MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / MusicMeter Rap Crew

zoeken in:
toris
ik ga het luisteren Tim!

Bfi'z

Ik ga je shit ook binnenkort in de hood of de hooptie draaien.

FightForMore
Nu ik toch moet wachten op m'n apparatuur, ga ik waarschijnlijk nog een nummer maken. Ik draai momenteel 'Paint It Black' van The Rolling Stones en dit nummer inspireert me enorm om teksten te schrijven. En aangezien naast hip-hop ook een rock-luisteraar ben, wil ik wel gebruik maken van rock-invloeden. Misschien dat ik twee versies ga maken van Paint it Black, een hip-hop versie en eventueel een cover (rock-versie dus).

toris
je kan ook meteen een mixtape maken doe eens gek!

Relax
Hier een track die mijn EP niet behaald heeft, vandaar ook een wat mindere kwaliteit.
De beat is gemaakt door mij en bevat gast bijdrage van Bobby en Mic.

Opin Feat. Bobby & Mic - Bergafwaarts
zSHARE - Opin Feat. Bobby en Mic - Bergafwaarts.mp3

FightForMore
Ik denk dat ik voor het opnemen, de tekst terug naar de schrijftafel breng. Ik wil nog enkele dingen aanpassen.

Improvision
Ik dig de beat niet zo. Kick staat ook wat te luid, maar dat kan ook aan mijn geluidskaart liggen.

Relax
Improvision schreef:
Ik dig de beat niet zo. Kick staat ook wat te luid, maar dat kan ook aan mijn geluidskaart liggen.

Thanks, kan best zijn, heb de vocals en de beat niet super afgemixt.. ademhalingen zijn te luid, refrein klinkt vaag, als ik al wist dat het een leftover werd had ik niet bepaald zin om het super af te mixen haha.

New Korhymes track te beluisteren op:
http://korhymes.hyves.nl/

Videoclip komt binnekort online ;D

Goed bezig..

Improvision
Nice!

Nieuwe track:

Opin - Geen Spel (Beat door Opin)
zSHARE - Opin - Geen Spel.mp3

Jij was ook Relax toch? zo ja, hoezo heb je nu deze account?

Delars schreef:
Jij was ook Relax toch? zo ja, hoezo heb je nu deze account?

Ha ja, ik had me eerst uitgeschreven maar wou toch eigenlijk wel lid blijven..

Whaha ik zal je track even checken .

Kreeg echt zo'n Deltron gevoel bij je beat ( dat is een pluspunt ).
Toch vind ik je als rapper niet slecht en ook niet heel erg goed.
Dat komt waarschijlijk door je , abstract achtige teksten.

Heb je toevallig nog plannen ? ( releases? )

Delars schreef:
Kreeg echt zo'n Deltron gevoel bij je beat ( dat is een pluspunt ).
Toch vind ik je als rapper niet slecht en ook niet heel erg goed.
Dat komt waarschijlijk door je , abstract achtige teksten.

Heb je toevallig nog plannen ? ( releases? )

Thanks man, losse tracks die ik zo uitbreng mix ik nooit top af en kwa lyrics is het meestal uit de losse pols, wel met een achter gedachte natuurlijk.
Ik ben bezig met een EP, die wou ik in December uitbrengen, maar heb het maar uitgesteld naar Februari/Maart.

De EP zal professioneel gemasterd worden enzovoort, dus losse tracks zijn dan niet te vergelijken zeg maar.

Vet, ben erg benieuwd hoeveel je gegroeid ben sinds je vorige ep.

Een featuring van mij:
YouTube - 15. Sensicane Ft. Opin - Hij Moet Verder

Een keer iets anders, misschien niet geslaagd, maar experimenteren mag altijd dacht ik zo.. vooral als het mijn eigen track niet is haha.

Mijn stukje begint ergens rond 2:00+

P.S. nee ik sta niet tussen de foto's.

toris
je moet echt stoppen met zingen man, het klinkt echt nergens naar.

Was dat het?
2 zinnen.

MAS
Septua ben jij Relax of wat?

panjoe (moderator)
Ja . Herrezen uit het MuMe vagevuur.

Improvision
Hallo allen. Met enkele leden van het Stones Throw Message Board hebben we een compilatie van beats samengesteld. Deze is hier te beluisteren en te downloaden. Enjoy.

Even snel jouw track beluisterd en het klinkt echt ongelofelijk dope! Professioneel en speels zoals het bij Stones Throw hoort te klinken. Wanneer ga je tekenen bij het label?

panjoe (moderator)

Rhythm & Poetry schreef:
Even snel jouw track beluisterd en het klinkt echt ongelofelijk dope! Professioneel en speels zoals het bij Stones Throw hoort te klinken. Wanneer ga je tekenen bij het label?

Eens. Typisch Stones Throw-geluid. Knap werk.

Improvision
Bedankt!

nieuwe track gemaakt met een vriend van me

YouTube - The Genius & Juh-Nay ( New Track 2011)

Improvision
Improvision schreef:
Hallo allen. Met enkele leden van het Stones Throw Message Board hebben we een compilatie van beats samengesteld. Deze is hier te beluisteren en te downloaden. Enjoy.

En nu hier gratis te downloaden. Bandcamp heeft er blijkbaar automatisch een prijs op gezet.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:22 uur

geplaatst: vandaag om 12:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.