten. En ja, dat eerste uur was sterk met genoeg afwisseling. Ik kom zeker terug.

avatar van Cellulord
oei, ik zie dat er verdomme 4 jaar tussen de 2 laatste mixen zitten. Word er dan niet meer gemixed? Of word tegenwoordig, zoals met zoveel dingen, alles automatisch gemixed (via spotify)

avatar van Masimo
Geinig, redelijk hetzelfde: vooral rondom Goddard vond ik erg tof, vanaf Dubtribe is het minder mijn smaak. Vond het ook leuk dat je zoveel verschillende sounds toch goed en natuurlijk in elkaar over hebt laten lopen. De mix voelt iig niet als hak-op-de-tak, maar is toch erg gevarieerd.

avatar van panjoe
panjoe (moderator)
Thanks voor de feedback! Ben blij dat jullie je ermee vermaakt hebben.

Ik denk dat een 45-60 minuten inderdaad wel wat beter is, als ik dat probeer aan te houden is het misschien ook wel makkelijker om wat vaker zo'n mixje te maken. Ik ben de laatste jaren niet echt bezig geweest met mixen, zit er ook steeds tegen aan te hikken om weer iets in elkaar te flansen, maar ben wel blij met het resultaat nu ik het weer eens heb gedaan. Ook met hoe relatief goed alles bij elkaar klinkt.

Kan me er wel in vinden dat het laatste halfuur wat saaiig is, het is een beetje gezapige housemuziek, wat te easy listening (zeker voor jullie 2).

avatar van Masimo
Masimo schreef:
Geinig, redelijk hetzelfde: vooral rondom Goddard vond ik erg tof
Joe Goddard. MEER JOE!

avatar van Noere
Sunshower en New Life gezapige housemuziek? wel tof mixje verder

avatar van panjoe
panjoe (moderator)
Dat is een kwestie van smaak; ik bedoelde dat ik me best voor kan stellen dat anderen dat vinden, zeker als ze zoals Masimo en Cellulord van experimentele en abstracte elektronische muziek houden. Ik vind het zelf niet gezapig, uiteraard.

avatar van Noere
Kan daar ook wel inkomen, het zijn ook van die platen die niet echt iemand kwaad doen ofzo. Maar kan er persoonlijk genoeg diepte en gevoel in ontdekken ook al is het in de beat gewoon rechttoe rechtaan 4/4. Niet heel uitgesproken ook, daarom wat saai voor een ander misschien. Maakt ook niet veel uit verder. Weer wat leuke onbekende dingen gehoord, daar gaat het toch vooral om.

avatar van jordidj1
Niet lachen. EDM-mixjes.

klik

Gast
geplaatst: vandaag om 10:51 uur

geplaatst: vandaag om 10:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.