MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Uitkijkend naar het jaar 2007

zoeken in:
Aangezien overal alle lijstjes worden gemaakt van beste van 2006 etc.
Waarom niet eens vast vooruitkijken naar een nieuw hip hop jaar?
Welke grote gebeurtenissen staan ons te wachten en welke rappers gaan ons weer voorzien van fijn luistermateriaal, post je info hier!

De eerste aankondiging die oficieel is gemaakt met video boodschap door de man hemzelf.
Dr.Dre gaat Detox droppen in September 2007!
Zeer benieuwd of ie zijn deadline deze keer ook gaat halen, het heeft onderhand wel lang genoeg geduurt het moet onderhand wel een dubbelaar worden.

Dan is er nog de Heavy Weight tour die P Diddy en Snoop Dogg naar ons land gaat brengen op 23 maart.
Jammer genoeg is het een gecombineerd concert, want op P Diddy zit ik niet echt te wachtten, ma ja.

En dan nog 50 cent die een album gaat droppen met de titel Selfdestruct...
ALs commentaar gaf hij dat ie wat andere dingen wil proberen en dat hem dat weleens fataal kon worden...

Nieuwe Army Of The Pharaohs, Canibus, Ultramagnetic MC's, Immortal Technique...

O ja en natuurlijk Desire van Pharoahe Monch.

eazyfan
Words From The Genius 2
Detox
Caesar Germanicus
The Middle Passage
Die 4 worden al uitkijken vind ik.

Pauper
MJ_DA_MAN schreef:
O ja en natuurlijk Desire van Pharoahe Monch.

Hell ja

Ja wil die plaat van Ultramagnetic MC's horen!
En Canibus en Pharoahe Monch staan hoog op mijn verlanglijst.

Wist niet dat GZA met een nieuwe cd komt. Ook tof!

Dr.Greenthump
Dit kan gewoon bij aankomen Hip-Hop projecten, maarja er wordt toch nooit verder gekeken dan de neus lang is dus laten hier maar lekker verder praten.

Dr.Greenthump schreef:
maarja er wordt toch nooit verder gekeken dan de neus lang is dus laten hier maar lekker verder praten.

Klopt, want dubbele of artiesten-topics worden gek genoeg bijna nooit gesloten. Daarom doe ik maar gezellig mee .

Misty44 schreef:
De eerste aankondiging die oficieel is gemaakt met video boodschap door de man hemzelf.
Dr.Dre gaat Detox droppen in September 2007!
Zeer benieuwd of ie zijn deadline deze keer ook gaat halen, het heeft onderhand wel lang genoeg geduurt het moet onderhand wel een dubbelaar worden.

Hmm, het MOET gewoon want vanaf november 2007 zit ik 8 maanden in Australië, dus laten we bidden dat hij er voor die tijd is.

Gratuation Day van Kanye West stond 2006 gepland, maar dat wordt dan 2007, net als Fakkelteit

FAKKELTEIT!!!

Gekkenhuis
Typhoon, Winne, Tim, Sticks, Nuclear Family, Blaxtar komen allemaal in 2007 met nieuwe albums.

Murs komt met een nieuwe, Aesop Rock ook, en ik ben benieuwd naar Raekwon

Aesop, Raekwon, Dre, Sticks, Immortal Technique, Prodigy..... denk dat het wel iets beter gaat worden dan 2006

Dre krijgt van mij nog één kans. Als Detox niet goed is is ie voor mij definitief geen topproducer meer (zei ik al eerder ergens anders maar nu meen ik het).

Raymzter RAYVOLUTIE Appa - Wetboek van Strafrap.

Conway Twitty schreef:
Prodigy..... denk dat het wel iets beter gaat worden dan 2006

Heb jij vertrouwen in een solo van Prodigy onder G-Unit? Zelfs als zijn vorige solo al niet best was?

Gekkenhuis schreef:
Sticks komen allemaal in 2007 met nieuwe albums.

Komt Sticks met een solo en met Fakkelteit? Een bezig baasje.

Relax
Conway Twitty schreef:
Aesop, Raekwon, Dre, Sticks, Immortal Technique, Prodigy..... denk dat het wel iets beter gaat worden dan 2006

Je weet dat er een Aesop en een Aesop Rock is ?

Ik wacht trouwens op Sean Price, Murs, Raymzter, IT, Dr. Dre etc.

CaliLove
Misty44 schreef:
Dan is er nog de Heavy Weight tour die P Diddy en Snoop Dogg naar ons land gaat brengen op 23 maart.
Jammer genoeg is het een gecombineerd concert, want op P Diddy zit ik niet echt te wachtten, ma ja.

Wtf?! Gaat Snoop tesamen met P.Diddy optreden?!
Shit man Snoop is té hard veranderd tegenover vroeger; vroeger was hij dope, en had hij beef met P.Diddy (Death Row vs. Bad Boy) en nu gaat ie er tesamen mee optreden .

MJ_DA_MAN schreef:
Dre krijgt van mij nog één kans. Als Detox niet goed is is ie voor mij definitief geen topproducer meer (zei ik al eerder ergens anders maar nu meen ik het).

Ga je em dan drijgbrieven sturen?

CaliLove schreef:
(quote)

Wtf?! Gaat Snoop tesamen met P.Diddy optreden?!
Shit man Snoop is té hard veranderd tegenover vroeger; vroeger was hij dope, en had hij beef met P.Diddy (Death Row vs. Bad Boy) en nu gaat ie er tesamen mee optreden .

Ja ik heriner me het acefietje op de mtv awards nog wel waarbij Snoop werd uitgejoeld door Diddy`s aanhang... ma schijnbaar is geld tegenwoordig ook een rede om beefs op te lossen.
Maar om heel eerlijk te zijn denk ik dat het anders ligt, P Diddy komt toch geen hond naar kijken als ie solo optreedt in NL, daarom heeft hij Snoop nodig om de zaal vol te krijgen.
Hopelijk komt P diddy als laatste, dan kan ik er mooi uitnaaien...

Gaat eminem nog nieuwe werkop de makrt brengen in de vorm van een solo album?

O ja en D12 `s album komt toch ook al in het begin van 2007 uit?

Niek schreef:
(quote)

Komt Sticks met een solo en met Fakkelteit? Een bezig baasje.

Nee, Fakkelteit is een solo-album van Sticks met beats van Delic en de nodige features.

Misty44 schreef:
(quote)

Ga je em dan drijgbrieven sturen?

Ga jij dan drijg met ei schrijven.

luc011190 schreef:
(quote)

(quote)

Ga jij dan drijg met ei schrijven.

Improvision
nieuwe Kanye West, Raekwon, Talib Kweli, Common en Immortal Technique

Gast
geplaatst: vandaag om 14:44 uur

geplaatst: vandaag om 14:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.