MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Wat download je op dit moment?

zoeken in:
tondeman
ik:

- de dvd van oasis in de chicago metro 1994 ( duurt nog wel eventjes voor die binnen is )

- brmc bootleg van de melkweg

- you are the quarry van morrissey (ben te lui om hem over te zetten op de harde schijf haha)

Spinvis - Ik Adem Door Mijn Ogen

Sietse
voor de verandering nu al een aantal dagen helemaal niks, en ik verwacht dat voorlopig ook nog wel zo te houden...of het moet zijn dat ik At the Close of Every day het nieuwe album tegen kom.

neo
Van mij mag dit dicht

tondeman

Niet minder nutteloos dat het "wat draai je op dit moment" topic, maar wel eens zo grappig

neo schreef:
Van mij mag dit dicht

Want?

Ik hoop niet dat je hier op "downloaden is illegaal" zit te doelen, want dan ben je momenteel kennelijk net zover als het gros van de platenmaatschappijen.
Er zijn tegenwoordig dingen als i-tunes om vanaf down te loaden, maar ook op andere manieren is het nog altijd niet verboden.

neo
Nee ik keur het niet af, ben een voorstander vooral het als om zaken gaat die niet zijn uitgegeven. Weet pr3ecies hoe het zit met de wet, maar dan mag ik het toch wel afkeuren, aangezien de meeste mensen populaire dingen downloaden vanwege geldgebrek. Dan breekt mijn klomp, vooral omdat dat namelijk altijd als reden wordt opgegeven bij het grootste deel van de bevolking. Ik vind dit hier neit thuishoren, zie ik liever gewoon het download discussie topic. Maar nogmaals ik ben dus niet zo als al die plaatmaatschappijen. Op moviemeter is er ook geen ''wat download je nu'' topic toch?

Allmusic
Ik ben een bestand aan het downloaden van 4GB met de titel: "More Van Morrison Than Anyone Needs".

Het betreft 52 albums van de beste man. Aangezien ik niet zo op de hoogte ben van zijn repertoire, wordt dit een uitgebreide eerste kennismaking. En dat allemaal n.a.v. het knock-out-topic.

Overigens koop ik gewoon de cd's die ik goed vindt.

Yak
Hoewel ik het persoonlijk weinig interessant vind, moet een topic als dit wel gewoon kunnen. Maar voor discussies over downloaden graag dit topic blijven gebruiken.

neo schreef:
Maar nogmaals ik ben dus niet zo als al die plaatmaatschappijen. Op moviemeter is er ook geen ''wat download je nu'' topic toch?

Ik ken ook nog geen i-tunes voor films. Essentieel verschilletje toch wel. (logisch ook, want de DVD-verkopen floreren behoorlijk, ondanks het veelvuldig gedownload van films)

Zelf ben ik nu overigens de eerste 9 episodes van seizoen 2 van Lost aan het downloaden, want ik kan het ultra lage tempo van zowel de serie ansich, als de uitzendfrequentie niet langer verdragen.

Accept - Restless and Wild

Downloaden? Wat is dat?

moviefreak#1
Rokol schreef:
Downloaden? Wat is dat?

Het heeft iets met Calvé Pindakaas te maken heb ik begrepen van de MovieMeter Wiki

moviefreak#1 schreef:
(quote)

Het heeft iets met Calvé Pindakaas te maken heb ik begrepen van de MovieMeter Wiki

Oh jullie bedoelen 'pindakazen'. Nu snap ik het.
Hartelijk dank

Allmusic
Ik wilde wel eens iets van Muslimgauze horen, ben op zoek gegaan naar een torrent, en uitgekomen bij de complete discography van de beste man. Meer dan 12GB! Het blijft natuurlijk maar de vraag of de pindakaas smeuïg blijft tot op de bodem...

Sietse
WAAR!!!!!!!!!!!!

(stuur maar in een pm)

Sietse
Sybille Baier en Atman op de pc, op de laptop Mobljeka Pvlse en iets van Sonic Youth.

Freeform Reform - Misch Masch
Tony Danza Tapdance Extravanga
Gys - Art D'Echo

Live-concert van Queen in Wembley 1986 is net binnen. Moet lachen om het gele leren jackie van Freddy Verder nog niet bekeken, maar zal wel goed zitten

Sietse
Eidenlijk ff op de laptop checken...

De nieuwe aflevering van Lost (s02e11)
De nieuwe aflevering van Invasion (s01e12)

Faxi Nadu Live Set jan 19, 2006 (dit zijn, zijn voorbereidingen voor die sessie, dit is ambient gecombineerd met psy-trance en goa) en nog steeds sonic youth.

(lost en invasion zijn ondertussen binnen, langleve heel snel internet)

Mag je hier ook films en series neerzetten? In dat geval Six Feet Under seizoen 1 dvd 3. Ik heb serie 1 namelijk aan iemand uitgeleend maar nooit teruggekregen. En ik weet dus niet meer aan wie.

Sietse
nou ja das toch wat ik download...dat was de vraag, niet wat voor muziek je download.

Het topic staat anders wel in Muziek > Algemeen

Ik ben toch maar eens de 2 Gorillaz-albums aan het downloaden.

en wat films/series betreft: De nieuwe Naruto en Bleach lopen nu binnen. Jammer genoeg zijn het beide fillers

Het album van Chris Brown (gelijknamig). Nieuw R&B talentje, nu veel te horen met de hit Run It.

Nieuwe album van Richard Ashcroft

Sufjan Stevens - Illinois

Na zoveel goede berichten ga ik me er toch maar aan wagen , Chigago is iig een zeer goed nummer.

Sietse
wat daniel menche, de complete taalem label disco (zo ongeveer 20 3"cd's) en wat Steve Roach albums

sq
Nummers van Anthony Hamilton

Gast
geplaatst: vandaag om 22:19 uur

geplaatst: vandaag om 22:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.