MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Videos

zoeken in:
Pussy Cat Dolls..... what's next? Kim Lian?

Ach, jowietje zit in zijn bronstige periode

Bedankt

eazyfan
die video staat er niet meer.

Wel na de hoogtijdagen (er zijn wel oude livebeelden te vinden op youtube, maar die blinken vooral uit in brakke geluidskwaliteit), maar enorm gaaf. Volgens mij kent het hele publiek alle tekst:
Slick Rick & Doug E. Fresh - Children's Story/The Show/La Di Da Di

T.I. - What You Know

Killarmy - Fair, Love & War

Cuban Link - Flowers For The Dead

Big Punisher - Twinz

herbertwest schreef:
T.I. - What You Know

Killarmy - Fair, Love & War

Cuban Link - Flowers For The Dead

Big Punisher - Twinz

De links doen het niet

hmmm.... hoe moet ik dat doen? Ze staan gewoon op youtube maar dacht dat ik het goed deed.
T.I. is wel gewoon patservideotje, maar lekker nummer.

Tribute aan ODB

Geweldige tribute aan ODB

Er staan trouwens nog veel meer ODB filmpjes op de site, wel de moeite waard om even te checken.

The Pharcyde - Drop

Erg knap gemaakte video.

Ik vraag me steeds af hoe ze die hebben gemaakt... Komt best vaak op The Box bij mij

Cath schreef:
(quote)

Ik vraag me steeds af hoe ze die hebben gemaakt... Komt best vaak op The Box bij mij

Ze hebben de hele video achteruit gelopen en dat vooruit gespoeld. Heel erg leuk bedacht

Maar soms loopt er ook iemand vooruit, en die moest dan toen achteruit hebben gelopen enzevoort... Ik raak in de war:P

haha, ze lopen allemaal vooruit. dat komt omdat het achteruit lopen vooruit is gespoeld. wat krijg je als je achteruit omdraait? ik heb me ook verbaasd hierover hoor, maar volgens mij snap je hem nu

Wake Up Show-fragment uit 1999 met o.a. RZA, Eminem, Xzibit, Chino XL en KRS-One die een verse doen. Fijn!

Kos
Dat is The Anthem van Sway & Tech, mocht je er naar op zoek zijn.

Erg fijn plaatje vond ik altijd idd .

Heeft Venetian Snares nog flink uit gesampled voor Dollmaker . Leuke track inderdaad.

Voor de volledigheid: het zijn Tech N9NE, RZA, Eminem, Xzibit, Pharoahe Monch, Kool G Rap, Jayo Felony, Chino XL en KRS-One. Shame on me dat ik Pharoahe Monch niet heb herkend.

Dank u voor de titel, het is inderdaad een fijn plaatje/leuke track.
Sway & Tech zijn van de Wake Up Show, toch? Dan snap ik het eindelijk, want ik dacht al: "Maar da's toch een radioprogramma?". Ik heb nog veel te leren (en des te meer te ontdekken).

Kos
Kos schreef:
Dat is The Anthem van Sway & Tech, mocht je er naar op zoek zijn.

Ik zie dat het gewoon in de clip te zien is .

Kos schreef:
Ik zie dat het gewoon in de clip te zien is .

Ja, het stond er bij, maar ik wist niet of dat nou de titel was of andere info (je weet nooit met die sms-balken e.d. van tegenwoordig ), dus je hebt me er dus toch mee geholpen, hoor.

7-minuten durend Dre-feestje met o.a. Ice Cube, Snoop Dogg, de dokter zelf en Eminem.

heeft iemand muziek clipjes van rihanna en beyoncé? kzou deze graag eens willen bezein
en wat vinden jullie vna het neiuwe clipje van beyoncé déjà vu?
ik vind dat dit een heel ander soort van clipje is tegenover de rest wat ze doet
in dit clipje danst ze niet precies
in die andere danst ze de hele tyd en hier niet
wat is jullie mening
maar ik vind het wle een goed liedje

Gast
geplaatst: vandaag om 19:30 uur

geplaatst: vandaag om 19:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.