Genres / Hip-Hop / Videos
zoeken in:
1
geplaatst: 20 februari 2020, 15:26 uur
Een van de dopere females die er heden ten dage is, brengt weer wat hitte...ik vinnum lekker (en haar niet zo :-P)
1
geplaatst: 2 april 2020, 16:32 uur
Was nog niet echt bekend met Denzel Curry's werk, maar dit gaat toch wel hard.
0
nedbed
geplaatst: 13 april 2020, 11:35 uur
GarnalenPeller schreef:
(embed)
(embed)
Gisteren 3 uur lang zitten genieten van deze heren. Ongelofelijk toch hoeveel classics er voorbij kwamen. Wel een beetje jammer dat het geluid van Ruler Zig-Zag-Zig Allah zo ruk was in het begin, maar dit werd op een gegeven moment beter gelukkig.
1
geplaatst: 8 september 2020, 21:25 uur
1
geplaatst: 20 oktober 2020, 23:11 uur
Ja die Aesop track is heel vet, kijk uit naar het album.
Heb onlangs ook Angry Blackmen ontdekt. Zij hebben begin deze maand een album uitgebracht op het alternatieve label Deathbomb Arc (o.a. van JPEGMAFIA's Veteran, en Clipping).
Ik vind het zelf lekker hard gaan. Vind Rage op hetzelfde album (Headshots!) nog fijner, maar daar was geen clip van beschikbaar.
Heb onlangs ook Angry Blackmen ontdekt. Zij hebben begin deze maand een album uitgebracht op het alternatieve label Deathbomb Arc (o.a. van JPEGMAFIA's Veteran, en Clipping).
Ik vind het zelf lekker hard gaan. Vind Rage op hetzelfde album (Headshots!) nog fijner, maar daar was geen clip van beschikbaar.
0
geplaatst: 5 november 2020, 01:12 uur
ForWhomThePeteTolls schreef:
Masta Ace breekt even de dopeness records van 2020!
Masta Ace breekt even de dopeness records van 2020!
Om even gekraakt te worden door deze joint!!
0
geplaatst: 8 november 2020, 05:09 uur
Cookin Soul x Action Bronson - Karate Frees
Dit is een remix van één of andere freestyle van Bronson. Met een clip vol memes bewerkt met een schrikbarend goede deepfake-app.
Dit is een remix van één of andere freestyle van Bronson. Met een clip vol memes bewerkt met een schrikbarend goede deepfake-app.
1
geplaatst: 8 januari 2021, 19:10 uur
Nog een keer voor mijn G Johnny Marr, hij heeft hem al gehoord in BeatSense... maar omdat die zo rauw en dope is!
* denotes required fields.