Genres / Hip-Hop / Onbekende hiphop tracks
zoeken in:
0
geplaatst: 19 april 2010, 17:00 uur
"Real poor, only chips i'm stacking is pringles,
Punch bachelors so i can say i have hit singles"
Vette shit.
0
geplaatst: 13 september 2010, 17:33 uur
Deze stond zelfs niet op youtube, hoe onbekend wil je 't hebben.
Abdominal & DJ Fase - Sewmehnee Leuk nummer over hoe snel de tijd voorbij vliegt.
At he time yo, we thought we were the shit.
When I look back now, I think we were just shit.
But Shit helps the flower grow. So I matured from my manure beginnings,
and I don't smell so bad, now that I'm blossoming.
Life's like a blindfolded tango contest on the edge of a crumbling cliff,
no second dance
Abdominal & DJ Fase - Sewmehnee Leuk nummer over hoe snel de tijd voorbij vliegt.
At he time yo, we thought we were the shit.
When I look back now, I think we were just shit.
But Shit helps the flower grow. So I matured from my manure beginnings,
and I don't smell so bad, now that I'm blossoming.
Life's like a blindfolded tango contest on the edge of a crumbling cliff,
no second dance
0
geplaatst: 17 september 2010, 12:13 uur
Ik vind de U-neek versie beter maar sowieso een vette lijst met dope artiesten op 1 track. Biggie, Redman, Bone Thugs, Coolio, Busta Rhymes, etc etc.
0
geplaatst: 7 april 2011, 20:26 uur
Die van Grindhouse Gang is van dat nieuwe album? Die ga ik denk ik ook maar ff checken. Die posse cut is ook vet van dat album.
0
geplaatst: 7 april 2011, 20:37 uur
Ja, is een bonustrack daarop. Wel een aardig album, maar moet hem nog een keer beluisteren voordat ik een cijfer geef (pas één keer gecheckt).
0
geplaatst: 7 april 2011, 20:50 uur
@MJ's post. Cosmic Crusader track was legendarisch geweest als ze niet die belachelijk lelijke snare hadden... Zeg ik al sinds die track ken XD
Dat hele White Lotus album is kapot dope trouwens! Heb ik origineel, errug vet
Die Powder track is ook gruwelijk trouwens.
Eén van de allervetste tracks die ik in heel mijn leven heb gehoord...
Om maar even wat onbekende(re) Sandpeople-related tracks te droppen.
Hier nog maar enkele andere tracks die echt niet normaal dope zijn.
Toch een wat onbekendere track omdat ie op die mixtape stond. Planetary
Ik heb ook nog een productie gedaan op dat album... Voel er om één of andere rede toch weinig voor om ze weer eens te vragen voor iets...
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik zonder raafmau deze kerel niet had gekend
Dat hele White Lotus album is kapot dope trouwens! Heb ik origineel, errug vet

Die Powder track is ook gruwelijk trouwens.
Eén van de allervetste tracks die ik in heel mijn leven heb gehoord...
Om maar even wat onbekende(re) Sandpeople-related tracks te droppen.
Hier nog maar enkele andere tracks die echt niet normaal dope zijn.
Toch een wat onbekendere track omdat ie op die mixtape stond. Planetary

Ik heb ook nog een productie gedaan op dat album... Voel er om één of andere rede toch weinig voor om ze weer eens te vragen voor iets...
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik zonder raafmau deze kerel niet had gekend

0
geplaatst: 7 april 2011, 22:01 uur
Not Alright is zeker een nice nummer, maar I Don't Care is net iets beter 

0
geplaatst: 7 april 2011, 22:11 uur
Ik weet niet of Benefit hier bekend is maar hij staat iniedergeval niet op de site. Ik vind dit wel een goed nummer. De flow van Benefit is erg sterk.
Trae is hier wel redelijk bekend maar dit nummer waarschijnlijk wat minder. Ook al is de sample al te vaak gebruikt, ik vind het toch wel een goede beat. Trae flowt weer lekker maar je moet er van houden denk ik.
0
geplaatst: 10 april 2011, 22:04 uur
Voor mij is het precies andersom. Ik heb dan ook iets met zulk soort "emo" tracks hoor. Maar vooral die intro, met dat vage sitcom-achtige deuntje dat overgaat in die elektrische piano (ofzo?), damn! Geeft me nog steeds kippenvel...

