Genres / Hip-Hop / Top 10 per artiest
zoeken in:
0
geplaatst: 29 december 2006, 23:22 uur
P Jay schreef:
KRS-One
1. MC's Act Like They Don't Know
2. Step Into A World
3. Outta Here
4. Sound of da Police
5. Squash All Beef
6. A Friend
7. Build Ya Skills
8. Mortal Thought
9. Mad Crew
10. Return of the Boom Bap
EPMD
1. So Watcha Sayin
2. It's My Thang
3. Hardcore
4. Crossover
5. Strictly Business
6. Headbanger
7. Please Listen to My Demo
8. You Gots to Chill
9. Rampage
10. Knick Knack Patty Wack
GangStarr
1. Step in the Arena
2. Code of the Streets
3. No Shame in my Game
4. Just to Get a Rep
5. Ex to the Next Girl
6. Mass Appeal
7. The Militia
8. Conspiracy
9. I'm the Man
10. Take it Personal
Ice Cube
1. It Was a Good Day
2. The Nigga Ya Love to Hate
3. Once Upon a Time in the Projects
4. I Wanna Kill Sam
5. Us
6. How to Survive in South Central
7. We Had to Tear This Mothafucka Up
8. Steady Mobbin
9. You Know How We Do It
10. Ghetto Bird
KRS-One
1. MC's Act Like They Don't Know
2. Step Into A World
3. Outta Here
4. Sound of da Police
5. Squash All Beef
6. A Friend
7. Build Ya Skills
8. Mortal Thought
9. Mad Crew
10. Return of the Boom Bap
EPMD
1. So Watcha Sayin
2. It's My Thang
3. Hardcore
4. Crossover
5. Strictly Business
6. Headbanger
7. Please Listen to My Demo
8. You Gots to Chill
9. Rampage
10. Knick Knack Patty Wack
GangStarr
1. Step in the Arena
2. Code of the Streets
3. No Shame in my Game
4. Just to Get a Rep
5. Ex to the Next Girl
6. Mass Appeal
7. The Militia
8. Conspiracy
9. I'm the Man
10. Take it Personal
Ice Cube
1. It Was a Good Day
2. The Nigga Ya Love to Hate
3. Once Upon a Time in the Projects
4. I Wanna Kill Sam
5. Us
6. How to Survive in South Central
7. We Had to Tear This Mothafucka Up
8. Steady Mobbin
9. You Know How We Do It
10. Ghetto Bird
Dan doe ik wel even Cypress Hill
01 Tequila Sunrise (ft Barron Ricks
02 Throw Your Set In The Air
03 Hand On The Pump
04 Prelude To A Come Up (ft MC Eiht)
05 Illusions
06 Killa Hill Niggas (ft RZA & U-God)
07 Trouble
08 How I Could Just Kill A Man
09 Pigs
10 Street Wars
0
geplaatst: 30 december 2006, 01:22 uur
is het geen optie om de titel te veranderen in 'de 10 beste van...'? Dat maakt het voor 'instappers' misschien duidelijker.
0
Dr.Greenthump
geplaatst: 30 december 2006, 01:24 uur
Nonsens, mensen die willen posten moeten verdorie eerst lezen! Reijersen probeert hier de boel in de goede richting te sturen, maar het valt me tegen dat er TE veel users niet verder kijken dan hun neus lang is. En dat op een forum als deze. We proberen om deze site netjes en overzichtelijk te houden en Jordy stelt dat ook op prijs.
0
raffael77
geplaatst: 30 december 2006, 12:10 uur
Sorry guys maar jullie bepalen niet wie of wat hier neer gezet wordt. Ik weet wel wat de bedoeling is en zeker omdat helaas deze forum en de rest gebaseerd op helaas ook R&B. Waarom ik dat zeg is omdat R&B van nu geen R&B is maar pop dat vergeten jullie. Ga dan ff terug in de tijd zoals the tramps, three degree of temptations zij waren R&B en niet keith Sweat of R. Kelly.
Ik zeg niet dat ze slecht zijn ze hebben zeker hele leuke love songs ertusen zitten maar zeg nou zelf zijn ze nu de tijd dan nog echt zo goed heheheheheh dacht ut nie dus.
Ik zeg niet dat ze slecht zijn ze hebben zeker hele leuke love songs ertusen zitten maar zeg nou zelf zijn ze nu de tijd dan nog echt zo goed heheheheheh dacht ut nie dus.
