Genres / Hip-Hop / Uitkijkend naar het jaar 2007
zoeken in:
0
geplaatst: 14 december 2006, 17:56 uur
Misty44 schreef:
Ga je em dan drijgbrieven sturen?
(quote)
Dít vind ik nou echt een beetje groupie-gedrag. Iemand die niet kan accepteren dat er kritiek wordt ge-uit op een artiest. En ja, drijgen is een van mijn favoriete bezigheden. Weet niet wat het is, maargoed.
0
Gekkenhuis
geplaatst: 17 december 2006, 17:34 uur
Ook niet te vergeten MOD The Black Marvel & Mr. Probz.
0
geplaatst: 17 december 2006, 17:48 uur
MOD the Black Marvel vind ik echt heel slecht. Hele matige VS-imitatie.
0
geplaatst: 17 december 2006, 23:54 uur
Ik ken mensen die er helemaal gek van zijn maar ik vind het ook niet veel aan eigenlijk.
0
GGMM
geplaatst: 18 december 2006, 00:05 uur
Eminem
D12
Immortal Technique
Canibus
Dr. Dre
Proof
en voor de rest ben ik niet echt op de hoogte van albums die gaan uitkomen.
D12
Immortal Technique
Canibus
Dr. Dre
Proof
en voor de rest ben ik niet echt op de hoogte van albums die gaan uitkomen.
0
GGMM
geplaatst: 18 december 2006, 00:14 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Dít vind ik nou echt een beetje groupie-gedrag. Iemand die niet kan accepteren dat er kritiek wordt ge-uit op een artiest. En ja, drijgen is een van mijn favoriete bezigheden. Weet niet wat het is, maargoed.
(quote)
Lol, hij reageert op het feit dat je het woord dreigbrieven niet eens goed kan spellen en nu is het groupiegedrag?
En echt kritisch vind ik 'ga je em dan drijgbrieven sturen' niet.
0
geplaatst: 18 december 2006, 16:57 uur
GGMM schreef:
Lol, hij reageert op het feit dat je het woord dreigbrieven niet eens goed kan spellen en nu is het groupiegedrag?
(quote)
En echt kritisch vind ik 'ga je em dan drijgbrieven sturen' niet.Volgens mij snap je het niet helemaal

0
geplaatst: 18 december 2006, 17:06 uur
ik ben benieuwd naar de nieuwe cd van talib kwele, daar kijk ik echt wel naar uit
ook the lost tapes 2 van nas, ben ik erg benieuwd naar, de nummers daarvan zullen bestaan uit tracks die uiteindelijk niet op gods son, streets diciple en hip hop is dead kwamen te staat. ik heb daar al aardig wat nummer van geluisterd en dat klinkt wel aardig. maar zo goed the lost tapes 1 zal het wel niet worden
ook the lost tapes 2 van nas, ben ik erg benieuwd naar, de nummers daarvan zullen bestaan uit tracks die uiteindelijk niet op gods son, streets diciple en hip hop is dead kwamen te staat. ik heb daar al aardig wat nummer van geluisterd en dat klinkt wel aardig. maar zo goed the lost tapes 1 zal het wel niet worden
0
geplaatst: 18 december 2006, 19:30 uur
Ik krijg altijd argwaan als zo'n album zo van tevoren al wordt aangekondigd. Een Lost Tapes moet je onverwacht brengen. Nu twijfel ik eraan of het echt wel echt 'lost tapes' zijn. Of twijfelen, het is gewoon niet zo. Nas probeert hiermee nog een slaatje te slaan uit zijn vorige Lost Tapes die natuurlijk steengoed was. Van deze verwacht ik niet veel.
0
geplaatst: 18 december 2006, 19:37 uur
Ik zit echt te wachten op Diabolic - Liar And A Thief, die prelude is al te dope. Zou wel es het underground album van '07 kunnen worden als je het mij vraagt. Immortal Technique wordt ook nog wat, minder politiek gericht album gaat dat worden toch? Ben benieuwd...
0
geplaatst: 19 december 2006, 10:46 uur
Niek schreef:
Ik krijg altijd argwaan als zo'n album zo van tevoren al wordt aangekondigd. Een Lost Tapes moet je onverwacht brengen. Nu twijfel ik eraan of het echt wel echt 'lost tapes' zijn. Of twijfelen, het is gewoon niet zo. Nas probeert hiermee nog een slaatje te slaan uit zijn vorige Lost Tapes die natuurlijk steengoed was. Van deze verwacht ik niet veel.
(quote)
van de nummers die ik gehoord heb word het niveau van the lost tapes 1 zeker niet gehaald, de verwachtingen zullen ook wel weer te hoog zijn denk ik, als er een lost tapes 1 verwacht wordt valt het tegen( van wat ik heb gehoord)
maar wie weet dropt ie wel wat van z`n oude tijd
0
geplaatst: 20 december 2006, 16:00 uur
Misty44 schreef:
(quote)
Hier noem je mij groupie om?
Alsof hij er wakker van ligt dat jij dat vind. Beetje onzinnige klets die je typt, daarom doe ik ff mee aan jou niveau. Nu meen ik het... ohhh wa erg... Die man is en blijft een legende kerel, daar ga jij niks aan veranderen met je mening.
