MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Reggaeton albums

zoeken in:
De reaggeton muziek spreekt mij ook wel aan, ik weet dat Daddy Yankee een album heeft, maar die is voornamelijk live, en das toch iets minder.
Maar weet iemand of er van de volgende artiesten ook albums zijn? want bij zoeken krijg ik niks.

-Wisin & Yandell
-Pitbull

Reggaeton? ALs ik ergens een hekel.

Ik wou net hetzelde zeggen....
Verschrikkelijk genre, nog erger dan Dirty South

Nee, lekker vrolijk met zomerse invloedden, daar zit ik nu ook wel op te wachtten sinds het beter weer word.
maar reageer dan ook niet als je er geen fuck om geeft.

Albums

Pitbull - M.i.a.m.i (2004)
Wisin & Yandell - Mi Vida-le Pelicula (2005usa)
-Pa`l mundo (2006usa)

En ik ben ook geen fan.

maakt niet uit, met dit antwoord kan ik ook echt iets, thanx!

Kos
Echt nooit van gehoord .

Misty44 schreef:

Jawel..
o ja:

Luny Tunes - Mas Flow
Daddy Yankee - Barrio Fino
Tego Calderón - El Enemy de los Guasíbiri
Ivy Queen - Diva
Zion & Lennox - Motivando a la Yal
Baby Rasta y Gringo - Sentenciados
Alberto Stylee - Rebuleando Con Estilo
La Hill - Boricua de Cora
Wisin Y Yandel - Mi Vida... My Life
Vico C - Desahogo

Misty44 schreef:

Waarom niet?? Is het toch een forum voor, je mening geven. Wil het ook best onderbouwen.

Als ik reggaeton hoor dan hoor ik de hele tijd door, welk nummer dan ook, hetzelfde ritme, dezelfde beat. Alleen is de zang, spoken words of rap anders. Dat verveelt zo snel he.

Nee ma mijn vraag was of iemand die albums kan noemen, wat heb je dan aan een antwoord als dat?

Ben wel met je eens over die ritmes, maar ik zal dit ook niet 24-7 draaien, want dit is inderdaad geen muziek waar ik de hele dag naar kan luisteren, maar voor de afwisseling wel lekker vind ik, vooral met zulk weer.

Natuurlijk is er de vraag naar de albums. Maar ik dacht, misschien ook een kans om een discussie op te starten over het genre. Wordt nog niet zoveel over gepraat op deze site.

Reggaeton is in de club ook wel lekker, maar ook niet de hele avond. Op zich vind ik een paar nummers wel goed, maar die hangen dan meer naar R&B.

Tego Calderon, Don Omar, Wisin y Yandel, Polaco zijn zeker de moeite waard. Voor verzamelalbum zal ik Mas Flow 2 van Luny Tunes eens proberen

Reijersen schreef:
Reggaeton? ALs ik ergens een hekel.

Kos
Kos schreef:
Echt nooit van gehoord .

Inmiddels wel. .

Fijne muziek.
(afbeelding) .

Is er niet een leuke verzamelaar met wat hits in dit genre?

Artifact
Ik zou bijna een vleugje sarcasme bespeuren, kos dat Reageaton luistert

Kos schreef:
(quote)

Is er niet een leuke verzamelaar met wat hits in dit genre?

Reken maar!

http://www.cduniverse.com/search/xx/music/pid/6854941/a/Reggaeton+Collection.htm

Reijersen schreef:

Als ik reggaeton hoor dan hoor ik de hele tijd door, welk nummer dan ook, hetzelfde ritme, dezelfde beat. Alleen is de zang, spoken words of rap anders. Dat verveelt zo snel he.

100% mee eens.

|Joël|
^ Ja daar sluit ik me ook 100% bij aan want volgens mij is dat gewoon typisch reggaeton.

Misty44 schreef:
Oke, ik zal het nooit meer doen

Kos

.

Dat van datzelfde ritme klopt wel, maar toch is het soms wel fijn om een albumpje van te draaien.

@Kos: Wat luister je dan zoal??

Ik vind het jammer dat hier zo weinig reggaetón-liefhebbers zijn. Op de meeste albums is niet meer dan een drie keer gestemd. Geeft niet echt een representatief beeld.

Ik vind Reggeaton wel leuk. Mijn tante en neef houdt er erg veel van, en ik vind het ook wel leuk.

Ik heb onlangs een Reggeaton album gedownload, uitgebracht door het label Low Profile (een Mexicaans label dat geen kat hier lijkt te kennen) Ik zal hem beluisteren en hier zeggen wat ik ervan vind.

Jorge-E schreef:
Ik vind Reggeaton wel leuk. Mijn tante en neef houdt er erg veel van, en ik vind het ook wel leuk.

Ik heb onlangs een Reggeaton album gedownload, uitgebracht door het label Low Profile (een Mexicaans label dat geen kat hier lijkt te kennen) Ik zal hem beluisteren en hier zeggen wat ik ervan vind.

Hoe heet het album??

Low Profile Records Present-Reggaeton Bad Boys Latinos-2005
Maar uit die typische mixes aan het einde van de Low Profile albums heb ik verstaan dat er meer Reggeaton is uitgebracht door dat label.

Jorge-E schreef:
Low Profile Records Present-Reggaeton Bad Boys Latinos-2005
Maar uit die typische mixes aan het einde van de Low Profile albums heb ik verstaan dat er meer Reggeaton is.

Nog nooit van gehoord, maar ik er eens naar op zoek .

DeLaNuit schreef:
(quote)

Nog nooit van gehoord, maar ik er eens naar op zoek .

Vraag maar als je een linkje wilt. Ken je dat label Low Profile?

Jorge-E schreef:
(quote)

Vraag maar als je een linkje wilt. Ken je dat label Low Profile?

Graag. Stuur maar via privébericht.

Nee, nog nooit van gehoord. Ben sowieso niet echt bekend met reggaetón uit Mexico. De meeste reggaetón komt toch uit Puerto Rico, Panama en de Dominicaanse Republiek.

DeLaNuit schreef:
(quote)

Graag. Stuur maar via privébericht.

Nee, nog nooit van gehoord. Ben sowieso niet echt bekend met reggaetón uit Mexico. De meeste reggaetón komt toch uit Puerto Rico, Panama en de Dominicaanse Republiek.

Het zijn wel Mexicanen, maar het label is uit de VS.
Link is op komst.

Een aantal moddergooi-berichten verwijderd. Vecht dit in PM uit.

raffael77
Ik ken Low Profile wel als rapgroep LOL.

Sorry maar dit vind ik 1 van de meest crappy muziek soorten die er is.

Een muziek style dat nergens in past dan alleen maar Urban.
Aangezien Urban weer een groep is waar ze Hiphop, R&B, Soul en zelfs Jazz in gooien.

Schande!!!!!

Reggaetón is weldegelijk urban, juist vanwege de invloeden van Hip-Hop, R&B en Reggae. Kan me voorstellen dat de meesten niet verder komen dan de Reggaetón van de discotheken, maar als je meer albums zou luisteren zou je alleen maar kunnen beamen dat zij weldegelijk een urban muziekstroming is.

Dj2Jelle
wat maakt het nou uit of het urban is of niet.. zucht,
je vind het mooi of niet..

Dj2Jelle schreef:
wat maakt het nou uit of het urban is of niet.. zucht,
je vind het mooi of niet..

Maakt in principe ook niet uit, ik weerleg alleen maar zijn bewering met feiten. Daarvoor is dit forum.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:42 uur

geplaatst: vandaag om 02:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.