0
raffael77
geplaatst: 30 december 2006, 12:13 uur
PS. vergeet niet dat dit ook nog steeds hiphop forum is maar ik hoor de meeste alleen lullen over R&B en krijg ik eindelijk leuke reacties van gasten die mijn lijstje aanvulden en beginnen ze te zeiken over dat we ons niet aan de regels houden.
0
Improvision
geplaatst: 30 december 2006, 12:23 uur
raffael77 schreef:
PS. vergeet niet dat dit ook nog steeds hiphop forum is maar ik hoor de meeste alleen lullen over R&B en krijg ik eindelijk leuke reacties van gasten die mijn lijstje aanvulden en beginnen ze te zeiken over dat we ons niet aan de regels houden.
Ooit al eens gehoord van on-topic blijven? Dat is een term die gebruikt wordt op forums voor mensen die voortdurend het originele onderwerp veranderen, mensen zoals jij, en het zo minder leuk of prettig maken voor andere mensen. Als je dan toch per se je zegje wil doen, kan je zelf altijd een nieuw topic aanmaken, maar ga dan niet de wijsneus uithangen op andere topics.
0
geplaatst: 30 december 2006, 12:37 uur
raffael77 schreef:
Sorry guys maar jullie bepalen niet wie of wat hier neer gezet wordt. Ik weet wel wat de bedoeling is en zeker omdat helaas deze forum en de rest gebaseerd op helaas ook R&B. Waarom ik dat zeg is omdat R&B van nu geen R&B is maar pop dat vergeten jullie. Ga dan ff terug in de tijd zoals the tramps, three degree of temptations zij waren R&B en niet keith Sweat of R. Kelly.
Denk je dat iedereen een top 10 kan maken van die artiesten die jij opnoemt?
0
Dr.Greenthump
geplaatst: 30 december 2006, 12:54 uur
Sorry Raffael naast het feit dat ik jou berichten (soms) totaal niet kan volgen slaat het ook nog eens helemaal nergens op. Dit topic is gemaakt aan de hand van bepaalde regels:
Elke dag wordt er een artiest genoemd in het Soul/R&B/Hiphop genre waarvan alle users een top 10 (nummers) kunnen plaatsen.
Elke dag een nieuwe artiest.
Als je in dit topic wilt posten lees dan gewoon de regels anders wordt het een chaos wat nu ook het geval is. Ben je het er niet mee eens post dan NIET en als de artiest je niet bevalt post dan NIET. Dat dit forum gebaseerd zou zijn op R&B is al helemaal vreemd te noemen. Echt pure onzin wat je nu formuliert. Allicht is de (meeste) R&B van nu onderhand POP muziek geworden, maar wat heeft dat nou weer te maken met het feit dat veel mensen de regels niet lezen.
Tuurlijk zeiken IK daar over! Ik bedoel op gegeven moment hadden we Kanye West afgerond en gaan we over naar Bobby Brown, vervolgens kom jij met BDP aan kakken en opeens gaat mister Raekwon met Wu-Tang Clan verder. Vanaf dat moment wordt het gewoon een chaos. Kijk soms zitten er artiesten tussen die ik ook niet zo tof vind en dan post ik gewoon niks. Maak anders je eigen topic aan met ALLEEN 'underground' artiesten ofzo. En als we trouwens klaar zijn met een artiest dan kan de volgende best een KRS1 of een Rakim zijn.
Ik vind dat je toffe muziek luisterd, maar als je mensen wilt bereiken dan moet je niet dwarsliggen of onduidelijk zijn.
edit: ik sta echt versteld dat zoveel mensen de regels negeren en nota bene een aantal users die toch vrij lang bekend op dit forum zijn. Ik wil het niveau van Hip-Hop hoog houden, omdat het een beetje onderdeed aan andere genres (hier op MM), terwijl dat natuurlijk niet waar is. Maar als er van een topic geen stront meer klopt hoe kan men Hip-Hop dan nog serieus nemen ...
Elke dag wordt er een artiest genoemd in het Soul/R&B/Hiphop genre waarvan alle users een top 10 (nummers) kunnen plaatsen.
Elke dag een nieuwe artiest.
