MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Steve Lukather

zoeken in:

(afbeelding)

zometeen om 22.00 nederlandse tijd begint op planetrock radio (een Engelse zender) een interview met Luke.
via de volgende link kun je de zender beluisteren: http://audio.musicradio.com/tu...

dit in verband met de komende zomertour van Lukather die deze week begint in the U.K en dan aanstaande zaterdag op Bospop en zondag in de Melkweg

(afbeelding)

meer info op:http://www.stevelukather.net/Presskit.aspx

ik denk dat deze zender jullie wel gaat bevallen kwa muziek !

probeer het eens

ok het begint zo !!

ben echt benieuwd wat jullie ervan vinden, er zulen ook wel nummesr van hem gedraaid worden.

de man heeft altijd humor in zijn interviws, dus saai zal het niet zijn

interview is net begonnen en ze draaien Hold the line nu
http://audio.musicradio.com/tu...

Is dit gespam nou nodig, en bovendien, er is al een topic over Toto, daar kan dit toch ook wel in.

De meeste bands hebben niet eens 1 topic..

hij si ook een soloartiest, hier gaat het over zijn solowerk

moviefreak#1
Daar gaat het in het Toto-topic ook vaak over
Bovendien wat heeft dit nou weer voor nut, denk je nu werkelijk dat we ineens massaal naar die zender gaan luisteren om te horen wat dat aandachtorgel nou weer voor slechte dingen over ons te zeggen heeft.

Ik ga ook zondag naar de melkweg, maar de setlist is niet zo geweldig helaas, geen songs van zijn Luke en Lukather albums en maar 2 van Candyman de rest zijn nummers van Jimmi Hendrix en Lukather's vroeger band Los Lobotomys.
maar goed, wie van gitaar houd moet gewoon hier heen gaan, want wat die man op het podium laat zien is gewoon niet van deze aarde lijkt het wel

te gek gisteren in de Melkweg, nobody can play the fucking guitar like this man !
en de zaal lag meerdere malen dubbel om zijn stand-up comedy acts, echt lachen !
en de band was ook fenominaal, die bassist wat die met dat ding kon, was echt ongelofelijk.moeilijk uit te leggen, men had er bij moeten zijn om het te geloven.
enigste minpunt, maar 3 nummers met vocals, de rest allemaal instrumentaal

.....een berichtje van TOTO over heilige steve....waarin hij ik citeer "minpunt" noemt.....ga zo door TOTO.....kritiek mag!

Echt te gek zondag, man die vent blijft me keer op keer verbazen !
zo goed is die gast !

http://www.stevelukather.net/P...

erg gave foto's van het concert in de Melkweg afgelopen zondag !

Wordt jij nou nooit eens moe van jezelf?
Met je Toto uber alles.
Ik wel namelijk.

Toto....*:|*
Het is echt geweldig om te zien dat jullie van zo ongeveer de enige band die in zijn lange, lange, lange, lange, lange, veel te lange levensduur zijn melodieën voornamelijk voortbracht o.l.v. de toetsenist i.p.v. de gitarist, juist die gitarist helemaal de hemel in gaan prijzen. Want wat is ie technisch toch geweldig he? Nou, ik vind technisch begaafde gitaristen leuk en aardig, maar ik prijs liever gitaristen die compleet nieuwe dingen doen met hun gitaar. Wat dat betreft zal Lukather altijd een matige gitarist blijven, hij heeft namelijk nog nooit iets buiten het boekje gedaan. Ja, maar Paalhaas, hij kan toch zo geweldig snel pingelen. Boeiend, Hendrix blijft de man die de ware rol van de gitaar uitvond. En luister eens naar Duane Allman, Caspar Brotzmann of Jimmy Page. Die konden pas spelen. En dan hoef je tenminste ook niet te luisteren naar die afgrijselijke TOTO-liedjes die erom heen gebouwd zijn .

blabla schreef:

Wordt jij nou nooit eens moe van jezelf?
Met je Toto uber alles.
Ik wel namelijk.

Er heeft zich volgens mij weer een nieuwe fanaangemeld, dus we kunnen onze lol weer op.

Kan er niet een www.totometer.nl komen waar al die lui automatisch heen gebonjourd worden als ze zich hier inschrijven?

Nee! Ik ben tegen de totometer! Het blijft toch erg vermakelijk. En TOTO is zich steeds meer aan het cloonen. Ik had de nieuwe superfan ook al ontdekt!

Soms is het vermakelijk, soms is het ronduit irritant. TOTO balanceert op een dun koordje.

moviefreak#1
Toto is kewl

De user of de groep?

Echt grappig, het is misschien wel de grootste en populairste sekte van musicmeter . Op de britpopsekte na dan... Zoals de makers van South Park een personage al eens lieten zeggen: Woohoo, Toto!! Toto!! Woohoo!!

Nou het is meer een 1 mans splinterbeweging die af en toe steun krijgt van een passant.

Ik heb soms het idee dat het een 1 mans splinterbeweging is.....die onder andere namen zijn eigen berichten probeert te ondersteunen. Deze laatste opmerking komt geheel ter verantwoording van mij

Ow, ik werd weer iets te enthousiast. Excuus...:)

dutch2
bonothecat schreef:

Ik heb soms het idee dat het een 1 mans splinterbeweging is.....die onder andere namen zijn eigen berichten probeert te ondersteunen. Deze laatste opmerking komt geheel ter verantwoording van mij
Ik deel die verdachtmaking eerlijk gezegd wel. Kijk maar eens naar de schrijfstijl. Onder welke naam onze eenmanscel ook opereert, zijn kenmerkende stijl verraadt hem keer op keer. Of TOTO is echt gekloond en dan wordt het hoog tijd om deze ooit zo mooie planeet te verlaten. Op zoek naar beschavingen waar Toto nog moet worden uitgevonden

Wat zij jullie toch een stelletje ouwe wijven ga ergens anders zitten kakkerlaken.

Als ik jullie was zou ik een nieuwe topic openen, wie zal ik nu eens lekker gaan afzeiken, donder toch op.

Tja het is een gevaarlijke stelling, Jordy kan het ongetwijfelt bevestigen danwel tenietdoen aangezien hij (neem ik aan?) het IP van elke user heeft.

Ik distantieer me er voorlopig van

Toto99 schreef:

Wat zij jullie toch een stelletje ouwe wijven ga ergens anders zitten kakkerlaken.

Als ik jullie was zou ik een nieuwe topic openen, wie zal ik nu eens lekker gaan afzeiken, donder toch op.

Je kan toch gewoon zeggen dat het niet zo is. Maar goed misschien moet ik mijn stelling maar intrekken. Maar het blijft raar dat er zoveel toto-maniakken zijn op deze site. Heb ik met nog geen andere band gezien hier! Maar goed vanavond maar weer eens tijd voor muziek van toto!

Gast
geplaatst: vandaag om 20:45 uur

geplaatst: vandaag om 20:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.