MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Bekende-Goede MC´s zonder Album

zoeken in:
waxs schreef:
Het verschil tussen Nederland en Amerika is zo'n 20000 moorden per jaar (als het niet meer is). In Amerika wordt elke zwarte van moord verdacht. In Nederland is dat heel uitzonderlijk dat er een moord wordt gepleegd.

Als je dan verdachte bent is er wel wat meer aan de hand dan dat je op een afstandje stond te kijken. Hoe dan ook ik heb vertrouwen in ons rechtsysteem, als hij vrij is gesproken zal hij het wel niet gedaan hebben. Maar als je dan zo "onschuldig" bent en ter nauwe nood aan een gevangenis straf ontsnapt ga dan niet door met je geweld campange.

das ook helemaal waar, respect voor je reply.

raffael77 schreef:
(quote)

Veel te zacht. Ik begrijp wel wat jij bedoeld met 2e kans krijgen maar van mij mogen de echte criminelen levenslang zitten in een gevangenis die geen luxe kabel tv geeft en ook niet alles kunnen doen zoals zelf koken en dat ze maar voor weinig geld alles mogen en kunnen doen daar.

hier ben ik het mee eens

raffael77
Back on topic

Apani B Fly MC alleen gehoord op mixtapes en features.
Ik vind haar veel beter dan Jean Grae.

Harco
http://youtube.com/watch?v=IDrqaAVP4oQ

Hier de video van Rock On van Ruste, Raffael. Vies harde track. Album komt dit jaar uit.

Typhoon, zou in december al een album uitkomen, inmiddels is het mei en kheb nog steeds niets gehoord.

Misty44 schreef:
Typhoon, zou in december al een album uitkomen, inmiddels is het mei en kheb nog steeds niets gehoord.

Aangezien we het over Nederhop hebben, laat ik dan maar meteen even Fata Morgana in kaart brengen. MC's uit Deventer (trots ) wel een kleine tape die je kan downloaden via State, binnenkort een album. "Je Wil" is wel een aanrader om even te downloaden.

raffael77
Harco schreef:
http://youtube.com/watch?v=IDrqaAVP4oQ

Hier de video van Rock On van Ruste, Raffael. Vies harde track. Album komt dit jaar uit.

hou het in de gaten thx

raffael77
waxs schreef:
(quote)

Aangezien we het over Nederhop hebben, laat ik dan maar meteen even Fata Morgana in kaart brengen. MC's uit Deventer (trots ) wel een kleine tape die je kan downloaden via State, binnenkort een album. "Je Wil" is wel een aanrader om even te downloaden.

Kijk jij maar uit naar nieuwe song van ons DVC. We gaan een nieuwe track uitbrengen. Wij komen ook uit Deventer.
Wij waren bezig toen Da Flowaz & Fata er nog niet eens waren. Da Flowaz nieuwe album gaat 10 keer beter worden dan hun eerste. Veel betere beats en fata is toch iets minder geworden dan hun mini ep van een paar jaar geleden, maar houd ze wel in de gaten.

Maar houd jou we4l op de hoogte ook wanneer we beginnen. We werken allemaal dus moeten we een datum prikken om te kunnen jammen en ik heb ook volgende maand examen Sociale Hygiene zodat ik mijn eigen Cafe kan gaan starten met je raad het al All Black Music ok.

Gekkenhuis
Mr. Probz heb ook veel verwachtingen van.

Check hier alvast één gewelidge track

Mr. Probz - I Can't Sleep Sometimes

CC van VSOP komt als het goed is ook met een solo project. Voorproefje van het album:

CC - Geen Overwinning Zonder Strijd

Wat een flow

rico-bballer
vsop spijkenisse mijn stad

mes-one
raffael77 schreef:
Back on topic

En Saigon....
dat is ook wel een drama aan t worden.

Gasten van wie ik dan wel benieuwd ben naar mixtape album materiaal waarvan enkele tracks op internet circuleren zijn.

Flex
De coalitie
Blocnotes (deze hebben dacht ik wel een 'album' maar nooit gehoord en nergens kunnen vinden.)

Weet iemand toevallig of Kohfie konnect een mixtape uit heeft ik dacht het wel maar kan hem nergens vinden zie kopen.
http://www.youtube.com/watch?v=WSgcfLa2Ldo

KSPR
Flex is toch die member van THC? Een ramp, hij.

Nee flex niet broer van Rbdjan ofzo.

Keynote Speakerz

Die hebben wel afzonderlijk album's op hun naam staan, plus ze hebben al een EP'tje uitgebracht.

mes-one
raffael77 schreef:
Back on topic

Blijkt toch een (soort van) volwaardig album te hebben uitgebracht op een Japans label in 2004. Maar daar staan veel oudere tracks op.

Om hem in bezit te krijgen lijkt me een beetje lastig. Soulseek dus.

Nieuw album staat gepland voor dit jaar.

Hypno
Check deze gast Donnie Menace hij is ziek: http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=10970767

En check deze gast ook Mr Freeze hij heeft wel een album maar die Kan ik niet vinden: http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=206302302

Gast
geplaatst: vandaag om 04:20 uur

geplaatst: vandaag om 04:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.