MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / OOR recensies op MuMe

zoeken in:
Mss een pm'tje naar Herman sturen?

Chameleon Day schreef:
Mss een pm'tje naar Herman sturen?

Heb met herman hier al meermaals over gepm'd.

edris.
Vertel gerust de uitkomst van de conversatie.

Dit schreef herman op 3 december: een paar berichten lager (of hoger).

herman schreef:
Dat is het hem ook wel juist. Toen de recensies verschenen hield men geen rekening met elektronische publicaties. Het is de vraag of de auteurs in kwestie daar hun medewerking aan willen geven. Nu zal er ongetwijfeld wel goodwil zijn voor een muziekliefhebber als Dazzler en een site als Musicmeter, maar het is wel iets wat even uitgezocht moet worden.

Ik zal ze zelf namens Musicmeter ook nog aanschrijven, maar dat zal niet voor vrijdag zijn als ik een vrije dag/avond heb.

Sindsdien niets meer over deze zaak gehoord of gezien.

Ik heb er nog een mail achteraan gedaan naar een ander adres ([email protected]), hopelijk biedt dat wel soelaas.

Zal ook een mail sturen, ken iemand die daar cd's recenseert, laat het jullie weten.

lebowski schreef:
Zal ook een mail sturen, ken iemand die daar cd's recenseert, laat het jullie weten.

SVP: geen actie meer hierop ondernemen; heb inmiddels gebeld met Oor en afspraken tot actie gemaakt. Ik informeer Jody, Herman en Dazzler.

Mjuman schreef:
(quote)

SVP: geen actie meer hierop ondernemen; heb inmiddels gebeld met Oor en afspraken tot actie gemaakt. Ik informeer Jody, Herman en Dazzler.

Kun je die afspraken met ons delen?

Afgestemde actie volgt.

In bestelling....

Gast
geplaatst: vandaag om 12:41 uur

geplaatst: vandaag om 12:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.