Muziek / Algemeen / You may choose a name for my band
zoeken in:
0
geplaatst: 26 mei 2008, 19:08 uur
Alvast al héél erg bedankt aan de mensen die met goeie en aanvaardbare suggesties zijn gekomen!!!
Als je nog ideekes hebt...
Als je nog ideekes hebt...
0
sxesven
geplaatst: 26 mei 2008, 20:26 uur
itchy schreef:
of een boek, wat je goed vind en neem daar een personage of een beschrijving van een gebeurtenis uit.
of een boek, wat je goed vind en neem daar een personage of een beschrijving van een gebeurtenis uit.
Spectral Analysis and the Formants
Filter Function and the Glottal Parameters

0
geplaatst: 30 mei 2008, 18:29 uur
Ok. Het topic is weer open (op verzoek).
Graag serieuze suggesties en niet continu van die quasi-grappige (ons-kent-ons) grapjes.
Graag serieuze suggesties en niet continu van die quasi-grappige (ons-kent-ons) grapjes.
0
geplaatst: 1 juni 2008, 16:23 uur
Ok, aangezien jullie beginnen, lijkt me het een verstandige keuze een naam te kiezen zonder al te veel pretenties 
Even de namen die ja al had bedacht bij langs gaan:
Mystic Minds - dit is echt niks, 13 in een dozijn pretentie volle naam
Voices of the Past - als je fiking metal zou maken misschien
Something Else - deze is wel redelijk
Think Twice - ook wel leuk bedacht
Airwaves - zozo
Magic Dust - dit is meer iets voor een yu gi oh kaart ofzo
Shadow Field(s) - idem
Mystic Hearts - deze is nog erger dan mystic minds
Magic Sense -
4Happiness - iets teveel hippie invloed
Secret Secrecy - best grappig, maar ik ben bang dat sommige mensen de humor er niet van in zullen zien
Eager Eyes - deze is wel redelijk
Ik zou gaan voor Something Else uit dit lijstje

Even de namen die ja al had bedacht bij langs gaan:
Mystic Minds - dit is echt niks, 13 in een dozijn pretentie volle naam
Voices of the Past - als je fiking metal zou maken misschien

Something Else - deze is wel redelijk
Think Twice - ook wel leuk bedacht
Airwaves - zozo
Magic Dust - dit is meer iets voor een yu gi oh kaart ofzo
Shadow Field(s) - idem
Mystic Hearts - deze is nog erger dan mystic minds
Magic Sense -

4Happiness - iets teveel hippie invloed
Secret Secrecy - best grappig, maar ik ben bang dat sommige mensen de humor er niet van in zullen zien
Eager Eyes - deze is wel redelijk
Ik zou gaan voor Something Else uit dit lijstje
0
geplaatst: 1 juni 2008, 16:24 uur
0
geplaatst: 8 juni 2008, 19:08 uur
@ Baardvis; merci voor de reactie! zal alles zorgvuldig noteren en overleggen met mijn bandgenootjes
0
lambf
geplaatst: 8 juni 2008, 19:39 uur
"I Like Your...Eyes?"
"Apes On Mars"
"Evil Nijntje Of Dispair"
"The Strong Woman Of Acabadabra"
"Sodomy Rabarber"
"Apes On Mars"
"Evil Nijntje Of Dispair"
"The Strong Woman Of Acabadabra"
"Sodomy Rabarber"
0
geplaatst: 9 juli 2008, 13:24 uur
Alleszins al merci voor de mensen die gereageerd hebben! We hebben nog altijd geen naam, dus nieuwe suggesties of commentaar of onze voorstellen zijn nog altijd welkom!!!
0
pretfrit
geplaatst: 9 juli 2008, 15:17 uur
"Truus"
"Van Likmevessie"
"WC 2CV"
"Luierpudding"
"The Motherfucking Rockers"
"De Gladde Jolen"
"Ons Bandje"
"Van Likmevessie"
"WC 2CV"
"Luierpudding"
"The Motherfucking Rockers"
"De Gladde Jolen"
"Ons Bandje"
0
geplaatst: 9 juli 2008, 15:19 uur
Geen Gezicht/Rhythm & Poetry/Lijkt Me Sterk/Band Zonder Talent/ De jeweettoch's?/Weetjenietweetjewel/dus...
0
geplaatst: 9 juli 2008, 17:25 uur
muzieklover schreef:
Alleszins al merci voor de mensen die gereageerd hebben! We hebben nog altijd geen naam, dus nieuwe suggesties of commentaar of onze voorstellen zijn nog altijd welkom!!!
Waarom pakken jullie niet gewoon wat albums die jullie allemaal goed vinden en kies je daarvan een songtitel (of een specifiek stukje uit de lyrics) uit als bandnaam?
Hebben jullie al wat muziek wat jullie kunnen laten horen? Ik wou haast vragen om jullie myspace, maar ja, zonder bandnaam gaat dat wat lastig he...

0
clutch
geplaatst: 9 juli 2008, 20:42 uur
Wat ook wel eens helpt en wat sommige bands ook doen is met behulp van een (dan wel engels) woordenboek naar een naam zoeken.. of wat bubbachups zegt natuurlijk, ook een goede optie.
0
geplaatst: 9 juli 2008, 21:38 uur
bubbachups schreef:
Waarom pakken jullie niet gewoon wat albums die jullie allemaal goed vinden en kies je daarvan een songtitel (of een specifiek stukje uit de lyrics) uit als bandnaam?
of kies een songtitel van één van de platen uit dix' top 10

de suggesties:
Hotel Blöedel
Vicious Games
Pro Familia
Bad Samaritans
Vier Personen
Nacht en Ontij
Beautiful Losers
Devil's Eye
Pretty Angels
Theme for Thought
0
geplaatst: 9 juli 2008, 21:57 uur
clutch schreef:
Tja.. wel erg ver gezocht..
(quote)
Tja.. wel erg ver gezocht..
Zeker als je met z'n vijven bent ...
0
geplaatst: 10 juli 2008, 02:26 uur
en iedereen hier maar zijn of haar best doen, maar wat vind de band eigenlijk van al die suggesties?
0
geplaatst: 10 juli 2008, 08:34 uur
muzieklover schreef:
Dat vindt de band ervan, of tenminste, één van de leden, dus als je nou gewoon even het topic leest

0
geplaatst: 10 juli 2008, 09:11 uur
ik bedoel natuurlijk de suggesties, of daar iets mee gebeurt, als je nou gewoon even mijn vraag goed leest.
* denotes required fields.