0
geplaatst: 14 mei 2011, 17:34 uur
Jajajah! The Aztext, erg dope hiphop. Ik heb me aangesloten bij die mailing list en nu krijg ik eens in de zoveel tijd een gratis download van een nummer. Erg leuk.
0
Rene1979
geplaatst: 30 mei 2011, 01:32 uur
Deze track zou op het tweede album van Main Source komen met Large Pro, echter in die samenstelling is dat album nooit gekomen. En toen legde Diggers With Gratitude de hand op drie tracks die nog niet afgemixt waren, maar wel af en mochten deze van Large Pro op 7" uitbrengen en zo geschiedde een limited 7" waar er 350 van zijn geperst. Dit zijn de andere tracks:
0
geplaatst: 31 mei 2011, 21:44 uur
Project Lionheart vond ik erg vet, bennerd! Heb je dat album wel eens gechecked? Zo jah, wat vond je ervan? Want ik zie verder geen stemmen staan ofzo.
Wolf Cell Solid klinkt echt fout... Gewoon fout... vind ik zelf. Vervelende synthesizers en een standaard rapper met een wannabe grunt refreintje dat totaaaaal niet op de beat past vind ik zelf... De Reign of Terror track daarentegen heeft erg nette text, verder is het neit erg mijn stijl.
De Main Source tracks klinken best lekker. Heb jij toevallig de 7", Rene?
Wolf Cell Solid klinkt echt fout... Gewoon fout... vind ik zelf. Vervelende synthesizers en een standaard rapper met een wannabe grunt refreintje dat totaaaaal niet op de beat past vind ik zelf... De Reign of Terror track daarentegen heeft erg nette text, verder is het neit erg mijn stijl.
De Main Source tracks klinken best lekker. Heb jij toevallig de 7", Rene?
0
geplaatst: 31 mei 2011, 23:46 uur
Neen, ik heb dat album van Project Lionheart helaas nog niet gecheckt, dus ik kan er geen verdere info over geven. Behalve dat het heel erg onbekend is.
0
Rene1979
geplaatst: 1 juni 2011, 08:59 uur
Ja ik heb geluk gehad dat ik hem kon kopen
Je kan hem ook nog wel op discogs vinden.. Maar Diggers With Gratitude dingen worden gelimiteerd uitgebracht. Dit ook in overleg met de artiesten die meewerken, om het zo exclusief mogelijk en voor de fans te houden.
0
geplaatst: 1 juni 2011, 09:42 uur
Pffft... hij heeft em ook nog hea... 350 en hij heeft er een.
Laat ik er ook nog maar een droppen.
Be on the lookout voor een track van mij met haar haha, ik heb haar verse al enzo, moet alleen de mijne nog perfectioneren.
Laat ik er ook nog maar een droppen.
Be on the lookout voor een track van mij met haar haha, ik heb haar verse al enzo, moet alleen de mijne nog perfectioneren.

0
Rene1979
geplaatst: 1 juni 2011, 10:13 uur
Elohim schreef:

Komt nu ook een 7" van Masta Ace en Paul Nice op Sice of Spice ook maar 200 van gemaakt..
bkwedontplay — SPECIAL EDITION 7" Blue Vinyl version with individual Gold Foil Stamp Numbering, SHIPPING INC - bkwedontplay.bigcartel.com
Als je rap bent kan je die nog bestellen 30 dollar inc verzenden.. Dus 21 euro maar dan heb je wel iets exclusiefs.
0
geplaatst: 1 juni 2011, 12:01 uur
P.O.W. schreef:
(embed)
Vette shit.
(embed)
Vette shit.
Welk nummer stond hier? Want die punches zijn wel hard
.
0
geplaatst: 1 juni 2011, 12:12 uur
Kan je dat niet zien, nietmachientje? Er staat Emcee Assault by Q Strange
0
geplaatst: 9 september 2012, 01:34 uur
Goede lyrics inderdaad, maar zoals altijd weer een kut beat met K-Rino's tracks. Ik rekende hem altijd tot de top 10 lyricsts en hij is een beest maar wordt gigantisch overschat door zijn fanbase. Vaak gebruikt hij onnodige woorden en probeert hij slim over te komen. Zijn concepten zijn goed alleen zit er vaak wat te veel filler in.
0
geplaatst: 25 september 2012, 20:32 uur
Nieuwe artiest uit Vlaanderen bij het label Rauw & Onbesproken.
Raab - Crazy Love
Raab - Vlieg mee met mij ft. Froze & Lerr
Zijn mixtape kan je HIER gratis downloaden!
Raab - Crazy Love
Raab - Vlieg mee met mij ft. Froze & Lerr
Zijn mixtape kan je HIER gratis downloaden!
0
geplaatst: 13 december 2012, 13:44 uur
Rapper van de groep Drunk Monks uit Groningen. Ze rappen in het Engels en brengen binnenkort een mixtape uit.
0
geplaatst: 13 december 2012, 14:06 uur
Hij heeft wel aardige flow, maar hij rapt een beetje slap. Ik kan hem soms amper volgen.
* denotes required fields.