0
geplaatst: 20 december 2006, 16:02 uur
GGMM schreef:
(quote)
En echt kritisch vind ik 'ga je em dan drijgbrieven sturen' niet.Nee echt zinvol is ,, Dan vind ik em geen topproducer meer`` ook niet, daarom was kritsche reactie ook niet mogelijk en anders was het het toch niet waardig geweest.
0
geplaatst: 20 december 2006, 16:41 uur
Misty44 schreef:
Nee echt zinvol is ,, Dan vind ik em geen topproducer meer`` ook niet, daarom was kritsche reactie ook niet mogelijk en anders was het het toch niet waardig geweest.
(quote)
Nee echt zinvol is ,, Dan vind ik em geen topproducer meer`` ook niet, daarom was kritsche reactie ook niet mogelijk en anders was het het toch niet waardig geweest.
Eeuy aap, het gaat hier om meningen. En als jij dan 1 of andere domme stinkopmerking er tussendoor plaatst dan snap ik best dat hij zo terug gaat praten.
0
geplaatst: 20 december 2006, 17:18 uur
Misty44 schreef:
daarom doe ik ff mee aan jou niveau...
(quote)
daarom doe ik ff mee aan jou niveau...
Dan zul je eerst wat meer rap moeten gaan luisteren + lessen Nederlands gaan volgen.
0
eazyfan
geplaatst: 20 december 2006, 17:31 uur
Words From The Genius II
Bij Babygrande
, Ik zou echt 1 collabo met Canibus willen. Dan zijn het 2 van me favo MC's tesamen
.
Bij Babygrande
, Ik zou echt 1 collabo met Canibus willen. Dan zijn het 2 van me favo MC's tesamen
.
0
geplaatst: 21 december 2006, 10:57 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Dan zul je eerst wat meer rap moeten gaan luisteren + lessen Nederlands gaan volgen.
(quote)
Omdat ik geen typcursus heb gehad wil het niet zeggen dat mijn Nederlands slecht is kerel.
Op mijn werk komen ze mij vragen om een brief te maken omdat ze zelf niet zo`n goede woordenschat bezitten en niet zo goed formele zinnen kunnnen formuleren, dat zijn mensen die twee keer mijn leeftijd hebben... dus dat zit echt wel goed.
En meer rap luisteren, tsja ik luister wat ik leuk vind. Daarbij heeft dat niks te maken met het bovenstaande, want naar Dre luister ik wel.
0
geplaatst: 22 december 2006, 08:50 uur
P.O.W. schreef:
Spreek gewoon een datum en een plaats af...
Spreek gewoon een datum en een plaats af...
NEe dat hoeft nou ook weer niet, ieder zijn smaak en dat levert weles dit soort conversties op, zijn we gewend.
0
raffael77
geplaatst: 22 december 2006, 18:05 uur
CaliLove schreef:
Wtf?! Gaat Snoop tesamen met P.Diddy optreden?!
Shit man Snoop is té hard veranderd tegenover vroeger; vroeger was hij dope, en had hij beef met P.Diddy (Death Row vs. Bad Boy) en nu gaat ie er tesamen mee optreden
.
(quote)
Wtf?! Gaat Snoop tesamen met P.Diddy optreden?!
Shit man Snoop is té hard veranderd tegenover vroeger; vroeger was hij dope, en had hij beef met P.Diddy (Death Row vs. Bad Boy) en nu gaat ie er tesamen mee optreden
.als jij cali live hebt waarom geen muziek van puts, souls of misschief, giant panda die andere zijn wach snoop doet niets meer sinds 98 en diddy is nooit goed geweest eren met albums die hij nooit geproduceerd heeft
0
raffael77
geplaatst: 22 december 2006, 18:05 uur
Misty44 schreef:
Omdat ik geen typcursus heb gehad wil het niet zeggen dat mijn Nederlands slecht is kerel.
Op mijn werk komen ze mij vragen om een brief te maken omdat ze zelf niet zo`n goede woordenschat bezitten en niet zo goed formele zinnen kunnnen formuleren, dat zijn mensen die twee keer mijn leeftijd hebben... dus dat zit echt wel goed.
En meer rap luisteren, tsja ik luister wat ik leuk vind. Daarbij heeft dat niks te maken met het bovenstaande, want naar Dre luister ik wel.
(quote)
jij luisterd niet naar hiphop maar pop
0
geplaatst: 22 december 2006, 18:14 uur
Bericht verwijderd. Probeer het gerust nog eens, maar dan wel leesbaar.
0
Gekkenhuis
geplaatst: 26 december 2006, 15:38 uur
Unorthadox komt ook met een album in 2007 en ik hoop dat Cartes ook iets brengt, een mixtape ofzo.
0
raffael77
geplaatst: 26 december 2006, 19:30 uur
Ultramagnetic MC's, Norah Jones en Jem (met producties van Geolgy)
0
geplaatst: 26 december 2006, 20:29 uur
Sage Francis - Human the Death Dance
http://www.sagefrancis.net/index.php
http://www.sagefrancis.net/index.php
0
geplaatst: 27 december 2006, 11:14 uur
Flinke Namen komt ook met een album, die hadden me met de Grote Prijs 2006 wel erg nieuwschierig gemaakt.
0
raffael77
geplaatst: 27 december 2006, 19:46 uur
masta ace komt ook met wordsworth en punchline met een nieuw album
* denotes required fields.