Genres / Hip-Hop / Onbekende hiphop tracks
zoeken in:
0
geplaatst: 13 december 2012, 14:11 uur
He$$el_01 schreef:
Hij heeft wel aardige flow, maar hij rapt een beetje slap. Ik kan hem soms amper volgen.
Hij heeft wel aardige flow, maar hij rapt een beetje slap. Ik kan hem soms amper volgen.
Er is op een gegeven moment een stukje waar hij heel snel rapt en indrukwekkend flowt, bedoel je dat? Is inderdaad wat lastiger, maar dat waardeer ik waarschijnlijk het meest in de track.
0
geplaatst: 13 december 2012, 14:22 uur
Ja ongeveer bij 0.28 bijvoorbeeld valt hij een beetje weg, maar dat kan ook aan het afmixen liggen natuurlijk. Voor de rest klinkt het wel oké. Aardige teksten ook.
Grand Deception is trouwens inderdaad een classic. Een van de beste nummers over de illuminati imo.
Grand Deception is trouwens inderdaad een classic. Een van de beste nummers over de illuminati imo.
0
Raffael1977
geplaatst: 16 januari 2013, 22:57 uur
Pfffffffffff vermoeiend met zo'n lelijk dutch accent. skippen die shit
0
geplaatst: 16 januari 2013, 23:27 uur
Hahahahah. Ik vind bij die demo (vorige pagina) dat er niet echt sprake is van een Nederlands accent, maar bij die volledige versie snap ik wat je bedoelt. Deze ligt mij ook niet.
0
geplaatst: 17 januari 2013, 00:28 uur
0
geplaatst: 19 januari 2013, 15:19 uur
Apollo's Sun, best dope inderdaad. 
Naam deed me Apollo the Great herinneren. Best andere hiphop, maar ook onbekend en dus passend in het topic.
Die flow
Ligt het aan mij of werkt embed bij mij niet?

Naam deed me Apollo the Great herinneren. Best andere hiphop, maar ook onbekend en dus passend in het topic.
Die flow

0
Raffael1977
geplaatst: 19 januari 2013, 17:01 uur
Saai nummer van Apollo's Sun. Nergens echt spannend en vrij standaard rapper. Beats vind ik zelf nog saaier en kom voor mij over als een 13 in een dozijn producties. Refrein is echt afschuwelijk.
0
geplaatst: 19 januari 2013, 17:34 uur
Raffael1977 schreef:
Saai nummer van Apollo's Sun. Nergens echt spannend en vrij standaard rapper. Beats vind ik zelf nog saaier en kom voor mij over als een 13 in een dozijn producties. Refrein is echt afschuwelijk.
Verwonderend dat je daar niets in ziet...
Ik heb nog iets anders dope gevonden. Sputnik Brown.
Dit nummer heeft echt een oldskool vibe, ondanks dat het uit 2009 komt. Ben normaal niet zo van de oldskool dingen, maar deze shit werkt echt hynotiserend.
Deze dus:
0
Improvision
geplaatst: 21 januari 2013, 01:35 uur
Deze EP tijdje geleden gescoord (5 jaar geleden al aan mijn berichten te zien) voor een halve euro. Staan best leuke tracks op. DJ Przm is overigens overleden in 2007.
0
geplaatst: 21 januari 2013, 02:12 uur
Jammer dat Eminem dit nummer nooit heeft afgemaakt. Wat had het vet kunnen worden.
Êen demo is er nog van. Heel duister. (rapt over 1ste keer een drugs soort)
Demons inside me
Êen demo is er nog van. Heel duister. (rapt over 1ste keer een drugs soort)
Demons inside me
0
Raffael1977
geplaatst: 21 januari 2013, 09:54 uur
timWTF schreef:
Dit nummer heeft echt een oldskool vibe, ondanks dat het uit 2009 komt. Ben normaal niet zo van de oldskool dingen, maar deze shit werkt echt hynotiserend.
Deze dus:
(embed)
(quote)
Deze dus:
(embed)
Dit munner is klinkt ook niet oldschool. Velen typeren bepaalde producties als oldschool maar is het niet.
Kende het nummer al en is dope. mocht je deze track vinden vind je vast Jigmastas dope.
0
geplaatst: 13 mei 2013, 18:59 uur
Elohim schreef:
Die flow
(embed)

