Muziek / Algemeen / Wat download je op dit moment?
zoeken in:
0
tondeman
geplaatst: 3 december 2005, 17:33 uur
ik:
- de dvd van oasis in de chicago metro 1994 ( duurt nog wel eventjes voor die binnen is
)
- brmc bootleg van de melkweg
- you are the quarry van morrissey (ben te lui om hem over te zetten op de harde schijf haha)
- de dvd van oasis in de chicago metro 1994 ( duurt nog wel eventjes voor die binnen is
)- brmc bootleg van de melkweg
- you are the quarry van morrissey (ben te lui om hem over te zetten op de harde schijf haha)
0
Sietse
geplaatst: 3 december 2005, 17:47 uur
voor de verandering nu al een aantal dagen helemaal niks, en ik verwacht dat voorlopig ook nog wel zo te houden...of het moet zijn dat ik At the Close of Every day het nieuwe album tegen kom.
0
geplaatst: 3 december 2005, 18:26 uur
Niet minder nutteloos dat het "wat draai je op dit moment" topic, maar wel eens zo grappig 

0
geplaatst: 3 december 2005, 18:32 uur
Want?
Ik hoop niet dat je hier op "downloaden is illegaal" zit te doelen, want dan ben je momenteel kennelijk net zover als het gros van de platenmaatschappijen.
Er zijn tegenwoordig dingen als i-tunes om vanaf down te loaden, maar ook op andere manieren is het nog altijd niet verboden.
0
geplaatst: 3 december 2005, 18:48 uur
Nee ik keur het niet af, ben een voorstander vooral het als om zaken gaat die niet zijn uitgegeven. Weet pr3ecies hoe het zit met de wet, maar dan mag ik het toch wel afkeuren, aangezien de meeste mensen populaire dingen downloaden vanwege geldgebrek. Dan breekt mijn klomp, vooral omdat dat namelijk altijd als reden wordt opgegeven bij het grootste deel van de bevolking. Ik vind dit hier neit thuishoren, zie ik liever gewoon het download discussie topic. Maar nogmaals ik ben dus niet zo als al die plaatmaatschappijen. Op moviemeter is er ook geen ''wat download je nu'' topic toch?
0
Allmusic
geplaatst: 3 december 2005, 19:21 uur
Ik ben een bestand aan het downloaden van 4GB met de titel: "More Van Morrison Than Anyone Needs".
Het betreft 52 albums van de beste man. Aangezien ik niet zo op de hoogte ben van zijn repertoire, wordt dit een uitgebreide eerste kennismaking. En dat allemaal n.a.v. het knock-out-topic.
Overigens koop ik gewoon de cd's die ik goed vindt.
Het betreft 52 albums van de beste man. Aangezien ik niet zo op de hoogte ben van zijn repertoire, wordt dit een uitgebreide eerste kennismaking. En dat allemaal n.a.v. het knock-out-topic.
Overigens koop ik gewoon de cd's die ik goed vindt.
0
geplaatst: 3 december 2005, 19:39 uur
Hoewel ik het persoonlijk weinig interessant vind, moet een topic als dit wel gewoon kunnen. Maar voor discussies over downloaden graag dit topic blijven gebruiken.
0
geplaatst: 4 december 2005, 01:02 uur
neo schreef:
Maar nogmaals ik ben dus niet zo als al die plaatmaatschappijen. Op moviemeter is er ook geen ''wat download je nu'' topic toch?
Maar nogmaals ik ben dus niet zo als al die plaatmaatschappijen. Op moviemeter is er ook geen ''wat download je nu'' topic toch?
Ik ken ook nog geen i-tunes voor films. Essentieel verschilletje toch wel. (logisch ook, want de DVD-verkopen floreren behoorlijk, ondanks het veelvuldig gedownload van films)
Zelf ben ik nu overigens de eerste 9 episodes van seizoen 2 van Lost aan het downloaden, want ik kan het ultra lage tempo van zowel de serie ansich, als de uitzendfrequentie niet langer verdragen.
0
moviefreak#1
geplaatst: 5 december 2005, 14:02 uur
Het heeft iets met Calvé Pindakaas te maken heb ik begrepen van de MovieMeter Wiki

