MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / MusicMeter Rap Crew

zoeken in:
Prachtige EP, de intro en outro zijn ook geweldig.

ja rob kan goed kinder verhaaltjes vertellen

Zelf vind ik de beats geniaal, vrolijke samples afgewisseld met harde straattafferelen. Bang Vriendje vind ik de hardste beat hebben.

Ik vind Kapucijn Apen (NIET KAPITEIN) de hardste van de EP. En Pqt, let je wel op de lyrics?

PS: Dit is nog maar het begin, vriendjes.

Jawel, ik heb de titel laten veranderen. Kapucijn Apen vond ik te battie, dus toen hebben delars en ik besloten dat het nummer Kapitein Apen moest heten, het moest ook van ons label.

We hadden geen keus, wel komt Kapitein Iglo nu vaak in het nieuws, vanwege de diss die Robhef had gemaakt!

Ja, Geert Wilders gaat ons aanklagen dus nu komen we bij DWDD en Pauw & Blankeman.

ja tuurlijk DWDD

Luister de EP, Jorg-E. Wij staan altijd open voor opbouwende kritiek, hoewel het niet nodig is natuurlijk.

Nee, je mag meteen lovende reacties geven, hoef je niet op te bouwen. Het is geen Ikea-EP.

FightForMore
De tekst is eindelijk af, nu nog wat regelen met Stapler en dan opnemen.

Waar gaat de track over?

Ladies and Gentlemen,

I proudly present Mumbo Jumbo, de nieuwste EP van Animalistic.
Hij is te downloaden vanaf:
www.animalistic.nl

Check het auss, en let me know what you think!
Peace (L)

(afbeelding)

MAS
Cover ziet er dope uit Korhymes ik ga het binnenkort zeker checken.

@de BWOEBers: Kan het misschien iets minder overdreven? Door al die berichten over jullie EP en rapgroepje sneeuwen de serieuze berichten een beetje onder.

panjoe (moderator)
Mooie cover .

Verwacht in de toekomst serieuzer werk van mij.

@ Korrhymes: Dope.

Ah, ben benieuwd naar de nieuwe Animalistic EP.

Shit is lijp.

MAS schreef:

@de BWOEBers: Kan het misschien iets minder overdreven? Door al die berichten over jullie EP en rapgroepje sneeuwen de serieuze berichten een beetje onder.

Erg jammer

Maak dan een speciaal topic voor jullie BWOEB-gedoe aan, hoeft dit topic niet vervuild te worden met jullie rapgroepje.

Je kan natuurlijk ook overdrijven. Er werd hier niks gepost, totdat MAS er een opmerking over maakte.

Nee, nu eventjes niet, maar het gebeurt gewoon vaak dat Rob met zijn onzin het halve topic in beslag neemt. Als je wat naar boven scrollt kom je al bij wat BWOEB uit.

Dat is erg zeg... Zoals ik zei hebben we 1 ding gedropt, en dat hoort gewoon in dit topic thuis. Verder hebben we toen wat gehypet inderdaad, maar als je in de plaats je gewoon focust op de rest was er misschien 1 pagina bevuild. Dat jij BWOEB onzin vind ik verder prima. In de plaats daarvan zou je misschien wat meer op animalistic kunnen plaatsen, die verdienen aandacht.

Nevermind, ik zie het al. Ik haalde dit topic en Aankomende Hip-Hop Projecten door elkaar. Daar wil Rob het namelijk ook nog wel eens in plaatsen, en dat vind ik wat minder op zijn plaats. Maar hier is het inderdaad nog wel oke. Excuses.

MAS
Bedorvenkebab schreef:
Je kan natuurlijk ook overdrijven. Er werd hier niks gepost, totdat MAS er een opmerking over maakte.

Een paar posts boven mij ging het nog over BWOEB. Het was gewoon iets waar ik me al langer aan ergerde in meerdere topics maar nu even zei.

BWOEB is als Geert Wilders, mensen willen er liever niet over praten maar ze kunnen het toch niet laten. Bedankt voor de hype mas en arrie.

Relax
Korhymes schreef:
Ladies and Gentlemen,

I proudly present Mumbo Jumbo, de nieuwste EP van Animalistic.
Hij is te downloaden vanaf:
www.animalistic.nl

Check het auss, en let me know what you think!
Peace (L)

(afbeelding)

Dope shit!

Thanks Opin ;D
Any more people die het al gecheckt hebben ?

Gast
geplaatst: vandaag om 10:55 uur

geplaatst: vandaag om 10:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.