MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Anouk vs. Bjork

zoeken in:
fastpulseboy
Robinson schreef:

Dus als Björk veel verkoopt (meer dan Anouk) wil dat niet automatisch zeggen dat ze een betere artiest is dan Anouk.

In dit geval gelukkig wel natuurlijk. Verkoopcijfers zeggen natuurlijk niks over kwaliteit. Het is maar goed dat we onze oren en gezond verstand hebben om te kunnen horen dan Björk veel beter is dan Anouk.
Zelf mensen die Britney kopen weten dat het kwalitatief natuurlijk bagger is, maar vinden het gewoon leuke onzinnige liedjes en daar luisteren ze graag naar, die hebben echt niet de illusie dat ze iets supergoeds luisteren. (Behalve als je onder de dertien bent en dan is het logisch).

Anouk: verschrikkelijk. Alleen al als ze praat. onnodig vaak engelse termen overal tussen door om een beetje interessant te doen. En haar stem trek ik ook heel moeilijk. Ik vind het allemaal erg geforceerd.

Maargoed. Verder met de discussie. Ik wilde even mijn ei kwijt.

Ik zal Anouk eerder met J. Joplin willen vergelijken en Bjork met K. Bush en zelf soms een snuifje Y. Ono, maar zeker niet met elkaar. Het bekende appels met peren verhaal zeg maar.

Ponty Mython
Wat een vergelijking.

Bjork is natuurlijk veel beter dan aandachtstwitterhoer Anouk. Die verkoopt ook wel platen zonder eerst tweets te plaatsen over haar kont, haar mislukte relaties of wie ze nu weer heeft geneukt. Anouk is een beetje een vrouwelijke Dinand (Woesthoff), gekruist met het controversiele gedrag van een borderliner.

Appels vs. Peren

Gast
geplaatst: vandaag om 03:36 uur

geplaatst: vandaag om 03:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.