Als je in dit topic wilt posten lees dan gewoon de regels anders wordt het een chaos wat nu ook het geval is. Ben je het er niet mee eens post dan NIET en als de artiest je niet bevalt post dan NIET. Dat dit forum gebaseerd zou zijn op R&B is al helemaal vreemd te noemen. Echt pure onzin wat je nu formuliert. Allicht is de (meeste) R&B van nu onderhand POP muziek geworden, maar wat heeft dat nou weer te maken met het feit dat veel mensen de regels niet lezen.
raffael77 schreef:
Tuurlijk zeiken IK daar over! Ik bedoel op gegeven moment hadden we Kanye West afgerond en gaan we over naar Bobby Brown, vervolgens kom jij met BDP aan kakken en opeens gaat mister Raekwon met Wu-Tang Clan verder. Vanaf dat moment wordt het gewoon een chaos. Kijk soms zitten er artiesten tussen die ik ook niet zo tof vind en dan post ik gewoon niks. Maak anders je eigen topic aan met ALLEEN 'underground' artiesten ofzo. En als we trouwens klaar zijn met een artiest dan kan de volgende best een KRS1 of een Rakim zijn.
Ik vind dat je toffe muziek luisterd, maar als je mensen wilt bereiken dan moet je niet dwarsliggen of onduidelijk zijn.
edit: ik sta echt versteld dat zoveel mensen de regels negeren en nota bene een aantal users die toch vrij lang bekend op dit forum zijn. Ik wil het niveau van Hip-Hop hoog houden, omdat het een beetje onderdeed aan andere genres (hier op MM), terwijl dat natuurlijk niet waar is. Maar als er van een topic geen stront meer klopt hoe kan men Hip-Hop dan nog serieus nemen ...
0
geplaatst: 30 december 2006, 13:42 uur
Raffael77, ga mij alsjeblieft niet vertellen wat R&B is.
Laten we gewoon verder gaan op de manier zoals ik het topic bedoelde.
Elke dag (mits er genoeg lijstjes ingevuld zijn) een andere artieste waarvan de user een top 10 maakt. Om de dag wisselen we af van genre. Van hiphop naar R&B naar Soul en dan weer opnieuw beginnen bij hiphop.
Het is ook wel zo makkelijk als we proberen wat algemeen bekende artiesten uit te kiezen, maakt het topic wat lopender.
Laten we gewoon verder gaan op de manier zoals ik het topic bedoelde.
Elke dag (mits er genoeg lijstjes ingevuld zijn) een andere artieste waarvan de user een top 10 maakt. Om de dag wisselen we af van genre. Van hiphop naar R&B naar Soul en dan weer opnieuw beginnen bij hiphop.
Het is ook wel zo makkelijk als we proberen wat algemeen bekende artiesten uit te kiezen, maakt het topic wat lopender.
0
geplaatst: 30 december 2006, 13:43 uur
We waren bij Keith Sweat. Vanaf 0.00 uur mag er een andere artiest voorgedragen worden in het Soul-genre.
0
geplaatst: 30 december 2006, 13:50 uur
Keith Sweat
01. In Your Eyes
02. Too Hot
03. Love Jones
04. Show Me
05. Just a Touch
06. I Want Het
07. Twisted
08. In the Mood
09. Kiss You
10.Can it Be
01. In Your Eyes
02. Too Hot
03. Love Jones
04. Show Me
05. Just a Touch
06. I Want Het
07. Twisted
08. In the Mood
09. Kiss You
10.Can it Be
0
Raekwon the chef
geplaatst: 30 december 2006, 21:16 uur
1. I give all my love to you (remix) > wereldnummer, is toch wel een erg persoonlijk nummer
2. just a touch (remix)
3. nobody (ghetto love)
4. nobody
5. in your eyes
6. twisted
7. twisted (remix)
8. in the mood
9. merry go round
10. how do you like it
enne: even over die discussie van daarnet, ik gaf gewoon Wu dag aan nadat het bobby brown dag was geweest, ik wil btw niet het heilige boontje spelen hoor
2. just a touch (remix)
3. nobody (ghetto love)
4. nobody
5. in your eyes
6. twisted
7. twisted (remix)
8. in the mood
9. merry go round
10. how do you like it
enne: even over die discussie van daarnet, ik gaf gewoon Wu dag aan nadat het bobby brown dag was geweest, ik wil btw niet het heilige boontje spelen hoor

0
eazyfan
geplaatst: 3 januari 2007, 18:29 uur
Mogen we veranderen?? Ik doe voor Morgen Ice Cube als dat mag ten minste.
* denotes required fields.