MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Talib Kweli & Madlib - Liberation

zoeken in:
Social_Mask
Soul Music. Zo een prachtig nr. Zo mooi gezongen. Weet iemand misschien wie dat is???

raffael77
Timo710 schreef:
Talib is naar mijn mening een van de beste artiesten ATM, alleen wist dit album me niet echt heel erg te verassen, Talibs teksten waren goed, maar ik miste iets in de nummers.

Jij bent zeker gek van die cheape beats, want madlib is zeker een beatmaster van de bovenste plank. Hij is 1 van de betere producers op dit moment.

Social_Mask
Social_Mask schreef:
Soul Music. Zo een prachtig nr. Zo mooi gezongen. Weet iemand misschien wie dat is???

Niemand....?

Vind dat dat nr echt prachtig gezongen is. Wie is die vrouw?

Improvision
Social_Mask schreef:
(quote)

Niemand....?

Vind dat dat nr echt prachtig gezongen is. Wie is die vrouw?

Res, ze doet ook mee op We Got The Beat van The Beautiful Struggle.

EDIT: en ook op where do we go op Quality zie ik net.

Social_Mask
Improvision schreef:
(quote)

raffael77 schreef:
(quote)

Jij bent zeker gek van die cheape beats, want madlib is zeker een beatmaster van de bovenste plank. Hij is 1 van de betere producers op dit moment.

Ik weet het niet, ik vind het flauw dat volgens jou de ene beat cheap is en de ander niet...

Ik ben meestal wel blij met de beats van Timbaland en Hi-Tek... Maar ik zei ook niet echt dat er iets mis was met de beats, die waren wel goed hoor. Alleen kon ik op datzelfde moment ook naar Blackstar gaan luisteren, of Hi-Teknology 2...

Improvision schreef:
(quote)

EDIT: en ook op where do we go op Quality zie ik net.
En op Too Late van Train of Thought.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:11 uur

geplaatst: vandaag om 23:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.