0
geplaatst: 5 december 2005, 14:39 uur
moviefreak#1 schreef:
Het heeft iets met Calvé Pindakaas te maken heb ik begrepen van de MovieMeter Wiki
(quote)

Oh jullie bedoelen 'pindakazen'. Nu snap ik het.
Hartelijk dank

0
Allmusic
geplaatst: 18 januari 2006, 19:38 uur
Ik wilde wel eens iets van Muslimgauze horen, ben op zoek gegaan naar een torrent, en uitgekomen bij de complete discography van de beste man. Meer dan 12GB! Het blijft natuurlijk maar de vraag of de pindakaas smeuïg blijft tot op de bodem...
0
Sietse
geplaatst: 19 januari 2006, 00:23 uur
Sybille Baier en Atman op de pc, op de laptop Mobljeka Pvlse en iets van Sonic Youth.
0
geplaatst: 19 januari 2006, 00:57 uur
Freeform Reform - Misch Masch
Tony Danza Tapdance Extravanga
Gys - Art D'Echo
Tony Danza Tapdance Extravanga

Gys - Art D'Echo
0
geplaatst: 19 januari 2006, 01:53 uur
Live-concert van Queen in Wembley 1986 is net binnen. Moet lachen om het gele leren jackie van Freddy
Verder nog niet bekeken, maar zal wel goed zitten 
Verder nog niet bekeken, maar zal wel goed zitten 
0
Sietse
geplaatst: 19 januari 2006, 12:04 uur
Eidenlijk ff op de laptop checken...
De nieuwe aflevering van Lost (s02e11)
De nieuwe aflevering van Invasion (s01e12)
Faxi Nadu Live Set jan 19, 2006 (dit zijn, zijn voorbereidingen voor die sessie, dit is ambient gecombineerd met psy-trance en goa) en nog steeds sonic youth.
(lost en invasion zijn ondertussen binnen, langleve heel snel internet)
De nieuwe aflevering van Lost (s02e11)
De nieuwe aflevering van Invasion (s01e12)
Faxi Nadu Live Set jan 19, 2006 (dit zijn, zijn voorbereidingen voor die sessie, dit is ambient gecombineerd met psy-trance en goa) en nog steeds sonic youth.
(lost en invasion zijn ondertussen binnen, langleve heel snel internet)
0
geplaatst: 19 januari 2006, 13:53 uur
Mag je hier ook films en series neerzetten? In dat geval Six Feet Under seizoen 1 dvd 3. Ik heb serie 1 namelijk aan iemand uitgeleend maar nooit teruggekregen. En ik weet dus niet meer aan wie.
0
Sietse
geplaatst: 19 januari 2006, 14:12 uur
nou ja das toch wat ik download...dat was de vraag, niet wat voor muziek je download.
0
geplaatst: 19 januari 2006, 15:39 uur
Ik ben toch maar eens de 2 Gorillaz-albums aan het downloaden.
en wat films/series betreft: De nieuwe Naruto en Bleach lopen nu binnen. Jammer genoeg zijn het beide fillers
en wat films/series betreft: De nieuwe Naruto en Bleach lopen nu binnen. Jammer genoeg zijn het beide fillers

0
geplaatst: 19 januari 2006, 18:54 uur
Het album van Chris Brown (gelijknamig). Nieuw R&B talentje, nu veel te horen met de hit Run It.
0
geplaatst: 22 januari 2006, 20:16 uur
Sufjan Stevens - Illinois
Na zoveel goede berichten ga ik me er toch maar aan wagen
, Chigago is iig een zeer goed nummer.
Na zoveel goede berichten ga ik me er toch maar aan wagen
, Chigago is iig een zeer goed nummer.
0
Sietse
geplaatst: 22 januari 2006, 20:24 uur
wat daniel menche, de complete taalem label disco (zo ongeveer 20 3"cd's) en wat Steve Roach albums
* denotes required fields.