Genres / Hip-Hop / MusicMeter Rap Crew
zoeken in:
0
geplaatst: 5 oktober 2010, 17:04 uur

Zelf vind ik de beats geniaal, vrolijke samples afgewisseld met harde straattafferelen. Bang Vriendje vind ik de hardste beat hebben.

0
geplaatst: 5 oktober 2010, 17:29 uur
Ik vind Kapucijn Apen (NIET KAPITEIN) de hardste van de EP. En Pqt, let je wel op de lyrics?
PS: Dit is nog maar het begin, vriendjes.
PS: Dit is nog maar het begin, vriendjes.
0
geplaatst: 5 oktober 2010, 17:49 uur
Jawel, ik heb de titel laten veranderen. Kapucijn Apen vond ik te battie, dus toen hebben delars en ik besloten dat het nummer Kapitein Apen moest heten, het moest ook van ons label.
0
geplaatst: 5 oktober 2010, 17:51 uur
We hadden geen keus, wel komt Kapitein Iglo nu vaak in het nieuws, vanwege de diss die Robhef had gemaakt!
0
geplaatst: 5 oktober 2010, 17:54 uur
Ja, Geert Wilders gaat ons aanklagen dus nu komen we bij DWDD en Pauw & Blankeman.
0
geplaatst: 5 oktober 2010, 21:04 uur
Luister de EP, Jorg-E. Wij staan altijd open voor opbouwende kritiek, hoewel het niet nodig is natuurlijk.
0
geplaatst: 5 oktober 2010, 21:16 uur
Nee, je mag meteen lovende reacties geven, hoef je niet op te bouwen. Het is geen Ikea-EP.
0
FightForMore
geplaatst: 7 oktober 2010, 21:56 uur
De tekst is eindelijk af, nu nog wat regelen met Stapler en dan opnemen.
0
geplaatst: 18 oktober 2010, 19:01 uur
Ladies and Gentlemen,
I proudly present Mumbo Jumbo, de nieuwste EP van Animalistic.
Hij is te downloaden vanaf:
www.animalistic.nl
Check het auss, en let me know what you think!
Peace (L)

www.animalistic.nl
Peace (L)

0
geplaatst: 18 oktober 2010, 19:08 uur
Cover ziet er dope uit Korhymes ik ga het binnenkort zeker checken.
@de BWOEBers: Kan het misschien iets minder overdreven? Door al die berichten over jullie EP en rapgroepje sneeuwen de serieuze berichten een beetje onder.
@de BWOEBers: Kan het misschien iets minder overdreven? Door al die berichten over jullie EP en rapgroepje sneeuwen de serieuze berichten een beetje onder.
0
geplaatst: 18 oktober 2010, 19:19 uur
Verwacht in de toekomst serieuzer werk van mij.
@ Korrhymes: Dope.
@ Korrhymes: Dope.
0
geplaatst: 18 oktober 2010, 22:15 uur
MAS schreef:
Erg jammer

0
geplaatst: 18 oktober 2010, 22:18 uur
Maak dan een speciaal topic voor jullie BWOEB-gedoe aan, hoeft dit topic niet vervuild te worden met jullie rapgroepje.
0
geplaatst: 18 oktober 2010, 22:20 uur
Je kan natuurlijk ook overdrijven. Er werd hier niks gepost, totdat MAS er een opmerking over maakte.
0
geplaatst: 18 oktober 2010, 22:23 uur
Nee, nu eventjes niet, maar het gebeurt gewoon vaak dat Rob met zijn onzin het halve topic in beslag neemt. Als je wat naar boven scrollt kom je al bij wat BWOEB uit.
0
geplaatst: 18 oktober 2010, 22:26 uur
Dat is erg zeg... Zoals ik zei hebben we 1 ding gedropt, en dat hoort gewoon in dit topic thuis. Verder hebben we toen wat gehypet inderdaad, maar als je in de plaats je gewoon focust op de rest was er misschien 1 pagina bevuild. Dat jij BWOEB onzin vind ik verder prima. In de plaats daarvan zou je misschien wat meer op animalistic kunnen plaatsen, die verdienen aandacht.
0
geplaatst: 18 oktober 2010, 22:28 uur
Nevermind, ik zie het al. Ik haalde dit topic en Aankomende Hip-Hop Projecten door elkaar. Daar wil Rob het namelijk ook nog wel eens in plaatsen, en dat vind ik wat minder op zijn plaats. Maar hier is het inderdaad nog wel oke. Excuses.
0
geplaatst: 18 oktober 2010, 23:27 uur
Bedorvenkebab schreef:
Je kan natuurlijk ook overdrijven. Er werd hier niks gepost, totdat MAS er een opmerking over maakte.
Een paar posts boven mij ging het nog over BWOEB. Het was gewoon iets waar ik me al langer aan ergerde in meerdere topics maar nu even zei.
0
geplaatst: 19 oktober 2010, 09:57 uur
BWOEB is als Geert Wilders, mensen willen er liever niet over praten maar ze kunnen het toch niet laten. Bedankt voor de hype mas en arrie. 

0
Relax
geplaatst: 20 oktober 2010, 12:39 uur
Korhymes schreef:
Ladies and Gentlemen,
www.animalistic.nl
Peace (L)
(afbeelding)
Ladies and Gentlemen,
www.animalistic.nl
Peace (L)
(afbeelding)
Dope shit!
* denotes required fields.