Die flow

(embed)
Beetje laat, maar die Apollo the Great track is erg fijn!
Ik zal ook een duit in het zakje doen:
YouTube - Dark Skinned Assassin - Uncontrollable [Dirty]
0
geplaatst: 16 mei 2013, 20:29 uur
Ik voel me zo gruwelijk, want ik ken 'm zowaar. Maar om eerlijk te zijn doet het me niet heel veel...
0
geplaatst: 16 mei 2013, 20:44 uur
Timmie zijn track van Q-Ball & Curt Cazel is goed 
Dit nummer straalt voor mij Hip-Hop uit. Geweldige productie. (1998)

Dit nummer straalt voor mij Hip-Hop uit. Geweldige productie. (1998)
0
geplaatst: 16 mei 2013, 22:45 uur
Q Ball & Curt Cazal ken ik überhaupt niet, maar dat nummer klinkt best lekker!
Vind die productie op die laatste track erg meevallen, eigenlijk. Leuk sample, maar het zweeft naast de drums, zonder daadwerkelijk onbeat te zijn, of passend te zijn...
Vind die productie op die laatste track erg meevallen, eigenlijk. Leuk sample, maar het zweeft naast de drums, zonder daadwerkelijk onbeat te zijn, of passend te zijn...
0
geplaatst: 17 mei 2013, 13:13 uur
Ik ben het toch met je eens Elohim. Na het nog een keer beluisteren, vind jij de juiste omschrijving 

Leuk sample, maar het zweeft naast de drums, zonder daadwerkelijk onbeat te zijn, of passend te zijn...
0
geplaatst: 17 mei 2013, 20:36 uur
Dit vind ik een klein kunstwerkje. Maar ik begrijp best dat mensen dit niets vinden...
0
geplaatst: 17 mei 2013, 23:17 uur
Laatste klinkt als best typische jazzhop, maar dat maakt het niet verkeerd!
Toch klinkt de MC te typisch om écht interessant te worden...
Wat was Sape vroeger toch een held... Kan hem tegenwoordig niet altijd waarderen.
Wat was Sape vroeger toch een held... Kan hem tegenwoordig niet altijd waarderen.
0
geplaatst: 20 mei 2013, 16:44 uur
Elohim schreef:
(embed)
(embed)
Heerlijk nummer inderdaad.
Nummer van die Saafir is ook best chill. Hij klinkt een beetje als Rock.
Oude mixtape Lupe Fiasco = Pure Genialiteit:
I'm back at cha, and I Pac' like cap backwards
Like a hat's backwards, you know, when the bats backwards
Yeah, like a bat catchers
The law gotta long arm like a back scratcher
But before I leave mine at home
Like a bad catcher, I think about my zone
Like a hat's backwards, you know, when the bats backwards
Yeah, like a bat catchers
The law gotta long arm like a back scratcher
But before I leave mine at home
Like a bad catcher, I think about my zone
0
geplaatst: 20 mei 2013, 18:50 uur
Lupe is sowieso een van mijn favoriete schrijvers. Zijn muziek kan ik vaak niet waarderen, maar wat heeft hij geniale teksten. Op Lasers vond ik hem een stuk minder dan voorheen, maar hij herpakt zich weer op F&L 2. Lasers heeft trouwens nog wel goede teksten, maar ik ben beter van hem gewend. Ik denk ook dat daar minder op wordt gelet omdat het wat meer commercieel gericht was.
0
geplaatst: 20 mei 2013, 19:29 uur
Op zijn mixtapes voor F&L heeft hij alleen maar geniale double entendres en metaforen en zo. Tegenwoordig is hij vooral maatschappijkritisch bezig, maar met nummers als Form Follows Function laat hij zien dat hij het zeker nog wel in zich heeft om teksten te schrijven die je na vijf keer luisteren nog steeds niet helemaal door hebt.
Het nummer Failure is misschien wel het meest geniale nummer ooit gemaakt. Elke line is een double entendre en de verses zelf zijn het ook nog eens, terwijl er ook nog een bepaalde opbouw in zit. Echt sick.
Het nummer Failure is misschien wel het meest geniale nummer ooit gemaakt. Elke line is een double entendre en de verses zelf zijn het ook nog eens, terwijl er ook nog een bepaalde opbouw in zit. Echt sick.
* denotes required fields.