MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Hip-Hop Reissues

zoeken in:
KSPR schreef:
(quote)

http://www.cduniverse.com/search/xx/music/pid/6771730/a/Word+Life.htm

Anders staat ie altijd nog op Amazon vanaf 24 euro ofzo...

12.30 dollar Dat is nog minder dan 10 euro... Ik vond inderdaad ook alleen maar sites waar je minstens 25euro moest neerleggen.
Maar bedankt voor je tip

Weet iemand toevallig dan ook waar Kollage van Bahamadia op cd voor een redelijke prijs verkrijgbaar is?

ow, ik zie hem al op die link van seedorf staan

Seedorf schreef:
(quote)

(quote)

Ik heb hem pas geleden ontvangen. Hier heb ik hem vandaan..

Ook hier is hij helaas niet meer op voorraad.

herbertwest schreef:
(quote)

Ook hier is hij helaas niet meer op voorraad.

Nee idd..Ik had hem eerst een tijd in bestelling, maar toen het nieuws kwam dat hij opnieuw zou worden uitgebracht ontving ik hem bijna gelijk. Als je hem echt wilt hebben zou ik hem daar gewoon bestellen en kijken wat ervan terechtkomt (je hoeft toch pas te betalen als ze hem naar je opsturen ).

Kan iemand mij uit leggen hoe ik betaal op cduniverse als ik geen creditcard of paypal heb?
Ze hebben het over bill me later maar ik snap het niet echt.
En ik wil Word Life denk ik wel kopen.

Bvd Stapler

Traffic is weer netjes bezig:

- Kool G Rap & DJ Polo - Live and Let Die uit 1992, nu met extra cd.
- Deltron 3030 - Deltron 3030 uit 2000, met drie bonusremixen (was dat album trouwens wel out of print?)

Eerder dit jaar kwam Traffic al met een re-release van Mantronix - Mantronix: The Album uit 1985, met exta cd (die was nog niet genoemd in dit topic).

psychonaatje schreef:

- Deltron 3030 - Deltron 3030 uit 2000, met drie bonusremixen (was dat album trouwens wel out of print?)

Volgens mij was die niet out of print nee. Hij was alleen zeer moeilijk te verkrijgen. Zal hem nu binnenkort eens aanschaffen .

Ha! Ik heb net 2000 gekocht

Weer drie nieuwe reissues van Traffic:

- Schoolly D - Saturday Night! The Album uit 1986, voor de eerste keer (los) op cd. Extended Version: 21 juli.
- MC Shan - Born to Be Wild uit 1988. Special Edition: 22 juni.
- Roxanne Shanté - Bad Sister uit 1989. Special Edition: 22 juni.

Komt weer een speciale editie van uit op vinyl.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:35 uur

geplaatst: vandaag om 14:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.